Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از ابراز رضایت و تقدیر علمای شهر اصفهان از عملکرد نیروی انتظامی در موضوع عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛حجت الاسام احمد عبداللهی نژاد در دیدار با سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک انتصاب وی به سمت فرماندهی انتظامی استان گفت: اصفهان یک استان شهید پرور و عالم پرور است و حوزه علمیه اصفهان یکی از سه حوزه علمیه مستقل کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه نیروی انتظامی همیشه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پیشتاز دیگر دستگاه ها بوده است عنوانکرد: به همین منظور علمای اصفهان از عملکرد نیروی انتظامی در موضوع عفاف و حجاب رضایت کامل دارند و مرتب از این نیرو تقدیر می کنند.

وی افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر 18 نفر عضو دارد که فرمانده نیروی انتظامی نیز یکی از اعضای ثابت این ستاد است که در استان ها نیز فرمانده انتظامی استان عضو این ستاد است.

حجه الاسلام عبداللهی نژاد، با بیان اینکه تا کنون تعامل و ارتباط بسیار صمیمی و خوبی بین پلیس و ستاد احیای امربه معروف استان وجود داشته است، ابراز امیدواری کرد: این گونه تعاملات و همکاری ها نسبت به گذشته افزایش یابد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از راه اندازی مرکز مشاوره دینی و مذهبی برای آگاهی بخشی بیشتر به افراد بدپوشش و توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و افزود: ما معتقدیم که بیشتر بدپوششی ها ناشی از عدم آگاهی و درک درست نسبت به این دستور الهی است و به همین منظور می توان با انجام مشاوره و راهنمایی هوشمندانه و مدبرانه جامعه را به سمت استفاده از فرهنگ عفاف و حجاب سوق داد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ عمومی و مردمی تبدیل شود گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در 15 منطقه شهرداری اصفهان راه اندازی شده که تمام روسای این شوراها از روحانیون معتمد محل هستند و جلسات راهبردی نیز با روسای کلانتری و پاسگاه محل برگزار می کنند تا کنون این جلسات تاثیرات بسیار زیادی را به همراه داشته است.

برخورد جدی پلیس اصفهان با ناهنجاری های اخلاقی در جامعه

سردار معصوم بیگی نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه علمای اصفهان به خادمان خود در نیروی انتظامی گفت: از خداوند شکر گذارم که توفیق خدمت گذاری به مردم شریف، شهید پرور و عالم پرور اصفهان را به من اعطاء کرد.

وی شهید پروری و فرهنگ پروری را دو ویژگی منحصربه فرد اصفهانی ها عنوان کرد و گفت: این دو ویژگی مکمل هم هستند چرا که تنها کسانی که می توانند شهید پرور باشند که افراد با فرهنگی باشند و همچنین افراد شهید پرور افراد با فرهنگ را تربیت می کنند و در عمل هم این اتفاق افتاده که نمونه آن تقدیم 23 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی در عصر حاضر است و به حق عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی زیبنده این استان است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مسلماً انتظار مردم این استان با چنین ویژگی هایی از نیروی انتظامی در موضوع عفاف و حجاب و پاسداری از ارزش های انقلاب بسیار زیاد است و ما خود را موظف و مکلف به پاسخگویی به این خواسته و انتظار آنان می دانیم.

وی بابیان اینکه حجاب و عفاف ضامن، سلامت، رشد، پویایی و تعالی جامعه اسلامی است اظهار داشت: بایستی ابعاد مثبت حجاب و عواقب ناگوار بدپوششی ها ، بی عفتی ها و روابط خارج از شئون و غیرمتعارف برای مردم و به خصوص جوانان تبیین شود.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه نیروی انتظامی از راه اندازی مرکز مشاوره دینی و مذهبی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استقبال می کند گفت: با توجه به وجود مراکز مشاوره گسترده در فرماندهی انتظامی استان این فرماندهی آمادگی دارد تا دراین زمینه با ستاد احیای همکاری لازم را به عمل آورد.

فرمانده انتظامی استان بر برخورد با ناهنجاری های اخلاقی و مقابله با باندهای فساد و فحشاء در کنار برنامه ها و فعالیت های فرهنگی این فرماندهی تاکید کرد و گفت: پلیس با هماهنگی مقام قضائی به صورت جدی با این گونه باند ها که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج فرهنگ منحط غربی در جامعه هستند مقابله می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «رضا دیلمی» در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص عفاف و حجاب، اظهار کرد: خانواده ای که ارزش ها و فضائل در آن دیده نمی شود نمی تواند منشأ تعالی و توسعه جامعه شود.
 
به گفته وی؛ عفاف، حجاب و سلوک توحیدی حقیقتا یک ارزش تمدن ساز بوده به همین خاطر اسلام به دنبال تعالی و تربیت فرزند صالح در کانون گرم خانواده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با عنوان اینکه آنهایی که حافظ ارزش های دینی هستند حجاب و عفاف را عامل پیشرفت جامعه می دانند، تصریح کرد: ارزش ها منطبق با فطرت انسان است و نگاه اصلی ایجاد یک خانواده تمدن ساز با داشتن ارکان مهمی چون پدر و مادر است که مروج ارزش ها در کانون خانواده و در گام بعدی در جامعه هستند.
 
وی افزود: جامعه ای که ارکان تربیتی اش دچار بی بند و باری و فحشا شوند نمی تواند دارای ارکان پیشرفت و تعالی باشد.
 
به گفته وی؛ انسان فطرتا عفت و حجاب را دوست دارد، از نظر اسلام عفاف و حجاب یعنی حفظ کرامت زن، عامل آرامش و امنیت  و مولفه استحکام و ثبات کانون خانواده است.
 
حجت الاسلام دیلمی با اذعان بر اینکه دشمن با به ابتذال کشاندن بانوان به دنبال تخریب و خدشه به جایگاه آنان است، ابراز کرد: امروز دشمن برای تخریب کانون مقدس خانواده و جلوگیری از تعالی جامعه اسلامی تلاش می کند ابتدا با دو قطبی سازی بین مردم شکاف ایجاد کرده و با ایجاد گره های ذهنی صفوف همبستگی و وحدت جامعه را مورد تخریب قرار دهد تا در کانون مقدس خانواده افراد صالحی نتوانند تربیت شوند.
 
وی ادامه داد: جهان غرب برای رسیدن به اهداف شیطانی خود با ترویج فحشا، بدحجابی، بی بندباری و خدشه به جایگاه و منزلت زن بزرگترین خیانت را به بشریت و کانون خانواده ها کرده است.
 
به گفته وی؛ نگاه غرب به زن نگاه ابزاری، شهوانی و شیطانی است، نابودی کانون خانواده و ایستادگی در مقابل فطرت انسانی و عفت عمومی دستاورد فرهنگ منحط غربی است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح نور در کشور، اظهار کرد: نیروهای خدوم انتظامی  در بسترسازی طرح نور در جامعه و ترویج تذکر لسانی موفق بوده اند.
 
وی افزود: مردم نیز از طرح نور بسیار استقبال کرده اند و با حضور حداکثری خودشان در سنگر دفاع از ارزش ها، قداست ها و فضیلت ها می توانند یاریگر نیروهای انتظامی باشند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است