Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@13:11:48 GMT

بسیاری از نیروهای داعش، بویی از اسلام نبرده‌اند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۷۶۶۸۶

بسیاری از نیروهای داعش، بویی از اسلام نبرده‌اند

استاندار خوزستان هدف از تشکیل گروه‌های تکفیری را برای نشان دادن چهره غیر واقعی از اسلام دانست و گفت: بسیاری از نیروهای داعش، بویی از اسلام نبرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان اظهار داشت: خیلی خرسندم که توانستیم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و بزرگداشت آنها را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدوارم همه ما برای همراهی و قرار گرفتن در مسیر افکار و اندیشه‌های این شهدا تلاش کنیم و نوع نگرش و تفکر این شهدا در مسیر زندگی جوانان قرار بگیرد و الگوی رفتاری آنها شود.

استاندار خوزستان با گرامیداشت شهدا بیان کرد: شهید حامد جرفی (نخستین شهید دولت در دفاع مقدس) و شهید سید مهدی موسوی (نخستین شهید مدافع حرم دولت) الگوی مناسبی برای همه اقشار جامعه هستند که باید معرفی شوند.

وی تصریح کرد: بزرگداشت شهدای مدافع حرم به خاطر از خودگذشتگی‌هایی است که آنها انجام دادند و برای دفاع از حریم اسلام مهاجرت کردند.

شریعتی در ادامه بزرگداشت شهدای مدافع حرم دولت را امری ضروری دانست و گفت: باید طوری رفتار کنیم که احترام به آنها و قرار گرفتن در مسیر نورانی‌شان سرلوحه کار ما باشد.

وی تاکید کرد: نباید بزرگداشت شهدا فقط در یک زمان و یک تاریخ خاصی باشد بلکه باید همیشه به یاد آنها باشیم و از آنها الگو پذیری کنیم.

استاندار خوزستان گفت: شهادت کسی که در سازمان و اداره خود فعالیت می‌کرد باید بر دیگر افراد شاغل در این اداره تاثیر داشته باشد و حرکت آن سازمان به سمت آرمان‌های شهدا را بیشتر کند.

وی عنوان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن نیاز ما به تمسک به شهدا و سرلوحه قرار دادن آنها بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

شریعتی برگزاری بزرگداشت شهدا و برنامه‌های معنوی را غذای فرهنگی جامعه توصیف کرد و در همین ارتباط توضیح داد: الگو قرار دادن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) سبب شد که چنین فرزندان رشید و شهدای والامقامی تربیت شوند.

وی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم در سازمان‌ها و ادارات به عنوان الگوی رفتاری معرفی شوند.

استاندار خوزستان هدف از تشکیل گروه‌های تکفیری را برای نشان دادن چهره غیر واقعی از اسلام دانست و تصریح کرد: بسیاری از نیروهای داعش، بویی از اسلام نبرده‌اند.

شریعتی در همین ارتباط عنوان کرد: بر اساس بررسی سازمان ملل متحد درباره داعشی‌ها معلوم شد تعداد قابل توجهی که شاید بیش از 50 درصد آنها باشد حتی نماز خواندن بلد نیستند و از احکام دین مبین اسلام اطلاعی ندارند.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند

دریافت 222 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096723

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم