Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:36:51 GMT

راه‌آهن قزوین- تهران دوخطه می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۲۰۷۸

راه‌آهن قزوین- تهران دوخطه می‌شود

نماینده مردم قزوین، البرز و‌آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با همت مسئولان راه‌آهن قزوین-رشت تا مهرماه امسال و دوخطه شدن محور قزوین-تهران تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، داوود محمدی صبح امروز در همایش راه رجایی که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شداظهار داشت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها دولت خدمات ویژه‌ای ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دولت در سطح استان قزوین برنامه‌ها و طرح‌های متعددی اجرایی کرده که از جمله آن می‌توان به اقدامات انجام شده در حوزه آب، راه‌های روستایی و مسائل درمانی اشاره کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با همت مسئولان راه‌آهن قزوین-رشت تا مهرماه امسال و دوخطه شدن محور قزوین-تهران تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی گفت: شهید رجایی به عنوان الگوی ملی در سطح کشور و جهان مطرح بوده چراکه نماد ایثار، مقاومت، صبر و فداکاری بود و در جامعه کنونی باید ابعاد شخصیتی ایشان تبیین شود.

شهید رجایی مدیری تحول‌گرا بود

محمدعلی حضرتی‌ها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این همایش اظهار داشت: بنیاد فرهنگی شهید رجایی از سال 77 در استان راه‌اندازی شده که تاکنون 5 کنگره در این زمینه برگزار شده است.

وی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ادامه داشتن برنامه‌های مربوط به شهید رجایی در طول سال در دستور کار بوده که در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

حضرتی‌ها ادامه داد: شهید رجایی مدیری تحول گرا بود که تغییرات اساسی در مدیریت ایجاد کرد که امروز مدیران و مسئولان باید این شیوه مدیریتی را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: ساده‌زیستی مهمترین ویژگی شهید رجایی بود در حالی که ایشان از نظر علمی نیز شخصیتی ممتاز داشتند.

انتهای پیام/

R41364/P1492/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آقا معلم در لیست ترور!
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین