Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روز از هفته دولت شش پروژه شاخص در فردوس شامل بهسازی و روکش آسفالت معابر، ساختمان کلینیک بیمارستان شهید چمران، ساختمان آتش نشانی باغشهر اسلامیه، مدرسه ۹ کلاسه اسلامیه، کارخانه خوراک دام و طیور و منبع آب ۵۰۰ متر مکعبی شهر اسلامیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردوس، سرپرست امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در ابتدای ورود به فردوس با حضور در گلزار بهشت اکبر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس از مجتمع در دست احداث خدماتی رفاهی سه ستاره سهیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سفر سرپرست امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به فردوس پروژه اصلاح، بهسازی و روکش آسفالت معابر فردوس با اعتبار 2 میلیارد و 250 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

حمید حلاج‌مقدم شهردار فردوس در این مراسم گفت: از ابتدای امسال 150 هزار مترمربع از معابر فردوس به خصوص منطقه جوادالائمه که محله بازآفرینی شهری در آن قرار دارد روکش آسفالت شده است.

سعید مجیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس نیز در مراسم افتتاح ساختمان کلینیک بیمارستان دکتر چمران گفت: این کلینیک با زیربنای 750 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد تومان احداث شده که از 25 پزشک متخصص شهرستان 16 پزشک در این کلینیک به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

ساختمان آتش نشانی باغشهر اسلامیه نیز با حضور سرپرست امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

رضا مطلبی‌پور شهردار اسلامیه اعتبار هزینه شده در این پروژه را 320 میلیون تومان اعلام کرد و از مسئولان خواست با توجه به وسعت زیاد شهر اسلامیه در توزیع اعتبارات نگاه ویژه‌ای به این شهر داشته باشند.

در ادامه مدرسه 9 کلاسه شهرک امام رضای باغشهر اسلامیه با زیربنای 906 متر مربع و اعتبار 800 میلیون تومان و با مشارکت یکی از خیرین به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا بیکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در چند سال گذشته آمار مدارس تخریبی استان خراسان جنوبی که باید نوسازی شود از 32 درصد به 15 درصد رسیده است و این آمار در مدارسی که فاقد سیستم گرمایشی بوده از 70 درصد به 40 درصد کاهش داشته است.

کارخانه خوراکدام، طیور و آبزیان که با مشارکت شرکت تعاونی مرغداران و بخش خصوصی در شهرک صنعتی فردوس احداث شده نیز به بهره‌برداری رسید.

علی‌اکبر پورسلطانی معاون جهاد کشاورزی فردوس گفت: این کارخانهظرفیت سالانه تولید 24 هزار تن انواع خوراک دام و طیور را دارد که با یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار و اشتغالزایی مستقیم 10 نفر و غیر مستقیم 150 نفر در فاز یک به بهره‌برداری رسید.

همچنین منبع 500 متر مکعبی آب شرب باغشهر اسلامیه با هدف حل مشکل تامین فشاربخشی از شهرک امام رضای این شهر و با اعتبار 418 میلیون تومان در این روز به بهره‌برداری رسید.

سرپرست امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهرستان فردوس در آخرین روز از هفته دولت گفت: ایجاد اشتغال دغدغه مهم دولت است که باید تمام مسئولان نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

محمد فرهادی همچنین در بازدیداز مجتمع خدماتی رفاهی سه ستاره سهیل قول مساعد داد در بخش تامین زیرساخت‌های این مجتمع پیگیری‌ها لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از افتتاح پل صاحب‌روضات و دو پروژه زیست‌محیطی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهانی طی روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در سومین سال از فعالیت مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم، قطار افتتاح پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری گرفته است و طی دو هفته آینده دو پروژه که برای شهر اصفهان اهمیت زیادی دارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات که به دلایل مختلفی چندین سال در شهر به تعویق افتاده بود، با همت مجموعه مدیریت شهری و عملیاتی اجرایی همکارانم در معاونت عمران این پروژه چند ماهی است که به ثمر رسیده است و آغاز به کار رسمی و افتتاح آن را خواهیم داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت مباحث محیط زیستی و پسماند در شهر اصفهان گفت: در روند پروژه‌های عمرانی و افتتاحیه‌هایی که با شعار «به احترام مردم اصفهان» برگزار می‌شود، به ایستگاهی رسیدیم که خبرهای خوبی را به مردم شهر اصفهان خواهیم داد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه آئین آغاز به کار و کلنگ‌زنی شهرک بازیافت شهر اصفهان از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار زیست‌محیطی است، ادامه داد: تصفیه شیرابه، پسماند ساختمانی و احداث کارخانه‌ای که این پسماند را بازیافت می‌کند، جزو آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهان بوده است که روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آئین آغاز به کار و افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی را کنار پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی طی روزهای آینده تقدیم شهروندان اصفهان می‌کنیم.

کد خبر 751312

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز