Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی برای حل برخی از مشکلات رسانه های استان قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه دولت استان اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات رسانه ها کمیته ای متشکل از نماینده روابط عمومی استانداری، نماینده ای از فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رسانه ها تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید سالی چند نوبت نظر سنجی از مدیران و روابط عمومی دستگاه ها انجام شود، بیان کرد: همچنین روابط عمومی استانداری باید چند نوبت در سال از مدیران و خبرنگاران رسانه ها نظرسنجی در مورد دستگاه ها انجام دهد و نتایج آن را نیز اعلام کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صداقت، راستگویی، تدین، امانت داری و مردم داری در اوایل انقلاب بیشتر بود، عنوان داشت: رسانه ها باید شهامت پرداختن به این مسائل را داشته باشند و دلایل این امر را مورد بررسی قرار دهند.

هیچ کاری را بدون خواسته مردم دنبال نکرده و نمی کنیم

پرویزی با تأکید بر اینکه تا زمانی که دروغ گویی، عدم راستگویی، مخفی کاری، نفاق و دورویی در حوزه های اجرایی و عمومی کشور کم هزینه باشد وضعیت به همین منوال خواهد بود، بیان داشت: باید تلاش کنید هزینه دروغ گویی و عدم صداقت همه کسانی که مدعی خدمت به مردم هستند را بالا ببرید تا کسی جرات نکند با رسانه ها و مردم صادق نباشد.

وی به قدرت بالای رسانه ها در پیشبرد اهداف یک کشور اشاره کرد و گفت: رسانه با حرکت در مسیر افکار عمومی و مدیریت آن می تواند کودتایی علیه کشورهای قدر و بزرگ ایجاد کند، از این رو باید کمک کنید تا فضای کشور را به سمت تعامل مثبت به پیش ببریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ کاری را بدون خواسته مردم دنبال نکرده و نمی کنیم، افزود: هر کاری که تاکنون انجام شده یا در حال انجام قرار دارد خواسته مردم بوده است.

حل مشکل ۴۰ ساله اراضی موسوی

پرویزی با بیان اینکه گاهی اوقات تعامل بین دستگاه ها می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، بیان کرد: به عنوان مثال در خراسان جنوبی ۴۰ سال که درگیر زمین های موسوی بیرجند، زمین های حاجی آباد و خوسف هستیم که حل آن نیاز به اعتبار نداشت بلکه نیاز به جرات و تعامل داشته است.

وی با بیان اینکه با پیگیری ها و تعامل انجام شده امروز ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکل این زمین ها رفع شده است، داشت: آرزو دارم این مسائل حل شود و بعد از استان بروم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۶۷ سند از اراضی موسوی صادر شده و در مرحله واگذاری قرار دارد، عنوان داشت: امیدواریم ظرف دو ماه آینده جمع شود.

اخذ مجوز کمیسیون ماده ۶۲ برای نیروگاه زغال سوز طبس

پرویزی با بیان اینکه علاوه بر این تاکنون همه درآمد بنیاد مستضعفان از فروش املاک به تهران می رفت که با قول مساعد رئیس سازمان بنیاد مستضعفان این اعتبارات در استان هزینه خواهد شد، عنوان داشت: در اولین قدم حدود ۵۰ درصد هزینه های این زمینه ها را به کسانی که زمین نداشتند بخشیدند که این رقم چند میلیاردی برای استان می شود.

وی ادامه داد: همچنین با تعامل انجام شده مقرر شد درآمد آستان قدس در استان هزینه شود.

استاندار خراسان جنوبی همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته جلساتی که در تهران گذاشته شد نتیجه داده و ۹۰ میلیون یوررو سرمایه گذاری و ۹۰ میلیارد تومان برای زغال سنگ پرورده چال گرفته شد.

پرویزی همچنین از اخذ مجوز کمیسیون ماده ۶۲ برای نیروگاه زغال سوز طبس خبر داد و افزود: وزیر نیرو با نامه رسمی تعهد کرد که این موضوع را تایید می کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این کک طبس که سال ها برای ۳۰ میلیارد تومان اعتبار معطل مانده بود کارها در حال انجام است که به زودی با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری می رسد.

سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی در زغال سنگ طبس

به گفته وی در مجموع در حال حاضر سرمایه گذاری که در طبس در حوزه زغال سنگ انجام شده یا در حال انجام شده است بالغ بر سه هزار میلیارد تومان است که اغلب این ها سال ها راکد مانده بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نگاه ویژه دولت به خراسان جنوبی، عنوان داشت: طی مدت فعالیت خود در استان دولت را نسبت به استان حساس کرده و نگاه آن ها را معطوف به استان کردیم.

پرویزی با بیان اینکه در حوزه آب نیز تاکنون هر چه خواسته استان بوده محقق شده است، بیان کرد: انتقال آب از دشت آهنگران مطالعه شده و تخصیص اعتبار آن نیز ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه برای انتقال آب از غرب استان از ۱۰ میلیون مترمکعب به ۲۷ میلیون متر مکعب افزایش یافته است، بیان داشت:

استاندار خراسان جنوبی در ارتباط با پروژه راه آهن استان نیز گفت: در حال حاضر پیمانکار این پروژه مشخص شده و با قول آقای نوبخت بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه در بودجه سال ۹۴ تخصیص خواهد یافت.

پرویزی همچنین به ظرفیت ها و منابع موجود در استان اشاره کرد و افزود: خراسان جنوبی دارای برخی از ظرفیت های خاصی بوده که در استان های دیگر وجود ندارد بنابراین سرمایه گذار راهی به جز سرمایه گذاری در خراسان جنوبی ندارد.

تنها انتظار من از رسانه ها صداقت است

وی اضافه کرد: علاوه بر این مرز مشترک با کشور افغانستان فرصت بسیار مغتنمی برای استان بوده که امیدواریم ظرف ۱.۵ سال صادرات استان را تا دو برابر افزایش دهیم.

استاندار خراسان جنوبی همچنین در ارتباط با مشکلات صنفی خبرنگاران نیز گفت: حل مشکل مسکن خبرنگارانی که بند «ج» آن سبز نشده باشد از سوی استانداری پیگیری می شود.

پرویزی، کمک به رسانه ها در قالب تجهیزات را از دیگر برنامه های خود برای حل مشکلات خبرنگاران عنوان کرد و افزود: علاوه بر این همه دستگاه ها موظف هستند در قالب قرارداد همکاری با رسانه ها همکاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه تنها انتظار من از رسانه ها صداقت است، بیان داشت: هیچ خط قرمزی برای رسانه ها وجود ندارد بلکه از رسانه ها تنها صداقت و راستگویی در کار می خواهم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: آمده ام آبرویم را برای دولت و مردم استان بگذارم و در حد توان خود برای تحقق این امر تلاش می کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است