Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:10:38 GMT

سریع‌ترین دختر ایران: حق من کجاست؟

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۲۷۳۷

سریع‌ترین دختر ایران: حق من کجاست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنابر تصمیم مهم فدراسیون دوومیدانی این دونده جایی در رقابت های داخل سالن آسیا نخواهد داشت.
فرزانه فصیحی سریعترین دختر ایران با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشته: «روزی که رکورد ۶۰ متر داخل سالن ایران رو جابه جا کردم فقط ۳ صدم ثانیه تا ورودی جهانی فاصله داشتم که تا امروز در دوی سرعت، دختری در رده بزرگسالان حتی نتونسته به این ورودی‌ها نزدیک بشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این باور بودم استعدادی که تونست خودشو ثابت کنه از این لحظه با برنامه‌ریزی مسئولین حتماً می تونه به فکر جهانی شدن باشه ولی در این مدت تمام تصوراتم فروریخت و امروز عدم اعزام به بازیهای داخل سالن ترکمنستان، گواهیست بر درستی این ادعا. این فیلم مسابقات داخل سالن اروپاست که پارسال با هزینه شخصی شرکت کردم.
حق من کجاست؟
اما پریسا بهزادی نائب رییس فدراسیون دوومیدانی دراین باره در گفت و گو با سایت ورزش بانوان تاکید کرده که اوعملکرد خوبی در بازی های جام بزرگ آسیا و بازی های کشورهای اسلامی نداشته ونمی تواند در رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا شرکت کند.

منبع:جام جم

انتهای پیام/

سریعترین دختر ایران خواهان مطالبه حق خودش است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰- تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد