Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ایجاد باور اقتصادی در حوزه گردشگری استان بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا، بابک ترابی در جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه اظهارکرد: استان کرمانشاه در حوزه گردشگری دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی است که نیاز است با تمرکز بر آنها شرایط را برای رونق گردشگری و در نهایت ورود گردشگر به این استان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد باور اقتصادی بودن حوزه گردشگری امری بسیار مهم برای فعالان این عرصه در استان است، لذا همه ما باید باور کنیم که از مسیر توسعه گردشگری می‌توان درآمدهای قابل توجهی را برای استان به دست آورد.

ترابی تصریح کرد: در این بین آژانس‌های گردشگری نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند با جذب توریسم و راه‌اندازی تورهای داخلی و خارجی گردشگری، به رونق این صنعت سفید کمک دوچندانی کنند.

وی البته یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر اغلب آژانس‌های گردشگری استان فعالیت چندانی در حوزه تورگردانی ندارند و صرفا به فروش بلیط هواپیما کرمانشاه - تهران بسنده می‌کنند.

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در حال راه‌اندازی چهار کمیته زیر مجموعه کمیسیون گردشگری شامل گردشگری و برند شهری، اقتصاد هنر، اقتصاد ورزش و گردشگری سلامت است که در آینده هر کدام از این کمیته‌ها امورات تخصصی مرتبط به خود را در سطح استان پیش ببرند.

در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه به ارائه دیدگاه های خود در راستای توسعه گردشگری استان پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کوهستانی پزوه در اولین میز خدمت سال ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی اصفهان، گزارشی از برگزاری ۱۱ میز خدمت گمرک در سال گذشته در محل اتاق بازرگانی را ارائه کرد و اظهار داشت: میز گمرک به پیشنهاد گمرک اصفهان و از سال گذشته با هدف بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی آغاز شد و در پایان هر ماه ملاقات مردمی به صورت رودررو با فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشکل مراجعه کنندگان طولانی بودن زمان تخصیص ارز بوده است، تصریح کرد: اهم سایر مشکلات در خصوص تمدید مهلت ثبت سفارش، اخذ مجوزهای قانونی و مقرراتی و اعمال محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و بخشنامه‌های خلع الساعه بوده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: ما منتظر مردم جهت رفع مشکلات در اداره نمی‌مانیم و برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در پارلمان بخش خصوصی حضور پیدا می‌کنیم و روند کاهشی مراجعه کنندگان نشان دهنده افزایش رضایت مردم است.

کد خبر 6085018

دیگر خبرها

  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است