Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دوره از مسابقات 140 ورزشکار از 15 استان کشور از روز هفتم شهریورماه به مدت سه روز و در سه بخش اسلحه سابر، اپه و فلوره در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در مرحله انفرادی این دوره از مسابقات در اسلحه سابر زهرا میرسیار از استان گیلان مقام نخست را به دست آورد و آیسا صدیقی از یزد دوم و آیدا حاجی باقری و سارا شیری از استان پزد به صورت مشترک بر سکوی سومی ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش انفرادی اسلحه اپه نیز فریما باباپور از آذربایجان بر سکوی قهرمانی ایستاد، پریسا امیدی از کرمانشاه دوم و مهسان ایوبی از اصفهان و مبینا خداویسی از کرمانشان به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در اسلحه فلوره نیز نگار مکلایی و فاطمه زارع شریف از تهران به تریب دوم و سوم شدند و مبین لطیفی و فاطمه خیرخواه از اصفهان به صورت مشترک مقام سوم کسب کردند.
در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز در اسلحه سابر تیم گیلان اول، تیم یزد دوم و تیم های البرز و آذربایجان غربی به صورت مشترک سوم شدند.
در بخش تیمی اسلحه اپه نیز تیم آذربایجان غربی مقام نخست را به دست آورد، تیم تهران دوم و تیم های اصفهان و یزد به صورت مشترک بر سکوی سومی ایستادند.
در بخش تیمی اسلحه فلوره نیز تیم اصفهان اول، تیم تهران دوم و تیم های البرز و یزد به صورت مشترک مقام سوم را از ان خود کردند.
مسابقات شمشیربازی بانوان کشور رده سنی نوجوانان نیز با شرکت 100 ورزشکار از ۱۵ استان کشور در روز های چهارم شهریورماه در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد و پس از سه روز رقابت، نفرات و تیم های برتر معرفی شدند.
35 ورزشکار به صورت سازمان یافته در هیات شمشیر بازی استان مرکزی فعال هستند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات دارت آزاد قهرمانی بانوان کارگر با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور برگزار شد که الهام نیکخواه از استان یزد به همراه ورزشکار خوزستانی به عنوان سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.  ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.  مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.  سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد