Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم استقبال از احسان دانش دوست ملی پوش گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان عصر روز گذشته در سالن المپیک شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، در این مراسم مسئولان شهرستانی، اعضای هیئت والیبال گنبد، پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و جمع کثیری از علاقمندان در حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است

مراسم اعطای لوح و قرائت عهدنامه ریاست فدراسیون والیبال با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از انتخاب رئیس جدید فدراسیون والیبال، آیین اهدای لوح و قرائت عهدنامه میلاد تقوی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است/ ساختار انتخاب سرمربی تیم ملی درست بود

هاشمی در این جلسه با اشاره به این موضوع که انتخابات به پایان رسیده و رئیس جدید باید همدلی جامعه والیبال را سرلوحه کار خود قرار بدهد، اظهار داشت: رقابت تمام شد و زمان رفاقت رسیده است. همدلی و وفاق بیشترین نیاز امروز خانواده والیبال است. رقابت وقتی تمام می‌شود، با تدبیر باید همدلی را بین خانواده والیبال ایجاد کنیم. هر مدیری در حوزه ورزش بخواهد کار کند باید در سایه آرامش باشد و در سایه همدلی است که به موفقیت خواهیم رسید.

وی خطاب به رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: باید از همه صاحب‌نظران حتی منتقدین استفاده کنیم. ورزش، ظرفیت و یک فرصت خوب است که باید برای منافع رشته‌های مختلف از آن بهره بگیریم. ما برخلاف گذشته، احکام را بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات تقدیم روسای فدراسیون‌ها خواهیم کرد چرا که اعتقاد داریم روسا از همان روز کار خود را باید آغاز کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دوران سرپرستی دوران موقت در فدراسیون‌ها است. هرچند که وحید مرادی زحمات زیادی را در این مدت سرپرستی کشید و اجازه نداد خدشه‌ای به این رشته وارد شود. از زحمات داورزنی هم تشکر می‌کنم طی سال‌ها تلاش زیادی برای این فدراسیون انجام داد. توصیه می‌کنم که حتماً از تجارب همه زحمت‌کشان در فدراسیون استفاده شود. این ظرفیت و تجارب بیهوده به دست نیامده و باید با فکری نو و تلاشی مضاعف به سوی موفقیت حرکت کنیم.

وی افزود: عهدنامه‌ای تنظیم شده که توسط رؤسای منتخب اینجا قرائت می‌شود و سپس حکم را به آنها تحویل می‌دهیم. نمونه این عهدنامه در IOC نیز وجود دارد. دوستان طبق این عهدنامه متعهد می‌شوند که طبق برنامه‌ای که در مجمع قرائت می‌کنند کار خود را پیش ببرند.

اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌‌ای و کاظمی‌پور معاون بانوان نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان پس از قرائت عهدنامه توسط سید میلاد تقوی، احکام رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون اعطا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژائو کانسلو: پرتغال به کریستیانو رونالدو وابسته نیست
  • بهترین بازیکن ایران و برزیل در لیست امیر
  • شجاعیان: امیدوارم همه اتفاقات مسابقه فنی باشد
  • جدیدترین عضو پروژه کهکشانی والیبال ژاپن
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • استقبال جامعه ورزش استان از بازیکن هم استانی تیم ملی ناشنوایان
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است
  • حرکت کاروان استقبال از نوروز۱۴۰۳/آغاز برنامه‌های نوروزی باعنوان «تهران دوست داشتنی»
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه‌اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است