Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنا _ایلام؛همواره ورودی شهرها برای مسوول های شهری در همه جای دنیا از اهمیت خاصی برخوردار است و می‌تواند به عنوان نماد یک شهر نیز مورد توجه قرار گیرد و از همین رو بسیاری از شهرهای دنیا از ورودی خاصی بهره می‌برند که این ورودی در شهرهای کشورهای مختلف متفاوت است و از کیفیت‌های گوناگون بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر سرابله اولین شهراستان بعنوان مرکز شهرستان، در مسیر جاده راه کربلا قرار گرفته وبعنوان پیشانی عتبات عالیات از ان نام برده میشود وسالهاست مردم منتظرند که ورودی خروجی سرابله ساماندهی شود ولی مسئو لین به قول خود وفا نکرده ووردی این شهر چهره زشتی از سرابله به جای گذاشته در صورتیکهمبادی ورودی به شهر، باید از کیفیت فضایی بالایی برخوردار باشد زیرا جزو عناصر شاخص و از وی‍‍ژگی‌های بارز هر شهر به حساب می‌آید.

از آنجا که فضای ورودی در شهرها به عنوان یکی از فضاهای شهری محسوب می‌شود و حتی می‌توان آن را به عنوان اولین فضا در برخورد با پدیده شهر تصور کرد، توجه به مفهوم ورودی و الگوهای رایج ارتباط فضایی این پدیده یکی از اساسی‌ترین مطالعات در توجه به رویکرد فضاهای شهری است.

فضای ورودی شهر همچون مقدمه یک کتاب، معرف زیبایی، ‌ارزشمندی و پرمحتوایی کل اثر است؛ هر اندازه که محتوای سایر بخش‌های کتاب جذاب باشد، خواننده را از مطالعه ادامه متن کتاب منصرف خواهد کرد، ارزش متن شهر نیز به مقدمه آن که ورودی شهر است، بستگی دارد.

بهسازی و زیباسازی در ورودی هر شهری در واقع نشان از معرفی زیبایی‌ها و با اهمیت نشان دادن آن شهر در چشم مسافران است اما به ورودی سرابله که می‌نگریم شبیه یک جاده انحرافی است تا ورودی یک شهر.

آیا شایسته است مهمانانی که از اقصی نقاط کشور جهت مسافرت از مسیر سرابله به سمت کشور عراق کربلای معلی عزیمت می‌کنند از این ورودی گذر نموده و با دیدن ورودی شهر و دیگر نابسامانی‌های شهری، از ورود به شهر ناامید و تصویر بدی از شهر سرابله در ذهنشان نقش ببندد؟

هر چند که نباید از خدمات مسوولان مختلف به سادگی گذر کنیم اما در هر صورت ما انتظار داریم که مسوول های استانی از جمله استاندار، مدیر کل راه و شهرسازیاستان و سایر مسوولان شهرستان چرداول، به فکر حل این کمبود‌ها باشند و نسبت به این مشکلات اهتمام بیشتری ورزند تا دیگر شاهد این قبیل مشکلات و کمبود‌ها در این شهر نباشیم

چرا باید شهری که بیسترین مشارکت ها در انتخابات داشته وبیشترین اراء را برای دولت تدبیر و امید به صندوق بیندازد ولی در عوض کمترین توجه به ان شود

آیا شهر سرابله بعنوان یکی از شهرهای بزرگ استان لیاقت اینو نداره کمترین خواسته مردم که یک پروژه 2 کیلومتری بعنوان ورودی خروجی شهر است عملی شود

امید است مسئولین به قولهای خود وفا کنند وخواسته این مردم را عملی کنند زیر با وضع موجود بی اعتمادی مردم به مسولین بیشر میشود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است