Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@16:04:05 GMT

وجود 313 هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۵۸۵۸

وجود 313 هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علیرضا قلمبر دزفولی در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری 1258میلیارد ریالی ایرانسل در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۱۳ شبکه کشوری ایرانسل را دارد، افزود: ایرانسل در ابتدای راه‌اندازی تاکنون یک هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال در این استان سرمایه‌گذاری کرده که ۳۳ میلیارد ریال آن مربوط به سال گذشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این‌که این شرکت تا پایان امسال ۴۱۶ میلیارد ریال در حوزه تلفن همراه سرمایه‌گذاری می‌کند، بیان کرد: در حوزه اینترنت ۱۴ میلیارد ریال سرمایه‌‍گذاری شده که برای سال ۹۶ هم یک میلیارد دیگر سرمایه‌گذاری می‌شود .

مدیرعامل شرکت ایرانسل خاطرنشان کرد: ۳۱۳ هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۲۹ روستا و ۲۳۶ کیلومتر جاده زیرپوشش ایرانسل قرار گرفته است .

دزفولی با بیان این‌که کهگیلویه و بویراحمد در شبکه ایرانسل رتبه ۱۳ کشور را دارد، تصریح کرد: در ۵۹ روستای استان ایرانسل نسل سوم نصب شده و ۱۲۸ مورد دیگر در حال اقدام است که ۱۷ شهر و پنج دهستان زیر پوشش نسل سوم ایرانسل هستند .

او ادامه داد: در ۷۲ روستای استان ایرانسل نسل چهارم نصب و راه‌اندازی شده و ۵۵ مورد دیگر در حال نصب است .

مدیرعامل شرکت ایرانسل اضافه کرد: تمام شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد نسل دوم را دارند ضمن اینکه در پنج شهر ایرانسل نسل سوم نصب شده و در ۱۲ شهر در حال نصب است.

منبع: ایسنا

401

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود