Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات رساندن بودجه و اعتبار است اظهار کرد: بدون رو دروایسی پول نیست و از مدیران اجرایی انتظار زیاد است اما پول نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ بعداظهر امروز وزیر بهداشت با حضور در شهرستان همدان 4پروژه را در این شهرستان افتتاح نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پروژه ها پروژه بخش انژیوگرافی بیمارستان قلب فرشیان همدان بود که با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال افتتاح شد ،دیگری بخش سوختگی بیمارستان بعثت بود که برای ساخت و تجهیز آن، حدود 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های ملی هزینه شده بود، پروژ دیگر آغاز ساخت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی همدان و پروژه دیگر هم افتتاح سلامتکده طب سنتی در همدان بود

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در ادامه در شورای اداری استان همدان حضور یافت و ضمن قدردانی از نمایندگان عالی استان به خصوص در دانشگاه علوم پزشکی گفت: امیدوارم همگی در دولت دوازدهم هم با روحیه بالا و عظم مضاعف تلاش های 4 سال گذشته را ادامه دهند.

*در اجرا گرفتاری فراوانی داریم

وزیر بهداشت در خصوص کارهای انجام شده در وزارت بهداشت گفت: واقعیت این است در اجرا گرفتاری زیاد داریم و کار سخت است و آن جور که مردم از بیرون می بینند نیست و هرکدام از ما با مشکلات فراوانی روبه رو هستیم.

حسن قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه فضای مجازی کار مسوولین اجرایی را سخت می کند، خاطر نشان کرد: چراکه وعده و وعیدها را ثبت کرده و پخش می کنند.

*وعده وعیدهای داده شده بزرگترین مشکل ما است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد : مردم اننظارات زیادی دارند وعده و عیدهای داده شده بزرگترین مشکل است، چرا که حافظه مردم قوی است .

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات رساندن بودجه و اعتبار است اظهار کرد: بدون رو دروایسی پول نیست و از مدیران اجرایی انتظار زیاد است اما پول نیست.

وی با اشاره به اینکه در شروع دولت دوازدهم تکلیف مسوولین در دستگاهها مشخص است و قصد ما خدمت رسانی به مردم است ، تصریح کرد: اکثر مدیران اجرایی جسور هستند و نسلی هستند که دوران انقلاب را درک کرده اند .

وزیر بهداشت با بیان اینکه خدمت به مردم چیزی جز عمل صالح نیست، ادامه داد: در بحث خصوصی سازی چیزی دستگیرمان نشده و باید همه با هم همکاری کرده تا از این بحران خارج شویم.

وی با بیان اینکه مدیران جهت فعالیت نیازمند این هستند که دستشان بازباشد گفت: برای باز شدن دست و بال مالیات که نمیتوان بیشتر گرفت، قیمت نفت هم که پایین امده است و در بخش خصوصی سازی هم نتوانستیم سرمایه و اشتغال زیادی به وجود آوریم.

دکتر قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: در این خصوص همه باید مشارکت کنند و نیاز به جراحی است و نباید فقط مختص به دولت باشد.

*لزوم گشایش در وزارتخانه های اقتصادی

دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: امیدواریم در شورای کار دولت 12 بتوانیم ابزار کار را فراهم کنیم و در وزارتخانه های اقتصادی گشایشی ایجاد شود زیرا بیشتر مشکلات ما در امور اقتصادی است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در نهاوند 70 نفر پرسنل میخواهند و 7 هزار نفر برای شغل خدماتی ثبت نام کردند که این مناسب نهاوند نیست.

وزیر بهداشت عنوان کرد: امیدواریم در دراز مدت دولت با سرعت بیشتری در معیشت و زندگی مردم موفق شود.

وی با بیان اینکه مسوولین همدان می توانند در همه امورات ملی تاثیر مثبت بگذارند افزود: استان همدان ظرفیت دارد و میتوانند سرمایه گذار بیاورد.

دکتر قاضی زاده هاشمی ادامه داد: شمااستانی هستید که علاوه بر همسایگی با عراق و همینطور اب و هوا ، اتفاقات تاریخی و شرایط دیگر میتوانید موفق و سرمایه گذاری داشته باشید.

وی افزود: سرمایه گذاری به حوزه اشتغال پیشرفت استان و اتفاقات خوب دیگر کمک کند

وزیر بهداشت در پایان از همه کارکنان در دستگاههای مختلف تشکر نمود و افزود: امیدوارم در چندماه آینده تعیین تکلیف شوید و با امید بیشتری بتوانید کارهایی که بر گردنتان است انجام دهید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه محمدبیگی، از اعضای ­کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمبود ماما در کشور همچون کادر پرستاری در شیفت‌های سنگین این گروه خود را نشان داده و منجر به خستگی و کاهش کیفیت کار ماما‌ها در کشور شده است.

محمدبیگی گفت: ارتقای سلامت مادران و کودکان، ترویج فرزندآوری و تغذیه به واسطه شیر مادر، جلوگیری از مرگ مادر، کودک و آموزش مراقبت‌های دوران بارداری معمولاً به واسطه ماما‌ها انجام می‌پذیرد.
وی افزود: در قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه به کمبود ماما در کشور اشاره شده است به طوری که به ازای هر دو زایمان فعال باید یک ماما در کشور وجود داشته باشد؛ و این در حالی است که این بند قانونی اجرایی نمی‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه قرار بود امسال حدود ۳۵۰۰ ماما در کشور استخدام شوند، افزود: در ظرفیت پذیرش و استخدام وزارت بهداشت فقط حدود ۳۰۰ ماما در کشور ثبت شده بود، در حالی که بر اساس آمار‌ها، به جذب و استخدام حدود ۹ هزار ماما در کشور نیاز داریم.
پنجم ماه می، مصادف با ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، روز جهانی ماما نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است