Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در ششمین روز از هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه های عمرانی و خدماتی افتتاح، کلنگ زنی ها و با جشنواره شهید رجایی و تجلیل از کارمندان، مدیران، نخبگان،ورزشکاران، صنعتگران و فعالین اقتصادی، در بخش مرکزی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید علی کاکایی در ماهنشان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از منابع استانی برای ۱۸۰ متر مربع با حضور عسگری مدیر کل نوآوری مدارس در استان، نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و امام جمعه، فرماندارو سایر مسئولین شهرستانی و استانی کلنگ زنی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری در این برنامه ضمن ارائه گزارش از نحوه ساخت و احداث این پروژه اظهارداشت: برای اتمام این پروژه ۳ میلیارد دیگر نیاز است که انتظار می رود این وجه طی ماه ها و روزهای آتی واریز گردد.

کلنگ زنی پایگاه بهداشتی و سلامتی ماهنشان نیز دومین پروژه ای بود که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد

پایگاه بهداشتی و سلامتی ماهنشان با زمین اهدایی در مساحت ۶۱۳ متر مربع و زیربنا ۲۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

دکتر صیدی رییس شبکه بهداشت و درمان در این مراسم اظهارداشت: این پروژه با امکانات و تجهزات جدید تا شش ماه دیگر قابل بهره برداری است.

افتتاح جاده بین مزارع سومین پروژه افتتاحی بود که با دستان مسئولین به بهره برداری رسید.

جاده بین مزارع ماهنشان با اعتباری بالغ بر ۲۱۸ میلیون تومان برای ۶۰۰ هکتار و برای بهره بردار ۶۰۰نفر افتتاح شد.

افتتاح ۵ پروژه واحدهای تولیدی پرورش ماهی در ماهنشان با تولید ۱۹ تن ماهی در سال و ایجاد اشتغال برای ۵ نفر از برنامه های افتتاحی امروز بود.

جشنواره شهید رجایی آخرین برنامه در بخش مرکزی بود که با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دهیاران، خانواده شهدا و … در سالن شهید اوینی برگزار و امام جمعه و فرماندار شهرستان ماهنشان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این مراسم سخنرانی کردند و در پایان از کارمندان نمونه، مدیران، نخبگان و… برگزارشد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر ع به مباحث جامعه شناسی پرداخت و گفت: جامعه زمانی دیندار است که دین را وارد متن زندگی خود کند.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: این شهرستان با وجود ظرفیت های بالقوه و طبیعی با مشکلات فراوانی روبرو است که یکی از آنها در بخش کشاورزی بوده و نیاز است سرمایه گذار در این بخش ورود پیدا کرده و با برنامه ریزی این بخش را از سنتی بودن به صنعتی سوق دهد.

وی افزود: معضل بعدی شهرستان بن بست بودن ماهنشان بوده که راه های ارتباطی این شهرستان مورد بی مهری قرار گرفته و تا این شهرستان از بن بست بودن راه های ارتباطی خارج نشود روی پیشرفت و توسعه را نخواهد دید.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بیکاری و جوانان بیکار در روستاها زیاد هست و با در نظر داشتن پیشرفت در بخش کشاورزی این شهرستان نمی شود گفت جوانان دارای شغل و درآمد هستند چرا که بخش کشاورزی با چالش هایی از جمله سرمازدگی، عدم بازار فروش و .. مواجه بوده و باید صنعت وارد این شهرستان شده تا بخشی از معضل های بیکاری رفع گردد.

فرماندار شهرستان ماهنشان نیز در این مراسم به ارائه گزارش کلی شهرستان پرداخت و در ادامه به اقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان اشاره کرد.

نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در این مراسم اظهار کرد. هفته دولت و مناسبت ها بهانه ای ایست تا با برگزاری یکسری از برنامه ها و ..با دوهدف انجام شود که یکی از انها عرضه خدمات و کارهایی که دولت در طول خدمت انجام داده باشد که این خود باعث انگیزه و ایجاد حرکت برای مدیران و مسئولین می شود.

وی افزود: دومین هدف از برگزاری چنین برنامه هایی نهادینه کردن سلسله ارزش های اجتماعی در بین آحاد مردم و دولتمردان است.

نیک سرشت با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در ماهنشان هست، گفت: آنچیزی که همگان دارند ماهنشان به تنهایی یکجا همه را دارد، که باید مسئولین و مردم با همکاری و وحدت مشکلات و معضلات پیش رو را بردارند تااین شهرستان آباد و پیشرفت کند.

وی افزود: الفبای پیشرفت آب و راه است که آب با وجود سدهایی در این شهرستان است اما همچنان مشکلات راه در این شهرستان بوده و امیدوار است در برنامه های اتی مشکل راه این شهرستان نیز حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری