Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از بازیکنان و مسئولان باشگاه‌ها می‌گویند که کمیته فوتسال اعلام کرده بهترین بازیکن فوتسال را فیفا و AFC انتخاب کرده است اگر این موضوع واقعا صحت داشته باشد باز هم نشان دهنده ضعف تاج و کفاشیان است.

خبرگزاری فارس: مسابقات سوپر لیگ فوتسال ایران از سال 82 آغاز به کار کرد و چند سال بعد به لیگ برتر تغییر نام پیدا کرد به نام لیگ برتر فوتسال و تاکنون 13 بار برگزار شده و پیش از نام لیگ برتر تیم‌های پیمان (۲ قهرمانی)، استقلال تهران (۲ قهرمانی) و پاس تهران (۱ قهرمانی) در سطح کشور بدست آوردند و تیمهای گیتی‌پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک، تام ایران خودرو تهران، فولاد ماهان اصفهان، شن‌سا ساوه و تأسیسات دریایی تهران (هرکدام دو بار) و تیم دبیری تبریز (یک بار) در لیگ برتر فوتسال به مقام قهرمانی رسیده‌اند و هرساله بایدتیم اول لیگ به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال 14 سال از شروع سوپر لیگ ایران و لیگ برتر می‌گذرد و این لیگ همیشه علاوه بر جذابیتهای خاص خودش حواشی بسیاری هم را در پی داشته است و بعد از پایان لیگ در مراسم جوائز قهرمانی فقط تیمهای اول تا سوم معرفی و کاپ قهرمانی را اهدا می‌کردند و همچنین آقای گل مسابقات نیز معرفی می شد.
بعد از 13 سال اولین مراسم برترینهای فوتسال انجام می شود!
اما امسال موضوع کمی متفاوت تر از 12 دوره قبل است به این دلیل که در حال حاضر با فشار فوتسالیستها به تاج ریس فدراسیون فوتبال و همچنین کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال که چرا باید فقط باید مراسم بهترینهای لیگ برتر برای فوتبالی‌ها برگزار شود و همیشه آنها باید مراسم ویژه برترینهای لیگ را داشته باشند اما فوتسالی که همیشه جزو مدعیان قهرمانی در آسیا بوده و سوم و چهارمی جهان را یدک می کشد و یا همیشه لیگهای منظم در رده های سنی مختلف برگزار می‌کرد اینقدر مورد بی اهمیتی قرار گفته شده است.
تاج و کفاشیان تسلیم خواسته های فوتسالیستها شدند!
این بار خدا را شکر این فشار و هجمه و جو حاکم فوتسالیست‌ها و علاقمندان به این رشته کاری می کنند کارستان و فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال را تسلیم خواسته های خودشان می کنند و بعد از تسلیم شدن هر دو هم تاج و هم کفاشیان به صراحت اعلام می‌کنند که همانند برترینهای فوتبال ما مراسم برترینهای فوتسال را نیز برگزار می کنیم همرا با پخش مستقیم از شبکه ورزش و این مراسم قرار است 18 شهریور روز عید غدیر برگزار شود و از بهترین تیم، بهترین بازیکن،بهترین مربی،پدیده لیگ،بازیکن اخلاق و بهترین دروازه‌بان از سوی کمیته فوتسال معرفی شوند.که این حرکت بسیار خوبی و ارزنده است و این مراسم می تواند باعث پیشرفت فوتسال و می تواند انگیزه را بین فوتسالیستها و باشگاهها برای ادامه کار و رقابت سالم بیشتر کند.
چگونه هنوز مراسم برگزار نشده برترینهای فوتسال معرفی شدند؟
نکته جالب این مراسم این است که انتخابی که باید محرمانه باشد و هنوز این مراسم برگزار نشده اسامی برترینها در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و همه از انتخاب نفرات برتر این کمیته اطلاع پیدا کردند البته ترابیان ریس کمیته فنی فوتسال مدعی است که اسامی به بیرون درز نکرده است و در صورتیکه که این اسامی به بیرون درز پیدا کرده باشد فرد انتشار دهنده فردی بی تقوا است.
بعد از انتشار این اسامی( قبل از مراسم) از سوی برخی از بازیکنان، باشگاهها و پیشکسوتان با اعتراض های گسترده ای روبرو شد و اکثر پیشکسوتان فوتسال و سرمربیان تیمها به این موضوع اعتراض دارند که چرا همانند کشورهای مختلف به نظر سرمربیان باشگاهها اهمیت ندادند البته طی صحبتهای که با ترابیان ریس کمیته فنی فوتسال شد وی مدعی شدکه من از کمیته فوتسال خواستم که حتما با باشگاهها و سرمربیان تیمها مکاتبه شود تا نظر خود را اعلام نمایند اما نمی دانم کمیته فوتسال این مکاتبه را انجام داد یا که خیر؟
حال سوالهایی که مطرح است در رابطه با بهترین بازیکن ،بهترین باشگاه ،بهترین مربی و پدیدهای لیگ برتر؟ و حرف و حدیثهای زیادی در این مورد وجود دارد و باید تا قبل از مراسم تاج ریاست فدراسیون فوتبال و کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال به این سوالها پاسخ دهند و فکری به حال این موضوع کنند.
فیفا و AFC چگونه در انتخاب برترینهای لیگ برتر فوتسال ایران دخالت داشته اند؟
البته برخی از بازیکنان و مسئولان باشگاهها می‌گویند که کمیته فوتسال اعلام نموده بهترین بازیکن را فیفا و AFC انتخاب کرده است اگر این موضوع واقعا صحت داشته باشد خیلی خنده دار است و در اینجا باز ضعف تاج و کفاشیان را می رساند. به این دلیل که لیگ برتر ما چه ربطی به AFC و فیفا دارد یا در بحث بهترین باشگاه، باشگاهی انتخاب شده که حتی جزو 3 تیم لیگ برتر نبوده و..... حال سوالی که مطرح است ؟ چرا باید این اسامی قبل از مراسم منتشر شود و این موضوع نشان از ضعف مدیریتی هم فدراسیون فوتبال و هم کمیته فوتسال است.
چرا جوائز برترین‌های فوتسال در مراسم برترین‌های فوتبال اهدا نمی شود؟
اکنون بعد از حدود ۱۳ سال اولین مراسم برترینهای فوتسال در حالی برگزار می شود که هنوز این مراسم برگزار نشده این همه سر صدا کرده باید از روزی بترسیم که اگر این مراسم برگزار شود چه اتفاقاتی صورت می گیرد؟ مجددا باز سوال دیگری در بین پیشکسوتان فوتسال و بازیکنان تیم ملی مطرح است چرا تاج و کفاشیان جوائز سومی جهان تیم ملی را پرداخت نمی‌کنند و یا از بازیکنان این تیم تقدیر و تشکر نمی شود و اتفاقات دیگری از این قبیل، که در فوتسال رخ داده است البته باید یادمان باشد امسال تیم ملی فوتسال مسابقات مهمی را در پیش دارد پس برای دلگرمی ملی پوشان بهتر است فدراسیون فوتبال حرکتی انجام دهد قطعا این حرکت به موفقیت تیم ملی کمک بسیاری می‌کند. امید است تاج ریاست فدراسیون فوتبال با درایت و استفاده از نظرات پیشکسوتان و کارشناسان امر و همچنین با الگو قرار دادن قوانین (معیارهای انتخاب برترینها) موجود در این زمینه بتواند مراسم برترینهای فوتسال در یک سال گذشته را به نحو مطلوبی برگزار کند و سوال مهمی که در اذهان وجود دارد چرا جوائز برترین‌های فوتسال در مراسم برترین‌های فوتبال اهدا نمی‌شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان