Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:41:36 GMT

دستگیری متهم به قتل در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۱۱۵۶

دستگیری متهم به قتل در استان کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری فردی خبر داد که ماه گذشته در یک نزاع دسته جمعی، جوانی را به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «همتعلی شکری» در تشریح این خبر گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با همکاری پلیس آگاهی استان دو نفر از عاملان نزاع دسته جمعی ماه گذشته که با اسلحه کلاشینکف جوانی را به قتل رسانده و یک نفر را مجروح کرده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کردند و متهم ردیف اول قتل جوان هرسینی نیز، عدم توانایی در کنترل خشم را علت وقوع این حادثه عنوان کرد.

سرهنگ شکری در پایان خاطرنشان کرد: پرونده به همراه قاتل و سایر متهمان تحویل مراجع قضائی شده و از آنجا با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

توقف دوبله استخوانی در گلوی ترافیک شهری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: توقف دوبله عامل کندی حرکت و بی نظمی در ترافیک و عامل ایجاد ترافیک در شهرهاست.

سرهنگ "فضل الله شیری" عنوان کرد: یکی از عوامل ترافیک زا و کندی حرکت خودروها در طول مسیر، توقف خودروها در داخل شهرها به صورت دوبله است که مشکلاتی را برای رانندگان و مردم بوجود می آورد.

وی تاکید کرد: توقف دوبله سبب بسته شدن مسیر، ایجاد حجم سنگین ترافیک و اتلاف وقت رانندگان می شود، به نحوی که تردد به سختی و کندی صورت می گیرد و کاملاً مصداق استخوانی در گلوی ترافیک شهری است.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: متاسفانه یکی از عادت های ناصحیح تعدادی از رانندگان زمانی است که برای تامین نیازهای خود در همان مکان اقدام به توقف و خصوصاً توقف دوبله در مسیر می کنند.

سرهنگ شیری بیان کرد: در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی برای توقف دوبله در معابر درون شهر مراکز استان ها 300 هزار ریال جریمه و برای توقف دوبله در محل ایستادن ممنوع 500 هزار ریال جریمه پیش بینی شده است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم تردد در معابر درون شهری از هرگونه توقف دوبله یا توقف هایی که منجر به سد معبر و ایجاد اختلال در عبور و مرور می شود، پرهیز کنند تا شاهد ترافیکی روان و منضبط در سطح شهرهای استان باشیم.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان حرفه ای منطقه الهیه با هشت فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت با شگردهای مشابه در منطقه الهیه ماموران کلانتری 24 الهیه رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران این کلانتری پس از انجام کارهای اطلاعاتی و کنترل دوربین های مدار بسته منطقه توانستند دو سارق حرفه ای را که با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: متهمان در بازجویی های اولیه در کلانتری به هشت مورد سرقت خودرو، قطعات خودرو و دوچرخه معترف شده اند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه انتظامی این شهرستان در مرداد ماه سال جاری توانسته است وقوع سرقت را به میزان پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهد.

تقویت اعتماد مردم به پلیس در سایه اعمال قانون توأم با تکریم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته است، بیان کرد: باید با سرعت عمل و دقت در انجام وظایف، تیزبینی و اعمال قانون توأم با تکریم، این اعتماد را تقویت کنیم.

سردار "منوچهر امان اللهی" در حاشیه بازدید از سامانه 197 و بررسی مشکلات شهروندان، در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: پلیس به عنوان نهادی مردمی، نیازمند انضباط و برنامه‌ریزی دقیق‌ در اجرای ماموریت‌ها است.

وی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار پلیس دانست و افزود: اگر رسیدگی به امور مردم با دقت بیشتر و به نحو احسن اجرا شود به طور طبیعی همراهی مردم با آن مجموعه بیشتر خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: نظم و انضباط ظاهری و معنوی، رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از وقوع جرم باید بیش از پیش در دستور کار مأموران پلیس باشد.

سردار امان اللهی آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت ها برشمرد و ادامه داد: هر چه سطح دانش کارکنان در یگان های انتظامی افزایش یابد، کارآیی پلیس در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز ارتقاء یافته که اصلی ترین پیامد آن بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مردم خواهد بود.

وی متذکر شد: پیشگیری از سرقت، مقابله با خرید و فروش مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و انواع قاچاق از عمده هدف های ماموریتی پلیس است که به صورت مستمر و ویژه در طول سال در دستور کار است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در سطح استان، گفت: بهترین عمل صالح خدمت به مردم و کسب رضایت آنان است، نیروی انتظامی نیز همواره در تلاش بوده که با خدمت صادقانه و بی وقفه رضایت مردم ولایتمدار و شریف ایران اسلامی را کسب کند.

سردار امان اللهی در پایان با اشاره به اینکه اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته است، بیان کرد: باید با سرعت عمل و دقت در انجام وظایف، تیزبینی و اعمال قانون توأم با تکریم، این اعتماد را تقویت کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام