Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، ساعت 23:48 شب گذشته تصادف خودروی پژو با گاردریل خطوط بی. آر.تی در بزرگراه رسالت به پلیس و آتش نشانی اعلام شد.

با حضور آتش نشانان در محل حادثه در حوالی خیابان کرمان، مشخص شد یک دستگاه پژو 405 که دو پسر جوان سرنشین آن بودند. با سرعت زیاد در حال تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه بوده است که به علت بی احتیاطی با گاردریل مسیر اتوبوس های تندرو برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان دو مجروح این حادثه را از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند. با بررسی علائم حیاتی دو سرنشین خودرو مشخص شد متاسفانه یکی از آنها جانش را از دست داده و مجروح دیگر که به شدت آسیب دیده بود؛به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با این حادثه گفت: راننده که پسری 21 ساله بود از خودرو خارج و سرنشین دیگر در میان قطعات خودرو گرفتار شده بود که با برش قطعات از داخل خودرو خارج و مشخص شد وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

جلال ملکی ادامه داد: عملیات آتش نشانان دو ایستگاه ساعت 45 دقیقه بامداد به پایان رسید.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2976402604473432595 برچسب‌ها : گاردریل پژو 2 کشته و مجروح در تصادف مرگبار پژو با گاردریل لینک کوتاه : اخبار مرتبط مصدومیت راننده پراید در برخورد با گاردریل بزرگراه آزادگان +عکس شنبه 7 مرداد 1396 19:45 تصادف مرگبار پژو پارس با گاردریل‌ در بزرگراه نیایش سه شنبه 10 مرداد 1396 12:37

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها فوری/ پیکر شهید حججی تحویل داده شد + عکس و فیلم مقایسه زندگی مردم کره شمالی با کره جنوبی + عکس مرگ مرموز و غیر منتظره ورزشکار المپیکی +عکس فوری / حمله موشکی به ابوظبی فاجعه منا همان سیلی بود که مرجان خواب دید پوتین چگونه لباس هایش را انتخاب می‌کند؟ / تیپ جیمز باندی آقای رئیس جمهور پدر سردار سلیمانی در منزلش +عکس مرد خشمگین زنش را به بیرون خودرو پرتاب کرد +عکس حمله مرگبار شیرها به فیل واکنش پدر شهید حججی به بازگشت پیکر فرزند شهیدش لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها تحویل پیکر شهید حججی برای بازگشت به خاک وطن+فیلم واکنش پدر آتنا به حکم اعدام قاتل دخترش سامسونگ از ساعت هوشمند Gear Sport رونمایی کرد + عکس لحظه تعویض پرده خانه خدا منتظر معرفی گوشی موتو X4 در نمایشگاه IFA 2017 باشید + عکس اپ استور بهترین اپلیکیشن‌های پولی را امروز رایگان می‌کند + دانلود سدان‌های جدید بازار ۴۵ تا ۶۵ میلیون تومان را بشناسید+عکس سوزوکی ویتارا جدید را بشناسید+تصاویر استقبال بی‌نظیر کاربران از نوکیا 8 فوری/ پیکر شهید حججی تحویل داده شد + عکس و فیلم آخرین مطالب همه سایت 12:51 2 کشته و مجروح در تصادف مرگبار پژو با گاردریل +عکس 12:38 تحویل پیکر شهید حججی برای بازگشت به خاک وطن+فیلم 12:36 انفجار در ترکیه ۸ زخمی بر جا گذاشت +عکس 12:35 زنان در کدام دهه از زندگی بیشتر در معرض زوال عقل هستند؟ 12:29 مرگ موتورسوار در تصادف با کامیون +تصاویر 12:11 کشف اسلحه همراه با 59 فشنگ جنگی در اهواز 12:03 فرد با جعل عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می کرد 12:03 پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت حج 96 12:03 راز جسد سوخته فاش شد 12:00 واکنش پدر آتنا به حکم اعدام قاتل دخترش فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده

به گزارش خبرآنلاین، رییس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده جرثقیل نیسان در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فوت عابر بر اثر بی توجهی راننده نیسان اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۳۰ شب گذشته در مسیر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرق قبل از پل فرهنگ یک دستگاه جرثقیل نیسان که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو به شدت با یک نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده گفت: سرعت زیاد این جرثقیل نیسان باعث شد راننده دیگر نتواند وسیله خود را کنترل کند و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته با عابر پیاده به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: متأسفانه در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی بیان داشت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی به علت توقف خودروها برای دیدن حادثه تصادف بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و به وضعیت قبل بازگشت.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می‌بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همراه ممنوع می‌باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

در انتها سرهنگ جوانبخت اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898552

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید