Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد تحولات اجتماعی ارزنده و مثبتی هستیم که جا دارد همگان به ویژه دانش‌آموزان عزیز که سهم مهمی در بهره‌برداری و به نتیجه رساندن آن داشته بدان توجهی ویژه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در آغاز این تحول بزرگ دو عامل مهم، نوید بخش حرکتی پویا و سازنده است. انتخاب ریاست محترم جمهوری و کابینه آن که با تلاش و انرژی بیشتر و نفسی تازه در حوزه خدمت به مردم مسلمان درآمده‌اند. به خصوص انتخاب وزیر محترم آموزش و پرورش که نوید تحولات بیشتر و حرکتی پیشروتر به سمت آموزش و پرورش اسلامی را خواهد داد.

علامتی بیان کرد: آغاز هفته دولت است که با یاد شهیدان بزرگوار آموزش و پرورش شهید رجایی و شهید باهنر که هر دو از دل آموزش و پرورش روییده و مایه مباهات همه دانش پژوهان‌اند مزین گشته و انتظار می‌رود که در فصل نوین حرکت خود و به یاری خداوند موفقیت بیشتری در جهت تامین اهداف انقلاب بزگ اسلامی و امام راحل خمینی کبیر (ره) و منویات مقام معظم رهبری کسب کنند.

وی عنوان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افتخار دارد که اعلام کند شهید رجایی و باهنر سهم مهم و بسیار ارزنده در بالندگی این نهاد تربیتی– اجتماعی داشته و در همه حال امانت‌دار آنان خواهیم بود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: در این میان توجه ویژه به سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای دقیق و هوشمندانه آن از طریق همه عزیزان آموزش و پرورش کشور افتخاری است که در این برهه تاریخی نصیب نظام مقدس ما شده است. یقینا در فضای جدید دغدغه اصلی مسئولان محترم این وزارتخانه اجرای دقیق این سند می‌بایست باشد.

وی تصریح کرد: اکنون نیز در منطقه شاهد تحولاتی در سوریه و لبنان و فلسطین عزیز هستیم که متاسفانه رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب و نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مسبب آن است و هر روز می‌بینیم که افراد بیگناه به خصوص دانش‌آموزان مسلمان هدف کینه و ستم آنان قرار می‌گیرند جای دارد که در این ایام توجه اکید و ویژه‌ای نسبت به این شرایط در دانش‌آموزان و به خصوص اعضای انجمن‌های اسلامی ایجاد شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در پایان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در راستای اهداف مقدس تعلیم و تربیت اعلام می‌کند که همیار و همراه هیئت دولت محترم باشد و با توجه به اهداف اجتماعی و تربیتی این اتحادیه در تحقق سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش همه تلاش خویش را بکار گیرد باشد که جوانان و جامعه‌ای شاداب و انقلابی در مسیر تحول و پیشرفت اسلامی قرار گیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های تربیتی و آموزشی که در اردوگاه‌ها برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود گفت: اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به اینکه استان یزد ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های دانش‌آموزی دارد، گفت: باید این ظرفیت‌ها به درستی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه شکوفایی و بارورسازی آن فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های این مجموعه، اقدامات کیفی و خوبی است که انجام می‌دهد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه اتحادیه به جای کمیت، بر کیفیت تمرکز دارد، باعث تفاوت این مجموعه نسبت به مجموعه‌های دیگر شده، که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان، سرآمد تشکل‌های دیگر است، افزود: شاهد اقدامات اثربخش و موثر توسط این مجموعه در طول سال بوده‌ایم و آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد اهداف اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان هستیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: مدرسه برای فعالیت‌های آموزشی دانش آموزی خوب است، اما انجام فعالیت‌های تربیتی و پرورشی صرفا در محیط کلاسی، اثربخشی لازم ندارد و بهترین مکان برای فعالیت پرورشی و یادگیری مهارت‌ها، محیط اردوگاهی است.

جوکار با تأکید بر اینکه استان یزد نیازمند اردوگاه دانش آموزی مناسب است، تصریح کرد: با وجود این مکان، می‌توان برنامه ریزی برای اقدامات و فعالیت‌های پایدار در طول سال داشت؛ هر چند آموزش و پرورش اردوگاه‌های بسیاری در استان دارد، ولی به دلیل کمبود اعتبار و بودجه، عملیات عمرانی و نگهداری بسیار پایین است.

وی ادامه داد: دانش آموز با حضور در یک فضای اردوگاهی و خارج از مدرسه، احساس بهتری برای همراهی با مربی خواهد داشت و آن زمان بهترین موقع برای انتقال مفاهیم انقلابی و ترویج گفتمان دینی به آنهاست.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • آموزش و پرورش ما نباید حافظه محور و ایستا باشد
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • رشته‌های دانشگاهی فاقد بازار کار حذف می‌شوند
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش