Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در مدل I3s این خودرو شاهد ویژگی سامانه تعلیق اسپورت که خودروی الکتریکی را 0.4 اینچ یا 10 میلی‌متر به زمین نزدیکتر می‌کند.بی‌ام‌و مدل i3 الکتریکی خود را ارتقاء داده و یک مدل اسپورت را به خط تولید خود اضافه کرده است.



قرار است خودروی i3 بی‌ام‌و برای اولین بار در سال 2017 به نمایش درآید. این مدل‌ها که در اصل مدل‌های 2018 این خودرو به شمار می‌آیند، ظاهری اسپورت‌تر پیدا کرده و ضربه‌گیرهای بازطراحی شده در جلو و عقب مجهز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





ظاهر این خودرو پهن‌تر شده و ضربه‌گیر نمای جلو به شکل حرف U انگلیسی سرتاسر عرض خودرو را پوشانده است. این سپر U شکل در قسمت وسط نازک و بخش‌های جانبی پهن‌تر شده‌اند.



اما در مدل I3s این خودرو شاهد ویژگی سامانه تعلیق اسپورت که خودروی الکتریکی را 0.4 اینچ یا 10 میلی‌متر به زم نزدیکتر می‌کند.
گلگیرهای براق و بلند چرخ‌های عقب، حدود 1.6 اینچ (40 میلی‌متر) پهن‌تر از مدل‌های استاندارد بی‌ام‌و i3 طراحی و قالب‌ریزی شده‌اند. خودرو در مدل استاندارد با چرخ‌های 20 اینچی و با طراحی دو رنگ در بدنه ارائه خواهد شد.

با این اعداد خودرو در مجموع 0.5 اینچ نیز از اسلافش پهن‌تر است.
بی‌ام‌و i3s قدرتمندترین خودروی این مدل تا به امروز محسوب محسوب می شود و قدرتی معادل 184 اسب‌بخار دارد. مدل‌های استاندارد این کلاس توانی حدود 170 اسب‌بخار دارند. گشتاور این خودروها نیز در مدل های مختلف بین 269 و 249 نیوتن‌متر می‌رسد.

براساس محدودیت‌های سرعت، قدرت و گشتاور در خودروسازان آلمان، بی‌ام‌و i3s بهبود 40 درصدی را از خود نشان می‌دهد. خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا 100 کیلومتر به به 6.8 ثانیه زمان نیاز دارد و می‌تواند با بیشینه سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد.

داده‌های اولیه از بی‌ام‌و‌ i3s نشان می‌دهد که این خودرو با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی حدود 156 کیلومتر را بپیماید. یک موتور 2 سیلندر بنزینی برد حرکتی این خودرو را 140 کیلومتر افزایش می‌دهد تا مجموع حرکت خودرو به 290 کیلومتر برسد.

هر دو خودرو با چراغ‌های تمام LED و با دو رنگ جدید ارائه خواهند شد. تریم‌های پارچه- چرم و رنگ‌های شاد و خنثی نیز در فضای داخلی خودرو دیده می‌شوند.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟

متقاضیان خودروی رانا پلاس طرح مادران در سال ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام کرده اند، اما با وجود گذشت بیش از یکسال به گفته آنها هنوز این خودرو تحویل داده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، سال ۱۴۰۱ خودروی رانا پلاس در طرح مادران ثبت نام کردیم الان سال ۱۴۰۳ هم آمد، اما خبری از تحویل این خودرو‌ها نیست. از ما مجدد مابه التفاوت دریافت کردند و هر روز مسائل جدید به ما ارائه می‌دهند، اما همچنان در انتظار تحویل خودرو هستیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟