Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: به مناسبت دهه ولایت، ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ۴۰۰ بقعه متبرکه استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه ولایت به تشریح ویژه برنامه‌های این دهه پرداخت و اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید قربان ویژه برنامه جشن عید بندگی مسلمانان در شب و روز عید قربان در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان بعد از اقامه نماز عرفه با حضور سخنرانان و مدیحه‌سرایان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به روز شمار دهه ولایت اشاره کرد و گفت: روز دهم ذی‌الحجه با شعار ولایت و اطاعت نامگذاری شده است که برپایی نماز عید قربان، دعوت از سخنرانان توانمند در جهت تبیین زوایای معرفی عید سعید قربان و برگزاری دعای ندبه از جمله برنامه‌های اجرایی این روز باشکوه است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه روز 11 ذی‌الحجه با شعار ولایت و قرآن نامگذاری شده است و برپایی محفل انس با قرآن کریم در سطح امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص از برنامه‌های این روز است گفت: روز دوازدهم ذی‌الحجه با شعار ولایت و بصیرت نامگذاری شده که همایش ولایت و بصیرت برای کارکنان، خانواده و اصحاب وقف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز سیزدهم ذی‌الحجه به نام روز ولایت و جوانان نامگذاری شده است، افزود: روز 14 ذی‌الحجه به نام وقف از منظر ولایت است که نشست‌های صنفی با موضوع وقف، تقدیر از واقفین و خیرین نمونه و جلسه انجمن یاوران وقف اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه روز 15 ذی‌الحجه مصادف با میلاد امام هادی (ع) است، گفت: این روز با شعار ولایت و هدایت نامگذاری شده است که برگزاری مراسم جشن میلاد این امام همام در امام‌زادگان و بقاع متبرکه، قرائت زیارت جامعه کبیره و سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی از ویژه برنامه‌های اجرایی این روز باشکوه است.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: روز 16 ذی‌الحجه روز ولایت، ایثار و شهادت نامگذاری شده است که غبارروبی امامزادگان و بقاع متبرکه، قبور مطهر شهدا، تکریم و یادواره شهدا و در روز 17 ذی‌الحجه همایش بانوان ولایی با شعار ولایت و بانوان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برگزار و از مادران و همسران شهدای مدافع حرم تجلیل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس بیان کرد: برگزاری جشن ولایت در کلیه بقاع متبرکه استان، قرائت میثاق نامه ولایی درحرم‌های مطهر، شعرخوانی آئینی با موضوع ولایت، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، ترویج فرهنگ غدیر امامت و ولایت و برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه ولایت برگزار میشود.

انتهای پیام

R41382/P1377/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی

دریافت 57 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6092028

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر