Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@18:29:19 GMT

نجات کارگر ساختمانی پس از سقوط از ارتفاع ۱۲ متری

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۷۴۱۴۹

نجات کارگر ساختمانی پس از سقوط از ارتفاع ۱۲ متری

سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط یک کارگر ساختمانی از ارتفاع ۱۲ متری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوزاظهار کرد: امروز چهارشنبه ۸ شهریورماه در ساعت 10 یک مورد گزارش سقوط کارگر از یک ساختمان در حال احداث واقع در خیابان چهارباغ بالا به سامانه 125 اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از اطلاع رسانی این حادثه از سوی دیگر کارگران حاضر در محل به سامانه 125 ستاد فرماندهی به سرعت ایستگاه نجات شماره یک اصفهان را که نزدیکترین ایستگاه عملیاتی به محل حادثه بود را به اتفاق افسر کشیک وقت و اورژانس را به محل حادثه اعزام کرد، در خصوص جزییات این حادثه سقوط توضیح داد: در ساختمان در حال احداث که کارگران مشغول به فعالیت بودند ناگهان یکی از کارگران از ارتفاع 12 متری به طبقه منفی یک سقوط کرده و از نواحی مختلف دچار مصدومیت شدید شد.

وی با اشاره به حضور سریع نیروهای آتش نشانی در محل حادثه، گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و با کشیدن نوار خطر محل حادثه را ایمن سازی کردند.
شریعتی ادامه داد: آتش نشانان پس از اقدام فوق مشغول امداد رسانی به کارگر 46 ساله شدند و با انجام اقدام های درمانی مناسب توسط نیروهای اورژانس در محل و پس از فیکس کردن مصدوم بر روی برانکارد مخصوص نجات با رعایت کامل موارد ایمنی مصدوم را به طبقه همکف انتقال و تحویل عوامل اورژانس به منظور انتقال به یکی از مراکز درمانی شهر دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط هولناک مرد میانسال خرم‌آبادی به عمق چاه ۲۵ متری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم) سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم) سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید| تست تصادف خودروی «چری» با سقوط از ارتفاع ۳۲ متری
  • (ویدیو) ارتفاع ۵ متری برف بهاری در مرز قزوین و مازندران
  • آیا گوشی‌ها مقاومتر شده‌اند؟/ اگر گوشی موبایل از هواپیما سقوط کند، چه می‌شود؟ (فیلم)
  • سقوط هولناک مرد میانسال خرم‌آبادی به عمق چاه ۲۵ متری (فیلم)
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • ببینید | سقوط مرد میانسال خرم آبادی به عمق چاه ۲۵ متری
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد