Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه‌ای تأکید کرد پذیرش دانشجو در این دانشگاه صرفاً از طریق قبولی در آزمون ورودی و طبق ضوابط و مقررات مصوب کشوری انجام می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا،‌به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به مطالبی مبنی بر پذیرش بدون کنکور در رشته‌های مختلف علوم پزشکی از جمله پرستاری و پیراپزشکی که در هفته‌های اخیر در فضای مجازی منتشرشده است بدین‌وسیله اعلام می‌شود در نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به سال‌های گذشته هیچ تغییری رخ نداده است و پذیرش دانشجو صرفاً از طریق قبولی در آزمون ورودی و طبق ضوابط و مقررات مصوب کشوری انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است داوطلبان گرامی در خصوص روند پذیرش و جذب دانشجو تنها به مراجع معتبر ازجمله سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و وب‌سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران مراجعه نمایند و به اطلاعاتی که از طریق مبادی نامعلوم و فضای مجازی پخش می‌شود توجه ننمایند.

در پایان یادآور می‌شود استفاده غیرمجاز از عنوان و عکس اماکن این دانشگاه توسط اشخاص یا مؤسسات و انتساب موارد خلاف واقع به دانشگاه غیرقانونی بوده و قابل پیگرد است و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این خصوص از مجاری قانونی اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند

از ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از اساتید شاگرد پرور تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ۸ استاد شاگردپروردانشگاه صنعتی امیرکبیر در «جشنواره شیخ مفید»، با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور تقدیر شد.


در این مراسم از، دکتر گئورک قره پتیان استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر مهدی قطعی استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر پرویز پروین استاد دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی، دکتر احمد نیک آبادی و دکتر مرتضی صاحب الزمانی استادان دانشکده مهندسی کامپیوتر، دکتر فاطمه زارع از دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر امیر خرسندی استاد دانشکده مهندسی برق و دکتر مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی تقدیر به عمل آمد.


این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده بود از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شدند.


۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی در این نظرسنجی مشارکت داشتند و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده