Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:07:32 GMT

آغاز احداث ساختمان فرمانداری شهرستان آوج

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۷۳۴۴۳

آغاز احداث ساختمان فرمانداری شهرستان آوج

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمدحسین حاج میرصادقی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی در این مراسم که در آن جمعی از مدیران و مسئولین محلی از جمله فرماندار شهرستان آوج نیز حضور داشتند گفت: اعتبار برآورد شده برای انجام این پروژه در حدود چهارده میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشد.

مدیر فنی و اجرایی این اداره کل بیان داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت 4000متر مربع احداث خواهد شد که مساحت ساختمان اصلی آن 2137متر مربع، ساختمان نگهبانی 39.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9متر مربع، ساختمان مهمانسرا 184متر مربع و ساختمان محل اقامت فرماندار نیز به مساحت 184 متر مربع خواهد بود.

حاجی میر صادقی افزود: زیر بنای کل این مجموعه 2550متر مربع و دیوار کشی محوطه آن نیز 140متر طول خواهد داشت.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه این ساختمان تحت نظارت عالیه ناظران و کارشناسان مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین احداث خواهد شد گفت: ساختمان اصلی این مجموعه در سه طبقه شامل زیر زمین همکف و طبقه اول میباشد که همه ساختمان ها به صورت سازه اسکلت بتنی ویژه با دیوارهای برشی طراحی شده است.

حاج میرصادقی در پایان یادآور شد: قرار داد اجرای این پروژه با مبلغ چهارده میلیارد و پانصد میلیون ریال و به مدت 18ماه منعقد گردیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح مصوبات جلسه ستاد حفاظت از منابع آب ملارد، بر برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز آب شرب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین بخواهند از آب شرب برای پر کردن استخرهای خود بهره مند شوند در حالی که روستاییان ما از مشکل آب رنج ببرند.

وی ادامه داد: تمام مسئولین امر به ویژه اداره آب و فاضلاب موظف هستند با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی به صورت جدی نسبت به شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز در اسرع وقت اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که موضوع آب یکی از مهمترین مباحث حیاتی است، افزود: بخشی از مشکلات آب ملارد در حوزه زیرساختی بوده که توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و بخش دیگر آنها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان امر برای حل این مشکلات پای کار باشند.

اسدی از وجود انشعابات غیرمجاز آب به عنوان یک مشکل جدی حوزه مدیریتی یاد کرد و افزود: باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شود تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

کد خبر 6098909

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین