Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور عراق توافق اخیر حزب الله لبنان و داعش برای انتقال تروریست های این گروه به دیرالزور سوریه را بخشی از راهبرد مبارزه با تروریسم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، «نوری المالکی» معاون رئیس جمهور و رئیس ائتلاف دولت قانون عراق روز چهارشنبه در واکنش به توافق حزب الله و داعش برای انتقال تروریست های این گروه به دیرالزور سوریه، این توافق را بخشی از راهبرد نبرد علیه تروریسم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المالکی در بیانیه ای اعلام کرد: انتقال تعدادی از تروریست های داعش به دیرالزور سوریه بخشی از راهبرد نبرد جاری علیه تروریسم است.

وی همچنین افزود: هر نبردی برای پیروزی شرایط خود را دارد.

معاون رئیس جمهور عراق با انتقاد از حمله سازمان یافته که توسط جهل و کینه علیه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هدایت می شود، تصریح کرد: تصمیمی که حزب الله گرفته تصمیم درستی است و سید حسن نصرالله به خوبی تصمیم گرفت و هر کس در صداقت و جهادی بودن حزب الله و سید حسن نصرالله تردید دارد با مشکل عقلی مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: سخن گفتن درباره دیرالزور و البوکمال موضوع مربوط به سوریه است نه عراق. بنابراین چنین اقدامی طبیعت نبردها است و آنچه رزمنده بر روی زمین می بیند غیر از آن چیزی است که ناظران فاقد تجربه در خصوص نبرد می بینند. سوال اینجاست که چه کسی به صدها نفر از داعشی ها پس از آنکه سلاح هایشان را تسلیم نیروهای پیشمرگه کردند اجازه عقب نشینی از تلعفر را داد تا جایی که همه فهمیدند تلعفر با نبرد آزاد نشده بلکه با توافق آزاد شده است. و در اینجا نیز تصمیم فرمانده میدانی و نحوه رویارویی با موضوعات میدانی را محترم می شماریم چرا که او چیزی را می بیند که ناظران نمی بینند.

المالکی همچنین پرسید: آیا توافق در اینجا که میدان نظامی مستلزم آن بوده جایز و آنجا در داخل اراضی سوریه جایز نیست؟

وی در عین حال نسبت به دنباله روی از اقداماتی که سعی بر تردید افکنی جهت ایجاد شکاف در صفوف جبهه مقاومت در برابر تروریسم را دارند، هشدار داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) از تصمیم کشور خود برای ادامه عملیات ضدتروریستی در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، رئیس جمهوری ترکیه در آنکارا طی سخنانی خطاب به ملت این کشور، گفت: وقتی زمان و ساعتش فرا برسد، ما قطعاً کارهای ناتمام خود را در سوریه به پایان می رسانیم.

اردوغان در ادامه به اهمیت مبارزه قاطعانه با تروریسم و گروه موسوم به «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) اشاره و تاکید کرد: در دوره آتی به گروه تجزیه‌طلب که فضای مانور آن در نتیجه عملیات‌ ما در عراق و سوریه تنگ شده است، ضربه بزرگی خواهیم زد.

وی افزود: می‌خواهم موضوع مشخص شود. تا زمانی که پ‌.ک.‌ک در عراق و سوریه حضور داشته باشد ما یه هیچ وجه احساس امنیت نمی کنیم.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در کوه‌های قندیل و شمال سوریه از هر فرصتی علیه ترکیه و شهروندان این کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: هیچ کشوری این موضوع را نمی پذیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد