Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور، یکپارچگی ملت و مسئولان را باعث خنثی شدن همه توطئه ها دانست و تاکید کرد: اگر ایثار شهیدان نبود، امروز از انقلاب و کشور چیزی باقی نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی عصر چهارشنبه در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی که با شعار توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با تقویت وحدت و عزت ملی در سایه آزادی، امنیت و آرامش برگزار شد، گفت: رجایی و باهنر و بهشتی و مطهری شدن، آسان نیست؛ باید برای ادامه راهشان از خدا مدد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی گفت:چهره شهید رجایی برای مردم احساس پاکی، صداقت، معنویت و خدمت ایجاد می‌کرد. رجایی آموخت که جهادی کار کردن، یعنی تا کار هست باید در محل خدمت بود.

وی یکپارچگی ملت و مسئولان را باعث خنثی شدن همه توطئه ها دانست و تاکید کرد: اگر ایثار شهیدان نبود، امروز از انقلاب و کشور چیزی باقی نبود.

روحانی ادامه داد:حضور شهید تندگویان در جبهه نماد حضور مردم و مسوولان در کنار یکدیگر است.

وی تصریح کرد:مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در کنار رهبر انقلاب و شهیدان بود.

رئیس جمهور گفت: طبق قانون اساسی اداره امور اداری، مالی و استخدامی همه بخشهای عمومی مستقیما به عهده رئیس جمهور است. رئیس جمهور مسئول اجرای تمام اصول قانون اساسی است.

روحانی تاکید کرد: مشروعیت شرعی و قانونی مسئولان از طریق آرای مردم است. اگر خادم مردم نباشیم مسئولیت ما نامشروع است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی از حساس‌ترین دستگاهها در اداره کشورند.

انتهای پیام/ن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود+ فیلم
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند