Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: موضوع برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ IKN قهرمانی بانوان ایران به تمامی ورزشکاران و رزمی‌کاران استان در باشگاه‌های مختلف رزمی بانوان قم اطلاع‌رسانی شده و ان‌شاءالله در دهمین روز شهریور ماه به انجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مطلوب این پیکارها در سبک کیک‌بوکسینگ IKN هیأت‌ ورزش‌های رزمی قم انجام شده و این دوره از مسابقات با عنوان رقابت بهترین بانوان سبک کیک‌بوکسینگ IKN و در 9 وزن برگزار می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 48، 51، 54، 57، 60، 63، 67، 70 و 75 کیلوگرم با یکدیگر مبارزه می‌کنند، ضمن اینکه مسابقات ویژه رزمی‌کاران رده سنی بزرگسالان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات به شکل سوپر فایت یعنی تک بازی و در استایل فول‌کنتاکت برگزار می‌شود، افزود: این‌روزها علاوه بر برنامه‌ریزی برای برگزاری با کیفیت این مسابقات، شاهد تمرین مشترک تیم‌های جوانان و بزرگسالان بانوان هیأت‌ رزمی قم در باشگاه مجتمع فرهنگی نور منطقه نیروگاه قم نیز هستیم.

محمدزاده با بیان اینکه ورزش‌های رزمی قم در هر دو بخش مردان و بانوان قدرتمند است، تصریح کرد: موفقیت‌هایی که بانوان فعال در این رشته از مسابقات سبک‌ها و رشته‌های مختلف زیر مجموعه رزمی در سطح کشور کسب می‌کنند، دست‌کم از موفقیت‌های آقایان نیست.

وی با اشاره به موفقیت بانوان رزمی‌کار قم در کسب سکوی سوم تیمی مسابقات کیک بوکسینگ WKF قهرمانی کشور، عنوان کرد: این موفقیت هفته گذشته در پایان دو روز رقابت بانوان پرتوان رزمی قم با حریفان شرکت کننده در این رقابت‌ها به میزبانی شهر بابلسر کسب شده است.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم در پایان اظهار کرد: در این رقابت‌ها علاوه بر عنوان سومی بخش تیمی، شاهد درخشش چهار بانوی عضو تیم کیک بوکسینگ قم بودیم و به ترتیب فاطمه‌سادات موسوی مدال طلا، سمانه یوسف‌زاده و الهه جان‌آبادی دو مدال نقره و پروانه‌سادات سیدپور مدال برنز این مسابقات را به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی