Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه یکصد و سی و نهم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، هشتم شهریورماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.
در این مراسم معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت امام‌جمعه شهرستان و با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد،، پس از قرائت خلاصه‌ای از دعای توسل، باباکردی، قاری قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، در ادامه این مراسم معنوی و قرآنی نیز سیدمصطی حسینی واعظ، مدیر قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران به تلاوت قرآن پرداخت و در ادامه نیز با توجه به سالروز شهادت امام باقر(ع)، برنامه مداحی با اجرای مظلومی، مداح اهل بیت(ع) برگزار شد.
در ادامه نیز مباحث تفسیری قرآن کریم در رابطه با موضوع ازدواج آسان از منظر قرآن کریم توسط صاد‌ق‌پور، مسئول قرآنی اداره تبلیغات اسلامی علی‌آباد کتول با اشاره به آیات 5 و 6 سوره مبارکه تحریم و آیه 32 سوره مبارکه نور ارائه شد.
همچنین، در این مراسم معنوی، برنامه معرفی زندگینامه و نیز وصیت‌نامه شهید برزگر اجرا و در ادامه نیز از خانواده این شهید سرافراز تجلیل شد. در ادامه نیز جهش، قاری قرآن کریم به تلاوت آیات کلام وحی پرداخت.
در ادامه برگزاری این مراسم با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و سی و نهمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چهارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام «جلال اعتماد» از شهدای حادثه هنگ مرزی بانه، فردا با حضور مردم و مسوولان در شهر دزج قروه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز پانزدهم اردیبهشت پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع و خاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز شانزدهم اردیبهشت رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز شانزدهم اردیبهشت ماه در شهر دزج شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

کد خبر 750546

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد