Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@22:36:42 GMT

3 طرح عمرانی با حضور نهاوندیان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۱۵۹۷

رویداد۲۴-درجریان سفر محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از3 طرح عمرانی بهره برداری به عمل آمد. محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی و اجرای برنامه های مختلف صبح روز پنجشنبه ۹ شهریورماه وارد زابل شد و مورد استقبال مسئولان استانی و جمعی از مردم منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی رییس جمهور در آغاز این سفر، با حضور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه زابل دانشکده فنی مهندسی این شهر را که با اعتبار ۸/۳ میلیارد تومانی آماده بهره برداری است، افتتاح کرد و در برنامه جداگانه دیگری سالن اجتماعات دانشگاه زابل را نیز افتتاح کرد.

نهاوندیان سپس در محل دانشکده فنی و مهندسی ،در جمع مدیران و اعضا هیئت علمی، از زحمات صورت گرفته و اقدامات به عمل آمده در خصوص تاسیس این دانشکده تقدیر و تشکر کرد.

براساس این گزارش،تاسیس سالن اجتماعات دانشگاه زابل با اعتباری معادل ۳/۵ میلیارد تومان از محل بودجه عمرانی دولت،هزینه شده است که به نام ایت االه هاشمی رفسنجانی نامگذاری شده است. نهاوندیان در سخنان کوتاهی از حسن انتخاب نام سردار سازندگی برای این مجموعه در منطقه ای که باید توسعه و سازندگی با قوت پیگیری گردد تقدیر کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین با تعدادی از جانبازان و خانواده های ایثارگران حاضر در مراسم در فضایی صمیمی به گفتگو پرداخت و جایگاه آنان را مورد تقدیر قرار داد.

نهاوندیان در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، همچنین با حضور در جمع مدیران، مسئولان و جمعی از کارگران پروژه آبیاری ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان تقدیر کرد و از روند اجرای پروژه و اقدامات انجام شده که در جریان سفر استانی رییس جمهور به تصویب رسیده بود بازدید کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور همچنین، رفع مشکل آب و توجه به بهره برداری مناسب از خاک در جهت توسعه استان را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه این سفر قرار است کارخانه پاکت سیمان زاهدان که با اعتبار ۳/۵ میلیارد تومانی آماده بهره برداری شده،افتتاح شود. بهره‌برداری از ناوگان حمل و نقل کارخانه سیمان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی و نشست با اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان و همچنین شورای اداری از دیگر برنامه های سفر معاون اقتصادی رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی

دریافت 118 MB

فیلم: رضا رمضانی

کد خبر 6082001

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • رئیس جمهور وارد شاهرود شد
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • رئیس جمهور وارد سمنان شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد