Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج پروزه افتتاحی و کلنگ زنی شهرستان لنده با حضورمعاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل به نقل ازخبرلنده، به مناسبت هفته دولتو با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، فرماندار، بخشداران و اعضای شورای اداری شهرستان لنده پروژه های کنگ زنی و افتتاحی شهرستان لنده به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای افتتاح پروژه های عمرانی و افتتاحی مراسم غبارروبی از گلزار شهدا برگزار و سپس مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالحمیدرضایی ده مراد با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مجید محنایی معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنراظهارکرد: شهیدان بهترین راهنما برای خدمت مضاعف به مردمی است که بهترین ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

وی افزود: ما هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و باید قدردان و قدر شناس این داشته های ارزشمند در جامعه باشیم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا برای همه ما یک افتخار است.

در این دیدار لوح تقدیری از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به خانواده شهید عبدالحمید رضایی ده مراد تقدیم شد.

افتتاح پروژه عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور سوق به لنده

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور مجید محنایی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، فرماندار، بخشداران و اعضای شورای اداری شهرستان لنده پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور سوق به لنده افتتاح شد.

این پروژه به طول 18کیلومتر شامل 60هزار متر مربع لکه گیری و 60کیلومتر عملیات خط کشی با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.

گفتنی است شهرستان لنده دارای 22هزارنفر جمعیت ، دارای دوبخش مرکزی و موگرمون و دارای86 روستای دارای سکنه می باشد که در فاصله 208کیلومتر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

کلنگ زنی فاز3،4،5خط دو مداره برق لنده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 235میلیون تومان+تصاویر فاز سه، چهارو پنج خط دومداره برق شهرستان لنده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 235میلیون تومان با حضور معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد کلنگ زنی شد.

با افتتاح این پروژه مشکلات قطعی، نواسانات و آفت ولتاژ برق شهر لنده به طور 100درصد رفع خواهد شد.

مبلغ کل این پروژه از فاز یک تا فاز پنج بالغ بر دو میلیارد و 500میلیون تومان می باشد که از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان تامین شده است.

همچنین پروژه کاهش تلفات شهری نیز با اعتباری بالغ بر 900میلیون تومان جهت بهینه سازی شبکه متوسط و ضعیف در خیابان های شهید باهنر، شهید رجایی و امام خمینی(ره) از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در حال اجرا است.

افتتاح 112طرح اقتصاد مقاومتی کمیته امداد با اعتباری بالغ بریک میلیاردو 755میلیون تومان در لنده+تصاویر یک طرح اقتصاد مقاومتی به نمایندگی از 112طرح صنفی و صنعتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو755میلیون تومان با حضور معاون استاندار و مسئولان شهرستان لنده به بهره برداری رسید.

این واحد صنفی با اعتباری بالغ بر پانزده میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی کمیته امداد امام خیمنی(ره) شهرستان لنده تامین شده است که باعث اشتغال یک نفر شده است.

میزان اشتغالزایی این طرح ها 112نفر به طور مستقیم و 150نفر به طور غیر مستقیم می باشد.

گفتنی است کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده سهم بزرگی در تولید و اشتغال در این شهرستان تا کنون داشته است.

افتتاح مجتمع آبرسانی قیام و موگرمون با اعتبارسه میلیاردو500میلیون تومان+تصاویر مجتمع بزرگ آبرسانی موگرمون و قیام با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500میلیون تومان با حضور مدیران استانی و شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بزرگترین مجتمع آبرسانی شهرستان لنده قیام و موگرمون پس از سه سال با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آب وفاضلاب روستایی، فرماندار، بخشداران مرکزی و موگرمون و روسای ادارت و مردم روستای بیشه ای در جوار گلزارشهید محمد کریم خوشقدم افتتاح و به بهره برداری رسید.

فیض الله پاسره مدیرکل آب وفاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد در مراسم افتتاحیه این مجتمع بزرگ آبرسانی گفت: آب و فاضلاب روستایی یک دستگاه دولتی و خدمات رسان است که طبق قانون وظیفه تامین آب و دفع بهداشتی فاضلاب در روستاها را بر عهده دارد و هم اکنون ما در زمینه تامین آب به روستاهای استان فعال هستیم.

وی افزود: امروزه از آب به عنوان کالایی ارزشمند یاد می شود که در سبد روزانه مردم باید وجود داشته باشد و از همین رو خدمات ما هیچ وقت تعطیل بردار نیست.

مدیرکل آب وفاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بیش از 530روستا در استان کهگیلویه وبویراحمد از نعمت آب آشامیدنی لوله کشی برخوردار هستند.

وی تاکیدکرد: با افتتاح مجتمع بزرگ قیام و موگرمون بیش از 31 روستا با جمعیتی بالغ برهفت هزار و 582نفر تحت پوشش این دو مجتمع آبرسانی هستند که برای اجرای این پروژه بیش از سه میلیارد و 500میلیون تومان از سال 93 تا کنون از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

پاسره اظهارکرد: در این دو مجتمع دو حلقه چاه عمیق و بیش از 62 و نیم کیلومتر عملیات اصلاح، تعویض و توسعه شبکه در این روستاها صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم سایر روستاهای باقی مانده شهرستان را نیز ساماندهی و آبرسانی کنیم.

مدیرکل آب وفاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد از تلاش ها و همکاری اداره منابع طبیعی و بخشداران مرکزی و موگرمون که در رفع معارضات اجتماعی بیشترین نقش را داشته اند به طور ویژه قدردانی کرد.

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت: کلنگ زنی عملیات گازرسانی به روستاها لنده و بهمئی با اعتبار14میلیارد تومانی+تصاویر کلنگ عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای چهارراه آل طیب و قیام و روستاهای بهمئی در بخش مرکزی لنده و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار، بخشداران مرکزی و موگرمون و روسای ادارت و مردم روستای چهارراه آل طیب توسط یکی از اعضای خانواده شهید طهماسبی به زمین زده شد.

رحما ن خادم مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع در اقصی نقاط استان خصوصاً مناطق روستایی ، در سه ماهه اول سالجاری 20کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلنی اجرا شده است.

وی افزود: از میان یک هزارو 735 روستای استان کهگیلویه وبویراحمد تعداد752روستا بالای 20خانوار می باشند که از این تعداد در سه سال گذشته بیش از 230روستا در سراسر استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که معادل 40درصد این آمار است.

مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون بیش از شصت و پنج هزار نفر در روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین سیاست های دولت گاز دار نمودن همه روستاهای بالای 20خانوار و در آینده نزدیک نیز روستاهای زیر 20خانوار است که 458روستا در آینده نیز گازرسانی خواهندشد.

خادم در ادامه اظهارکرد: پروژه گازرسانی به 38روستای شهرستان لنده و بهمئی با اعتباری بالغ بر چهارده میلیارد تومان از محلی اعتبارات شرکت ملی گاز تامین که می بایست ظرف مدت350روز تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر گاز کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: تعداد 70کیلومتر شبکه گذاری خط پلی اتلین و 43کیلومترخط تغذیه فلزی به صورت pecاستفاده خواهد شد که تعداد افراد استفاده کننده از این خط نیز بیش از ده هزار نفر خواهند بود.

وی گفت: با اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای 38گانه شاهد کاهش چشمگیر مشکلات سوخت طبیعی در روستاها و کاهش میزان خسارت به طبیعت خواهیم بود.

خادم همچنین به برنامه گازرسانی به روستاهای بخش موگرمون به خصوص مونه و شیتاب اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک نیز شاهد اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای بخش موگرمون به خصوص روستاهای مونه و شیتاب خواهیم بود.

انتهای پیام/م75

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای به سرانجام رساندن پروژه‌های راکد و کلان نظیر مینی پالایشگاه دهدشت پای کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت، اظهار کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و کشور در مسیر پیشرفت است.

وی افزود: شاید روزگاری از کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان منطقه محروم یاد می‌شد اما امروز باید با افتخار بگوییم که کارهای بزرگی در حوزه‌های اشتغال، کشاورزی، صنعتی، عمرانی و سایر حوزه‌ها در این استان انجام و یا در حال انجام است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور روند کار پتروشیمی دهدشت و پروژه‌های عمرانی، آب و راه را مطلوب دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جهت دارای ظرفیت است؛ در برهه‌هایی نسبت به به‌کارگیری این ظرفیت‌ها شاید نارسایی وجود داشت، اما عزم دولت سیزدهم باعث شد تمام این ظرفیت‌ها و ذخایر و منابع خدادادی رو به نفع مردم استفاده کنیم و کارهای بزرگی که سال‌ها معطل شده را بتوانیم مدیریت کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: پروژه پتروشیمی گچساران سال‌ها معطل مانده بود که رئیس جمهور دستور داده و نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع در طول یک سال اختصاص پیدا کرد تا پروژه تکمیل شود و همین کار باید در پتروشیمی دهدشت تکرار شود.

وی به احداث مینی پالایشگاه دهدشت اشاره کرد و گفت: مجوزات اصلی از جمله مجوز وزارت نفت مجوز محیط‌زیست واگذاری زمین و سایر حوزه ها انجام شده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه پروژه باید به بهترین شکل پیش رود، گفت: کشور وقت آزمون و خطا ندارد، اینکه بعد از دو سال ببینیم به هر دلیلی کار پیش نرفته اجحاف در حق مردم است؛ فرآیند عملیاتی این پروژه هرچه سریع‌تر آغاز شود تا مردم به عینه مشاهده کنند و متوجه حجم کار و تجهیز و فعالیت کارگاه شوند.

منصوری با بیان اینکه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق خاطر ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: تمام ظرفیت دولت را به خدمت این کار و این استان می‌آوریم تا بتوانیم گوشه‌ای از نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

کد خبر 749173

دیگر خبرها

  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد