Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهنورد گفت: مراکز عرضه دام قربانی در مناطق ۳ گانه شهرستان ،شامل پارکینگ شهرداری منطقه ۱۰،انتهای کانال فردیس و خیابان شهید هدایتکار جنب آتش نشانی در مشکین دشت مستقر خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد مهدی راهنورد رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس صبح امروز(پنج شنبه) در گفتگو با پایگاه خبریفردیساناز استقرار ۳ واحد عرضه دام قربانی در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص گفت: پس از رایزنی ها مختلف امکان استقرار ۶ واحد عرضه دام قربانی در شهرستان که پیش از این وعده داده شده بود میسر نشد و مطابق سال های گذشته ۳ واحد عرضه دام در شهرستان فردیس مستقر شد .

راهنورد هم چنین تصریح کرد: مراکز عرضه دام قربانی در مناطق ۳ گانه شهرستان ،شامل پارکینگ شهرداری منطقه ۱۰،انتهای کانال فردیس و خیابان شهید هدایتکار جنب آتش نشانی در مشکین دشت مستقر خواهند شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس از آمادگی کشتارگاه صنعتی راک در منطقه صنعتی فردیس برای ذبح شرعی و بهداشتی دام خبرداد و خاطر نشان کرد: کشتارگاه صنعتی راک از ساعت ۷ صبح روز جمعه مصادف با عید سعید قربان آماده ی ذبخ دام های قربانی می باشد.

وی در ادامه افزود: مراکز عرضه دام از امروز (پنج شنبه) در شهرستان مستقر خواهند شد و از فردا صبح (جمعه) عرضه و کشتار دام آغاز خواهد شد .

راهنورد با بیان این که در مراکز عرضه دام امکان نظارت قبل و بعد از کشتار دام توسط دکتر دامپزشک وجود دارد از مردم شهرستان فردیس خواست تا دام های قربانی را از مراکز مجاز تهیه و از کشتاردام در معابر عمومی پرهیز کنند زیرا باعث آلودگی محیط زیست و آبهای سطحی شهر خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان فردیسی در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره اداره دامپزشکی شهرستان فردیس ۳۶۶۱۵۱۱۱-۳۶۶۴۰۵۱۸ تماس حاصل نمایند، اداره دامپزشکی آمادگی دارد در صورت کشتاردام در محل مورد نطر آماده و نظارت های لازم را انجام دهد

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما، جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد.

حمیدرضا نامداری افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آبفای البرز، نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور