Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لی دونگ گوک مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی در گفت و گو با سایت AFC اعتراف کرده مطمئن نیست پس از پایان دیدارهای این تیم مقابل ایران و ازبکستان بازهم به تیم ملی کره دعوت شود.

این بازیکن باتجربه که حدود سه سال از همراهی تیم ملی کره محروم بود، پس از برکناری اولی اشتیلیکه، سرمربی آلمانی سابق این تیم از سوی شین تائه یونگ به اردو فراخوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نخستین اقدامات سرمربی فعلی کره جنوبی برای دیدار با ایران، دعوت از گوک بود و در واقع او شرایط بازگشت هم تیمی سابق خود را به جمع ببرهای آسیا فراهم کرد.

لی دونگ گوک در گفت و گو با سایت AFC درباره این تصمیم سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: شین پیش از اینکه مرا به تیم ملی دعوت کند، از من پرسید آیا تمایلی برای بازگشت دارم یا خیر؟ به سرمربی کره جنوبی گفتم با توجه به اینکه از بازیکنان فعلی این تیم تجربه بیشتری دارم اگر می خواهد تنها به آن ها مشاوره دهم، دعوتش را قبول نمی کنم اما اطمینان داد که قصد دارد از من در دیدار مقابل ایران و ازبکستان به عنوان مهاجم اصلی استفاده کند و باید توانایی هایم را در این 2 بازی نشان دهم. بنابراین پیشنهادش را قبول کردم.

در ادامه گزارش AFC ذکر شده که کره ای ها برای شکست دادن ایران تمام تلاششان را به کار گرفته اند و با توجه به اینکه هر چهار بازی خانگی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، به دنبال شکست دادن شاگردان کی روش در گام پایانی هستند. البته از آنجاییکه کره از سال 2011 برابر ایران، ناکام مطلق بوده فشار زیادی روی بازیکنان فعلی این تیم وجود دارد. با این وجود اگر آن ها ایران را شکست دهند با خیال راحت تری برای بازی پایانی مقابل ازبکستان به تاشکند سفر می کنند و درصورت کسب نتیجه ای خوب در آن بازی نهمین صعودشان به جام جهانی را قطعی می کنند.

گوک دراین باره اظهار داشت: زمانی که احساساتم را نسبت به کره بیان می کنم خشنودی زیادی دارم. دیدار با ایران یکی از مهم ترین لحظات تاریخ تیم ملی است و به همین دلیل فشار زیادی را تحمل می کنم. هنوز هم شانس زیادی برای کسب سهمیه جام جهانی داریم. امیدوارم تمام بازیکنان مقابل ایران این ذهنیت را داشته باشند که تنها باید برای تیم بازی کنند و قصد بازی انفرادی نداشته باشند. هیچکس نباید سعی کند یک قهرمان باشد بلکه باید هر بازیکنی به هم تیمی اش کمک کند تا او قهرمان شود و در نهایت تیم کره قهرمان است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به افتخارات لی دونگ گوک ذکر کرده است که این بازیکن در سال 1998 و 2010 به عنوان برترین بازیکن کره جنوبی انتخاب شده است. با این حال گوک همراه با تیم ملی کره تجربه حضور در سه جام جهانی را ندارد و پیروزی مقابل ایران می تواند فرصت های از دست رفته را برای مهاجم 38 ساله چشم بادامی ها جبران کند.

مهاجم تیم ملی کره جنوبی در این باره گفت: اکنون زمان صحبت کردن درباره جام جهانی نیست بلکه وظیفه دارم بازی منحصر به فردی انجام دهم و پس از آن درمورد جام جهانی صحبت می کنم. در حال حاضر نباید درباره بازی با ازبکستان فکر کنیم چراکه مدت هاست مقابل ایران به پیروزی نرسیده ایم و در ابتدا باید از این تیم انتقام بگیریم. پس از دیدار مقابل این تیم روی کسب سه امتیاز دیدار با ازبکستان تمرکز می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجم با تجربه تیم ملی کره جنوبی درباره دیدار با ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ هیچیک از هدایای مادی پاسخگوی خدمات آموزگاران نخواهد بود که بهای چیزی که بی منت به ما داده اند، از دانش و ادب و تربیت و اخلاق، آنقدر سترگ است که چیزی با آن برابری نخواهد کرد و نماد‌های فروتنی و ایثار، حتی انتظار قدردانی و سپاس هم ندارند.

معلم کسی است که علاوه بر شایستگی‌های تحصیلی و صلاحیت‌های حرفه‌ای خود، هنر تدریس و سازندگی همه جانبه شاگردان را در اختار دارد.

او پیوسته در جوش و خروش برای ساختن خود و ایجاد تغییر و تحول در وجود شاگردان است.

او دارای توانمندی ویژه تجربی و تربیتی برای هدایت و راهنمایی افراد است.

به دیگران آموزش می‌دهد و دارای توانمندی‌های تجربی و تحصیلی ویژه‌ای برای سازماندهی و هدایت تجارب یادگیری، دانش، عاطفه و حرفه است.

آموزش به کمک او به صورت فردی و دسته جمعی صورت می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال