Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فيلم‌هاي «اين گروه خشن»، «ابراهيم و آتش» و «ميش» تنها برخي فيلم‌هاي آخر هفته تلويزيون هستند.
به گزارش آريا به نقل از سينماسينما، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن «اين گروه خشن»، «ابراهيم و آتش»، «سرآشپز»، «ميش»، «ستاره‌هاي درخشان»، «جومانجي»، «درخت چشمه»، «مشکلات يک مرد محترم» «سرقت از يک سارق»، «هليوس»، «کارآگاهان خصوصي»، «پيرمرد صدساله‌اي که از پنجره بيرون پريد و فرار کرد»، «ريو»، «تراکتور خاکستري کوچولو»، «کليد شانس»، «تمتع»، «يک روز از زندگي»، «پنگوئن‌هاي آقاي پاپر»، «ما باغ وحش خريديم» «مکس پين»، «آژانس شيشه‌اي»، «دعوت»، «هديه نهايي»، «شرکت»، «نقطه شکست»، «پيرمردهاي غرغرو»، «راز خانه بهجت»، «هربي پرواز مي‌کند»، «ترش و شيرين» و «جک ريچر» پنج‌شنبه و جمعه 9 و 10 شهريورماه از شبکه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه يک سيما

به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي «اين گروه خشن» به کارگرداني سام پکين‌پا، پنج‌شنبه 9 شهريورماه ساعت 23 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فيلم با بازي ويليام هولدن و ارنست بورگناين خواهيد ديد: پايک بيشاب و دار و دسته‌اش، دست به سرقتي مي‌زنند، که حاصلش کشتاري بي‌رحمانه است. آنها به مکزيک مي‌گريزند و در آنجا قطاري حامل مهمات را براي ژنرال ياغي ماپاچه مي‌دزدند؛ از طرفي ديگر، ديک تورنتن دوست سابق پايک هم با گروهش در تعقيب آنها هستند…

فيلم تلويزيوني «ابراهيم و آتش» به کارگرداني پوريا آذربايجاني، جمعه 10 شهريورماه ساعت 11 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: مردم يک روستا که دچار خشکسالي شده‌اند نذر مي‌کنند تا هر يک گوسفندي را در عيد قربان در حرم عبدالعظيم قرباني کنند. براي اين کار يک نفر بايد گله گوسفندان را تا حرم برساند که قرعه به‌نام ابراهيم مي‌افتد. او به‌همراه پسرش اسماعيل راهي سفر شده و با مشکلات زيادي مواجه مي‌شوند. آنها در ابتداي جاده به مردي برمي‌خورند که زنش پا به ماه و بد حال است. پس راه را کج مي‌کنند و زن را جهت زايمان به ده بالا مي‌رسانند. در ادامه راه ماشينشان خراب مي‌شود و پياده به راه ادامه مي‌دهند. آنها پس از کمي پياده‌روي شب را اطراق مي‌کنند اما گرگان گرسنه بيابان که بوي گوسفندان را شنيده‌اند به گله حمله مي‌کنند….

در اين فيلم تلويزيوني سيامک اديب، مهران ضيغمي و نقي سيف جمالي هنرنمايي کرده‌اند.

فيلم سينمايي «سرآشپز» به کارگرداني جان ولز، جمعه 10 شهريورماه ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: آدام جونز سرآشپز بااستعدادي است که پس از ترک اعتياد به مواد مخدر تصميم مي‌گيرد به دنياي آشپزي بازگردد و ستاره سوم خود را دريافت کند. او به رستوران دوستش توني مي‌رود و او را مجبور مي‌کند تا در آشپزخانه‌اش به او فرصتي دوباره دهد. توني با اکراه اين موضوع را مي‌پذيرد و آدام از چند آشپز ديگر از جمله زني به‌نام هلن که در کار آشپزي استعداد دارند دعوت مي‌کند تا به او بپيوندند. آدام با تمام انرژي کارش را آغاز مي‌کند و براي رسيدن به يک منوي جديد و منحصر به فرد شروع به پرسه‌زني در شهر و تست‌کردن انواع غذاها مي‌کند. او عاقبت منوي خود را تهيه کرده و مراسمي جهت شروع کارش ترتيب مي‌دهد. غذاها در مراسم افتتاحيه به‌خوبي سرو نمي‌شود و همه چيز به‌هم مي‌ريزد. آدام با دعوا و داد و بيداد هلن را اخراج مي‌کند…

بردلي کوپر، سيئنا ميلر و دنيل برول بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.
شبکه دو سيما

فيلم تلويزيوني «ميش» به کارگرداني مجيد صالحي، پنج‌شنبه 9 شهريورماه ساعت 23 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.

اين تله‌فيلم روايت‌کننده سلسله اتفاقات و ماجراهايي عجيب و طنزي است که براي شخصيت اصلي داستان يعني سروان فرخ ثنايي، کارمند اداره گذرنامه مي‌افتد.

سعيد آقاخاني، مهران رجبي و ريما رامين‌فر، در فيلم تلويزيوني «ميش»، نقش‌آفريني کرده‌اند.

فيلم سينمايي «ستاره‌هاي درخشان» به کارگرداني تري اينگرام، جمعه 10 شهريورماه ساعت 17:30 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فيلم در مورد اميلي دختر کوچکي است که نتوانسته است بعد از مرگ مادرش با اين قضيه کنار بيايد. او با پدرش به‌تنهايي زندگي مي‌کند و با محيط اطرافش ارتباط برقرار نمي‌کند. ربکا دختر جواني است که در دانشگاه نتوانسته است رشته‌اي را به پايان برساند و در نهايت رشته روانشناسي کودکان را انتخاب کرده است. او براي گذراندن پايان‌نامه‌اش به مدرسه‌اي مي‌رود و با اميلي دوست مي‌شود. اميلي با ربکا ارتباط خوبي برقرار مي‌کند و او را دوست خود مي‌داند….

بري باستويک و وس براون بازيگران اين فيلم هستند.

فيلم سينمايي «جومانجي» به کارگرداني جو جانستون، جمعه 10 شهريورماه ساعت 23 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.

اين فيلم با بازي سيسيليا روس و ريکاردو دارين خواهيد ديد: پسر جواني به‌نام آلن پريش يک جعبه بازي پيدا مي‌کند و با کمک دختر همسايه (سارا) بازي را آغاز مي‌کند ولي پس از آغاز بازي آلن به‌طرز عجيبي، غيب مي‌شود! سارا فرار مي‌کند. 26 سال از آن زمان مي‌گذرد تا خانواده شپرد به آن خانه نقل مکان مي‌کنند. آنها با پيدا کردن جومانجي بازي را از سر مي‌گيرند. اين موضوع باعث ملحق‌شدن آلن پريش به آنها مي‌شود….
شبکه سه سيما

فيلم تلويزيوني «درخت چشمه» به کارگرداني محسن تربيت‌دوست، پنج‌شنبه 9 شهريورماه ساعت 10 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم با نقش‌آفريني علي واجدسميعي و رضا فيض‌نوروزي خواهيد ديد: پيرمردي راهي زيارت خانه خداست و براي کسب حلاليت از مردم روستاي محل زندگي‌اش سفر کوتاهي را آغاز مي‌کند، اما برخلاف انتظار در موقعيتي قرار مي‌گيرد که خود او بايد کسي را حلال کند. او در پذيرش اين مهم سرسختي مي‌کند…

فيلم تلويزيوني «مشکلات يک مرد محترم» به کارگرداني شهاب عباسي، جمعه 10 شهريورماه ساعت 10 از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

در اين فيلم خواهيم ديد: سيروس که تنها راننده ميني‌بوس روستا است، کانديداي شوراي روستا مي‌شود و هم‌زمان فيش سفر حج به او داده مي‌شود. سيروس بين رفتن به حج و عضويت در شوراي روستا بايد يکي را انتخاب کند. او حج را در اولويت قرار مي‌دهد و مردم ده وقتي مي‌بينند وي سفر به خانه خدا را بر موقعيت دنيوي ترجيح داده به او راي داده و عضو شوراي روستا نيز مي‌گردد….

بهزاد فراهاني، شهربانو موسوي و باقر صحرارودي در اين فيلم ايفاي نقش کرده‌اند.

فيلم سينمايي «سرقت از يک سارق» به کارگرداني دانيل کالپارسورو، جمعه 10 شهريورماه ساعت 14:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.

فيلم سينمايي «هليوس» به کارگرداني لوک من لانگ، جمعه 10 شهريورماه ساعت 19 به روي آنتن شبکه سه سيما مي‌رود.

در فيلم سينمايي «هليوس»، چن چانگ و سي وون چيو نقش‌آفريني کرده‌اند.
شبکه چهار سيما

فيلم سينمايي «کارآگاهان خصوصي» به کارگرداني لانگ اليوت، پنجشنبه 9 شهريورماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: در پي قتل زوج سالمند و ثروتمند؛ دو کارآگاه خصوصي به خانه آنها وارد مي‌شوند. با ورود دو کارآگاه قتل خدمه سرسرا شروع شده تا آخرين نفر آنها پيش مي‌رود. در نهايت نيز مشخص مي‌گردد؛ که مرد عليرغم حادثه‌اي که رخ داده، زنده مانده است. با هماهنگي خدمه سرسرا قصد دارد مقابل کارآگاه از قاتلش که دختر خوانده‌اش باشد اعتراف بگيرد. دو کارآگاه در سرسرا با مشکلات و موانع بسياري روبرو مي‌شوند که به‌دليل بلاهت و ساده‌انديشي‌شان به‌جاي کشف ماجرا در آن گرفتار مي‌آيند….

در اين فيلم سينمايي تيم کانوي و دان ناتس نقش‌آفريني کرده‌اند.

فيلم سينمايي «پيرمرد صدساله‌اي که از پنجره بيرون پريد و فرار کرد» به کارگرداني فليکس هرنگرن، جمعه 10 شهريورماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روي آنتن مي‌رود.

در خلاصه داستان فيلم با بازي هالوک بيلگينر و ميليسا سوزن آمده است: پيرمرد صد ساله‌اي که قهرمان داستان است را مي‌بينيم. او در روز تولدش از آسايشگاه سالمندان فرار مي‌کند و يک‌راست به ايستگاه قطار مي‌رود تا با اولين قطار از اين شهر برود. اما ناگهان پسر جوان و خلافکاري يک کيف بزرگ را به او مي‌سپارد تا به دستشويي برود اما همان لحظه قطار مي‌رسد و پيرمرد با کيف سوار قطار مي‌شود! اين کيف پر پول بوده و متعلق به يک باند خطرناک مواد مخدر است. حالا همه افراد اين گروه به‌دنبال کيف هستند که هر کدام بر اثر يک تصادف کميک از پا در مي‌آيند و سر از نقطه‌اي دور افتاده در مي‌آورند….
شبکه پنج سيما

فيلم سينمايي «ريو» به کارگرداني کارلوس سالدانها، پنج‌شنبه 9 شهريورماه ساعت 10:45 از شبکه پنج سيما پخش مي‌شود.

در اين فيلم با بازي جسي ايزنبرگ و آني هاتاوي خواهيم ديد: بلو يک طوطي آبي رنگ است که ليندا صاحبش از او نگهداري مي‌کند توليو که يک دکتر پرنده‌شناس است از برزيل براي ديدن بلو مي‌آيد و به ليندا مي‌گويد که بلو آخرين نر از اين پرندگان زيباست و بهتر است آنرا با يک پرنده ماده که در برزيل است جفت نمايد. ليندا ابتدا قبول نمي‌کند ولي بعد مي‌پذيرد و بلو را به برزيل مي‌برد ولي بلو و ژول پرنده ماده‌گير قاچاقچيان مي‌افتند….
فيلم سينمايي «تراکتور خاکستري کوچولو» به کارگرداني پيتر هامدال نيس، جمعه 10 شهريورماه ساعت 10:45 از شبکه پنج پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان با بازي استين وينگ آمده است: پسر بچه‌اي که به‌تازگي به خانه روستايي جديدي نقل مکان کرده‌اند از جاي جديد ناراضي است تا اينکه با عده‌اي آشنا شده و بعد با تراکتوري که سخن‌گوست، دوست مي‌شود….
فيلم سينمايي «کليد شانس» به کارگرداني لي‌گائه بيوک، جمعه 10 شهريورماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش مي‌شود.

در اين فيلم با بازي جون لي خواهيم ديد: جواني که بازيگر است و از کارش راضي نيست، قصد خودکشي دارد. در حمام وقتي مي‌بيند که مرد ميانسالي زمين مي‌خورد، کليدش را با کليد او عوض مي‌کند! مرد ميانسال که يک خلافکار حرفه‌اي ا‌ست پس از بهبودي، دچار فراموشي شده، به خانه مرد جوان مي‌رود و به‌جاي او سرکار رفته و مشهور مي‌شود! همچنين او با زني آشنا شده و به او علاقه‌مند مي‌شود. از طرفي مرد جوان هم با پول مرد ميانسال برو بيايي پيدا مي‌کند و با يکي از همسايه‌هاي او آشنا شده و به او علاقمند مي‌شود ولي مرد ميانسال کم‌کم گذشته‌اش را به ياد مي‌آورد….

شبکه شما
فيلم تلويزيوني «تمتع» به کارگرداني حميد بهمني، پنج‌شنبه 9 شهريورماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.

در اين فيلم با بازي عليرضا کمالي و سيروس کهوري‌نژاد خواهيد ديد: نريمان ذاکرزاده بساز و بفروشي است که از هر راهي کسب درآمد مي‌کند و اعتقاد به کسب روزي حلال ندارد! در گير و دار يک معامله کلان، ‌موبايلش زنگ مي‌خورد و به او مي‌گويند که اسمش براي حج تمتع درآمده است. نريمان باور نمي‌کند، ‌چرا که هيچ‌وقت آدمي نبوده که بخواهد حج تمتع برود و عقيده دارد اشتباهي شده است. پس از روشن شدن مدارک، ‌معلوم مي‌شود پدر نريمان (حاج عبدالرسول) که مردي متدين و خداترس بوده، ‌سال‌ها پيش به اسم پسرش حج تمتعي ثبت نام کرده و دليلش را در نامه‌اي ذکر کرده است…
فيلم تلويزيوني «يک روز از زندگي» به کارگرداني مهدي گلستانه، جمعه 10 شهريورماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: عيد قربان است و قرار است پدر و مادر سارا از جهرم به خانه او در شيراز بيايند، مادر سارا مخالف ازدواج دخترش با سامان بوده و از اين‌رو، اين مهماني در حکم آشتي‌کنان از سويي و اثبات توانايي‌هاي سارا در اداره‌ زندگي و داشتن يک زندگي خوب از سوي ديگر است. سارا مي‌خواهد خود آشپزي کرده و سفره‌اي مناسب براي خانواده‌اش تدارک ببيند. او کم‌تجربه است و تجهيزات کافي را براي اين منظور ندارد پس به همسايه‌ها رجوع و از هرکدام کمک مي‌گيرد اما….

در اين فيلم تلويزيوني، مارال فرجاد، عليرضا زماني نسب و عباس افشاريان بازي کرده‌اند.

شبکه اميد
فيلم سينمايي «پنگوئن‌هاي آقاي پاپر» به کارگرداني مارک واترز، پنجشنبه 9 شهريورماه ساعت 18 از شبکه اميد پخش خواهد شد.

در اين فيلم با بازي جيم کري و مادلين کارول خواهيم ديد: تام پاپرز، در طول عمرش رابطه اندکي با پدرش که يک جهانگرد بوده داشته است. خودش هم وقت کمي را با بچه‌هايش مي‌گذراند و اکثر اوقات مشغول کارش است. يک روز پدر او برايش هديه‌اي غير منتظره مي‌فرستد، شش پنگوئن! پاپرز که از هدف پدرش از فرستادن اين پنگوئن‌ها سر در نمي‌آورد، تصميم مي‌گيرد از شر آن‌ها خلاص شود….

فيلم سينمايي «ما باغ وحش خريديم» به کارگرداني کامرن کرو، جمعه 10 شهريورماه ساعت 18 از شبکه اميد پخش خواهد شد.

در اين فيلم خواهيم ديد: بنجامين مي همسرش را به‌تازگي از دست داده و مشکلات زيادي در زندگي دارد از‌ همين‌رو تصميم مي‌گيرد تا براي يک شروع جديد تلاش کند و خانه خود را عوض کند و همراه با پسر 14 ساله و دختر 7 ساله‌اش به آنجا نقل مکان کند. او خانه دلخواه خود را پيدا نمي‌کند اما پس از جستجوي فراوان يک خانه را انتخاب مي‌کند اما يک نکته عجيب در مورد اين خانه وجود دارد همراه با اين خانه يک باغ وحش وجود دارد و صاحبخانه بايد نگهداري از باغ وحش را برعهده بگيرد و اين کار دشواري است که او تخصصي در آن ندارد….

مت ديمون، اسکارلت جوهانسون و توماس هيدن چرچ بازيگران اين فيلم هستند.
شبکه افق

فيلم سينمايي «مکس پين» به کارگرداني جان مور، جمعه 10 شهريورماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در اين فيلم با بازي مارک والبرگ خواهيد ديد: مکس پين، پليس جنايي به خانه خود مي‌رود و متوجه سر و صداهايي شده و مي‌بيند که چند جوان زن و بچه او را کشته‌اند و مي‌فهمد که آنها موادي به نام ( v ) مصرف مي‌کردند که قبلا در ارتش آمريکا استفاده مي‌کردند. ولي طي مراحل پزشکي آن را ممنوع اعلام کردند. مکس در راه پيدا کردن قاتلان همسر و فرزندش با زني که درگير اين ماجراها شده به‌نام مونا ساکس، آشنا مي‌شود و مکس پين در بين راه دوستان نزديک خود را از دست مي‌دهد و حتي مي‌فهمد که يکي از دوستان او با مجرمان همدست است.

فيلم سينمايي «آژانس شيشه‌اي» به کارگرداني ابراهيم حاتمي‌کيا، جمعه 10 شهريورماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.در اين فيلم خواهيد ديد: عباس، بسيجي شهرستاني که ترکش خمپاره‌اي را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به يادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس براي معاينه به تهران مي‌آيد و در خيابان با همرزم سابقش کاظم روبه‌رو مي‌شود که با اتومبيلش مشغول مسافرکشي است. پزشک وضعيت عباس را بحراني تشخيص مي‌دهد و توصيه مي‌کند هرچه زودتر براي درآوردن ترکش به لندن برود….در اين فيلم سينمايي رضا کيانيان و پرويز پرستويي ايفاي نقش کرده‌اند.
شبکه نمايش

فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «دعوت»، «هديه نهايي»، «شرکت» و «نقطه شکست» پنج‌شنبه 9 شهريورماه ساعت 13، 15، 21 و 23 از شبکه نمايش روي آنتن مي‌رود.

فيلم‌هاي سينمايي ‌و تلويزيوني «پيرمردهاي غرغرو»، «راز خانه بهجت»، «هربي پرواز مي‌کند»، «ترش و شيرين» و «جک ريچر» جمعه 10 شهريورماه ساعت 11، 13، 15، 16:30 و 21 از شبکه نمايش پخش مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی آرسنال و چلسی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز آرسنال و چلسی

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747120

دیگر خبرها

  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات