Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با بیان اینکه راه‌اندازی سد بختیاری استان لرستان به آرزوی مردم تبدیل شده است گفت: گره مشکلات شرکت پارسیلون خرم‌آباد پس از گذشت ۱۲ سال هنوز باز نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، محمد بیرانوندی ظهر امروز در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در با حضور وزیر اطلاعات در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شدبا بیان اینکه کارها در سایه وحدت اتفاق می‌افتد اظهار داشت: چالش حوزه اقتصادی این است که هر از گاهی ممکن است وحدت به تمام معنا وجود نداشته باشد اما منافع مردم بالاتر از خواسته شخصی است بنابراین باید از همه خواسته‌های شخصی بگذریم تا به آن برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توانایی و فرصت‌ها برای همیشه نیست و از آنجا که قدرت‌ها نمی‌مانند تا جایی که از دست برمی‌آید باید کار کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مسئل اقتصادی استان لرستان نیز عنوان کرد: استاندار لرستان برای پیگیری مشکلات شرکت پارسیلون خرم‌آباد جلسات متعددی برگزار کرد اما این چه گره‌ای است که 10 تا 12 سال زمان می‌برد تا باز شود.

این مسئول بیان کرد: مردم استان لرستان از دولتمردان توقع برطرف کردن دردها را دارند که در این راستا انتظار همراهی داریم.

بیرانوندی راه‌اندازی سد بختیاری را آرزوی مردم این استان دانست و گفت: با ایجاد این سد 11 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود بنابراین امیدواریم گره‌های کوچک این سد برطرف شود.

وی تصریح کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که می‌شود کمتر از این مجموعه را اداره کرد از این رو با توجه به دردهایی که در جامعه وجود دارد هم و غم خود را به کار بگیریم.

انتهای پیام/

R41450/P1492/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی