Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@07:45:25 GMT

مردم تربت حیدریه شهردار بومی و کار آمد می‌خواهند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۳۴۷۳

مردم تربت حیدریه شهردار بومی و کار آمد می‌خواهند

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با بیان اینکه انتخاب شهردار تربت حیدریه از مهمترین دغدغه‌های اعضای شورا است، گفت: مردم شهردار بومی و کار آمد می‌خواهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، نادر سلیمانی صبح امروز در نشست شورای اسلامی شهر تربت حیدریه که با حضور دو کاندیدای بومی تصدی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اولویت اصلی و دغدغه شورای شهر انتخاب شهردار است و آنچه همشهریان در درخواست های خود مطرح می کنند انتخاب شهرداری بومی، توانمند و کارآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بین نامزدهای شهرداری تربت حیدریه افراد بومی و غیر بومی حضور دارند و در حال بررسی و رایزنی با این گزینه ها هستیم، هر چند برخی افراد بومی تمایلی به قبول این مسولیت ندارند؛ اما امیدواریم با وحدت و همدلی که بین اعضا وجود دارد در آینده‌ای نزدیک با یک رای حداکثری به گزینه مد نظر برسیم.

رئیس شورای شهر تربت حیدریه تاکید کرد: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی بر این است تا در یک فرصت مناسب و با رایزنی های متعدد با گزینه های بومی و غیر بومی، تصدی شهرداری تربت حیدریه را به یک نیروی با تجربه و کار آمد بسپارند.

وی خاطر نشان کرد: شورای شهر با تعامل، وحدت و هماهنگی باید به سمت رضایتمندی شهروندان حرکت کند و این مهم با توسعه و درآمد پایدار شهری محقق می شود.

سلیمانی اظهار داشت: در برنامه ریزی ها و نظارت ها باید عدالت و قانون مداری مد نظر باشد تا از تبعیض و بی برنامه گی پرهیز شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، مشارکت همه جانبه مردم در توسعه و آبادانی را از ضروریات شهری آباد دانست و افزود: همکاری مردم و دستگاههای اجرائی با شهرداری توسعه شهر را فراهم می کند.

در این نشست محمد صادق مجتهدی و امیر دانش دو تن از کاندیداهای بومی تصدی شهرداری برنامه ها و رزومه کاری خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ فاطمه منعمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هرگاه طرح سوالی از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری می شویم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای ثبیت جایگاهش شبیه است.

وی افزود: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورا از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالبتر است.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری اشاره کرد و افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر کرج منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود اما با اینگونه انتصابات سیاسی ، قطعاً منجر به تاخیر در اجرای پروژه یا اجرای با سطح کیفیت نامتعارف می گردد لذا تاکید دارم شهردار کرج به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضا شورای اسلامی شهر است و در جهت اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان است، گام بردارد.

فاطمه منعمی افزود: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضا است؟

فاطمه منعمی در خاتمه افزود: جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالتی در جابجایی‌های مدیران ندارند اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد و ادامه داد: رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899875

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد