Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه درباره «ژن خوب» به اندازه کافی در فضای مجازی افاضه فرمودند، گفت: فرزندم از دبستان تا الان در هر مسابقه ای شرکت کرد اول شد. به گزارش جهان نيوز؛ محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس پس از پایان نشست علنی امروز چهارشنبه پارلمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شما درباره ژن خوب که فرزندتان مطرح کرده چیست، گفت: نظر خاصی ندارم، به اندازه کافی در فضای مجازی افاضه فرمودند و فکر می‌کنم کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگاری که آیا درباره این موضوع توصیه‌ای به فرزند خود نکردید؟ اظهارداشت: من همان توصیه‌ای که به همه جوانان می‌کنم به فرزند خود هم می‌کنم، حالا چقدر این توصیه مؤثر باشد یا نباشد را نمی‌دانم.
رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه به اندازه کافی درباره این موضوع (ژن خوب) بحث شده است، تصریح کرد: می‌خواهید من درباره این موضوع چه بگویم و چه نظری بدهم؛ به اندازه کافی از این مسئله سوء استفاده شد. در فضای بی اخلاقی این مسئله مورد سوء استفاده قرار گرفت.
عارف در همین زمینه یادآور شد: فرزندم همیشه شاگرد ممتاز بود، همچنین شاگرد اول کلاس می‌شد، البته در هر مسابقه‌ای از دبستان تا الان هم که شرکت کرده اول بوده است؛ پسرم گفته من اینها را از پدر و مادرم به ارث بردم که در همه تحصیلاتشان شاگرد اول بوده‌اند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون ایجاد محدودیت برای خبرنگاران پارلمانی گفت: اگر در خانه ملت برای خبرنگاران محدودیت قائل شویم نمی‌توانیم توقع داشته باشیم در جاهای دیگر خبرنگاران حضور جدی داشته باشند، انشاالله هیأت رئیسه این مسئله را حل می‌کند.
رئیس فراکسیون امید مجلس دیگر سوالی مبنی بر اینکه آیا تصور نمی کنید فرزندتان مقصر است و با این اظهارات جامعه را طبقه ای کرده است، را بی پاسخ گذاشت و بدون بیان مطلبی از جمع خبرنگاران خارج شد. منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ مقام‌های امنیتی مصر روز جمعه خبر دادند «ویلیام برنز» مدیر سیا به منظور برگزاری نشست‌هایی درباره آتش‌بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده است.

بیشتر بخوانید؛ بایدن: نتانیاهو در رابطه با غزه اشتباه می‌کند

مصر به همراه قطر رهبری تلاش‌ها برای میانجیگری بین حماس و رژیم صهیونیستی به منظور حصول آتش‌بس و تبادل اسرا را برعهده گرفته‌اند.

طبق گزارش رویترز، سیا به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره سفر برنز به قاهره پاسخ نداده است.

مصر که تلاش‌های جدیدی را برای حصول توافق بر سر غزه آغاز کرده است، همچنین به رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، منطقه‌ای که سرپناه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است، هشدار داده است.

میانجی‌ها می‌گویند منتظر پاسخ حماس به نسخه جدید پیشنهادی برای آتش‌بس هستند.

وبگاه القاهره الاخباریه نیز خبر داد مصر روز شنبه میزان هیأتی از حماس خواهد بود تا مذاکرات درباره آتش‌بس در غزه ادامه یابد.

مقاومت فلسطین تاکید کرده تنها با تحقق شروط خود که آتش‌بس کامل، خروج نظامیان اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به شمال غزه است، توافق را تایید می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229356 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی