Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:56:09 GMT

دشمنان به دنبال برجسته کردن مشکلات کوچک نظام هستند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۷۶۴۳۷

دشمنان به دنبال برجسته کردن مشکلات کوچک نظام هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب به دنبال برجسته کردن مشکلات کوچک و انکار خدمات دولت و نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک منطقه غرب تبریز، با بیان اینکه این مراسم بهانه‌ای برای قدردانی از مجموعه دادگستری استان است، افزود: در طول 4 سالی که در خدمت مردم آذربایجان شرقی هستم، در هیچ استانی به اندازه این استان بین دستگاه قضایی و مدیریت اجرایی، وحدت، صمیمیت و همدلی حاکم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دادگستری استان در بحث آسیب‌های اجتماعی هم در کنار مدیران اجرایی بوده است، گفت: با همت دادگستری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های قانونی، پدیده اعتیاد به‌عنوان مهم‌ترین عامل طلاق در استان در حال ریشه‌کن شدن است و بعد از پاک‌سازی استان از وجود معتادان متجاهر، امروز به سمت مبارزه علمی و اصولی با اعتیاد می‌رویم.

جبارزاده گفت: از نیروی انتظامی استان هم که در صف مقدم مبارزه با مواد مخدر است قدردانی می‌کنم و برای هر گلوله‌ای که سربازان فداکار این نیرو به سینه سوداگران مرگ شلیک می‌کنند خدا را شاکرم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از خدمات ارزشمند اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، گفت: گزارش عملکرد این اداره کل، گزارش امیدوارکننده‌ای بود و در طول سال‌های گذشته نیز شاهد ابراز رضایت مردم از عملکرد این مجموعه بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی، شرکت‌ها و مؤسسات بخش‌های مختلف هستند، افزود: در سال‌های قبل فضای اداری ثبت شرکت‌ها و مؤسسات، در شأن مراجعان و کارکنان آن نبود و نیاز داشتیم که فضای مناسب برای این کار ایجاد شود.

جبارزاده گفت: خوشبختانه این کار با همت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان انجام شد و امروز فضاهای خوبی در اختیار داریم که در جهت پذیرش مراجعان و متقاضیان ثبت شرکت، تأثیر مثبتی داشته است.

وی افزود: این اداره کل همچنین در راستای توزیع خدمات در سطح شهر تبریز تدابیر شایسته‌ای اتخاذ کرده و ایجاد ساختمان‌های مناسب در 3 نقطه شهر موجب کاهش سفرهای درون‌شهری مردم و آسایش و رفاه حال مراجعان شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، گفت: در 4 سال گذشته بیش از 4 میلیون و 124 هزار معامله در دفاتر ثبت اسناد به ثبت رسیده که با توجه به جمعیت استان، این رقم نشان‌دهنده رونق اقتصادی است و اگر کسانی این وضعیت را رکود بنامند یا معاند هستند و یا مغرض.

وی افزود: همچنین در این مدت 11 هزار و 453 شخصیت حقوقی به ثبت رسیده و در واقع این تعداد واحد فعال در عرصه اقتصادی و تجاری ایجاد شده است.

جبارزاده با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان انقلاب به دنبال برجسته کردن مشکلات کوچک و انکار خدمات دولت و نظام اسلامی هستند، گفت: ما منکر مشکلات و نارسایی‌ها نیستیم، اما وجود چند مشکل کوچک و جزئی، به معنی وجود مشکل در همه بخش‌ها نیست.

وی گفت: انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دولتی، مردم را به راه انقلاب و امام امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها عملکرد دستگاه‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنند، افزود: استان آذربایجان شرقی در چهار سال گذشته اولین استان از نظر بهره‌برداری و ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال بوده است و این دستاوردها باید به مردم گفته شود.

ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک منطقه غرب تبریز در زمینی با 1300 مترمربع مساحت و 3 ‌هزار مترمربع زیربنا و اعتباری بیش از 77 میلیارد ریال ساخته شده است.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی