Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@09:46:00 GMT

هیجان ادابازی خندوانه به اوج خود رسید +عکس

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۷۹۳۷۹

هیجان ادابازی خندوانه به اوج خود رسید +عکس

مسابقه ادابازی در شب هفتم، میزبان دو گروه «جویندگان طلا» و «لبخنده» بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: مسابقه ادابازی در شب هفتم، میزبان گروه ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری (جویندگان طلا) و گروه پویا امینی و دانیال غفارزاده (لبخنده) بود.

در بخشی از برنامه رامبد جوان درباره قوانین مسابقه ادابازی توضیح داد.
برای آغاز مسابقه، دو گروه به مدت سه دقیقه زمان داشتند، برای هم کری بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ابن بخش کری خوانی دانیال غفارزاده سه دقیقه طول کشید، اما در کمال تعجب بیشتر تماشاگران حاضر در استودیو به گروه مقابل ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری رای دادند و آنها اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله بعد، گروه ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری (جویندگان طلا) 18 امتیاز و گروه پویا امینی و دانیال غفارزاده (لبخنده) 14 امتیاز کسب کردند.

امتیاز دو گروه به هم بسیار نزدیک بود و این موضوع هیجان مسابقه را بیشتر کرد.

در مرحله کلمات ترکیبی نیز امتیازها به هم نزدیک و برابر شد. تا این مرحله گروه ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری (جویندگان طلا) 26 امتیاز و گروه پویا امینی و دانیال غفارزاده (لبخنده) هم 26 امتیاز کسب کردند.

گروه‌ها در مرحله پایانی ضرب المثل ها را با نقاشی حدس می‌زدند.

در این بخش هم امتیازها خیلی نزدیک به هم بود. گویی فینال زودهنگامی را شاهد بودیم و دو گروه رقابت تنگاتنگی با هم داشتند.

در نهایت، ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری (جویندگان طلا) 37 امتیاز و پویا امینی و دانیال غفارزاده (لبخنده) 36 امتیاز کسب کردند.

در بخش پایانی دو گروه درباره رقابت و امتیاز نزدیک خود صحبت کردند، اما نکته جالب این بود که به گفته ارژنگ امیرفضلی آنها با همان یک امتیاز تماشاگران در آغاز برنامه، توانستند برنده این مسابقه باشند. به همین خاطر امیرفضلی و نادری از تماشاگران تشکر کردند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد