Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن ماسوری روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از ساختمان پست بازدید ایستگاه راه آهن تربت حیدریه افزود: همچنین در مدت یاد شده میزان تن کیلومتر خالص بار حمل شده یک میلیارد و 696 میلیون و 340 هزار و 877 تن بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشدی 17 درصدی یافته است.
وی در خصوص طرح افتتاحی نیز که برای اجرای آن 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، گفت: پست بازدید جزو مشاغل فنی راه آهن است که این مرکز کنترل، بعد از توقف قطارها و ارزیابی و بررسی فنی آن ها، برای عبور آنها مجوز حرکت صادر می کند.
ماسوری از در دستور کار قرار گرفتن ساماندهی مسیر راه آهن تربت حیدریه در وزارت راه و راه آهن جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: مسافت 12 کیلومتری ایستگاه راه آهن تا شهر تربت حیدریه، یکی از چالش های عمده این ایستگاه است و از این رو بنا داریم به شکل جامع و استاندارد، این مسیر را کوتاه کنیم که بعد از انجام امور مطالعاتی تا پایان امسال، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی همچنین از تصویب طرح 2 بانده شدن راه آهن شرق خبر داد و گفت: در حالی که تنها 2 راه آهن یزد و اصفهان به سوددهی رسیده اند، اما راه آهن شرق اکنون در مرحله برابر قرار دارد و برنامه ما به سود رساندن این راه آهن به عنوان سومین مسیر ریلی کشور است که در آن صورت ظرفیت حمل بار در آن از 22.5 تن به 30 تن افزایش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: اکنون از 70 درصد شبکه ریلی کشور تنها 30 درصد بهره برداری می شود و این با سیاست های حوزه بازرگانی راه آهن جمهوری اسلامی، مبنی بر مشتری مداری با هدف افزایش سوددهی، تعارض دارد.
ماسوری گفت: برای رفع این مشکلات یکی از برنامه های کوتاه مدت راه آهن شرق، توسعه مرحله نخست ایستگاه سنگان است که البته هم اکنون ظرفیت آن از 200 واگن به 400 واگن افزایش یافته که از نگاه ما هنوز کافی نیست و برای تکمیل و اتمام مرحله نخست حداقل به 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
راه آهن شرق با طول حدود هزار کیلومتر، بزرگترین ناحیه راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مرکزیت شهر طبس است که در سال 84 افتتاح شده و اکنون نیز توانسته در بین 19 منطقه ریلی کشور رتبه سوم بارگیری را کسب کند.
بیشترین حمل ریلی سیمان در کشور به ایستگاه راه آهن شرق اختصاص دارد که مربوط به حمل سیمان تولیدی کارخانه زاوه است که از این ایستگاه به کشورهای آسیای میانه صادر می شود.
راه آهن تربت حیدریه از راه آهن شرق منشعب شده و از مجموع هزار کیلومتر طول مسیر راه آهن شرق کشور، 354 کیلومتر آن مربوط به حوزه استحفاظی شهرستان تربت حیدریه است.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران