Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار تيم‌هاي ايران و کره جنوبي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، تيم ملي فوتبال ايران در نهمين ديدار خود در مرحله نهايي مسابقات انتخابي جام جهاني روسيه 2018 از ساعت 16:30 در ورزشگاه جام جهاني سئول به مصاف کره جنوبي رفت.
شاگردان کي‌روش در اين ديدار با ترکيب عليرضا بيرانوند، احسان حاج‌صفي،ميلاد محمدي، سعيد عزت اللهي، مرتضي پورعلي‌گنجي، وحيد اميري، محمد انصاري، رضا قوچان نژاد، عليرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، رامين رضاييان به ميدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ترکيب تيم کره جنوبي هم کيم سئونگ‌جيو، چوي چول سون، کيم جين‌سو، کيم مين‌جائه، سون هيونگ‌مين، هوانگ هي‌چان، کو جا چئول، ژانگ هيو‌ن‌سو، لي جائه‌سونگ، کيم يونک گوون و کئون چانگ هوون حضور دارند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده پيتر گرين از استراليا است.
دقيقه 4: شوت مهاجم کره جنوبي با فاصله زياد از کنار دروازه ايران به اوت رفت.
دقيقه 10: پورعلي‌گنجي در ميان ميدان بازيکن کره جنوبي را با يک تکل سنگين متوقف کرد و داور به او يک کارت زرد داد.
دقيقه 13: شوت محمد انصاري در محوطه جريمه کره جنوبي با اخلتاف زياد از بالاي دروازه به اوت رفت.
دقيقه 14: محمد انصاري روي خط هجده قدم روي مهاجم کره جنوبي مرتکب خطا شد.
دقيقه 17: ضربه کاشته بازيکن کره‌اي به پاي ميلاد محمدي خورد و راهي کرنر شد.
دقيقه 19: ضربه سر ژانگ هيو‌ن‌سو به شکل خطرناکي از کنار دروازه ايران به اوت رفت.
دقيقه 38: شوت قوچان‌نژاد را دروازه‌بان کره جنوبي به راحتي از آن خود کرد.
دقيقه 46: ضربه رامين رضاييان از کنار دروازه کره جنوبي به اوت رفت.
دقيقه 51: سعيد عزت اللهي با کارت قرمز داور از زمين اخراج شد.
دقيقه 54: علي کريمي جاي رضا قوچان‌نژاد در ترکيب تيم ايران قرار گرفت.
دقيقه 64: مهدي طارمي جاي اشکان دژاگه را گرفت.
دقيقه 75: روزبه چشمي به جاي وجيد اميري وارد زمين شد.
دقيقه 78: ضربه کاشته بازيکن کره به شکل خطرناکي از بالاي دروازه ايران به اوت رفت.
دقيقه 84: کيم يونگ جو به جاي کيم مين‌جائه وارد زمين شد.
در نهايت اين بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا کره‌اي‌ها همچنان در حسرت بردن تيم ايران باشند.
حاشيه‌هاي اين بازي هم به شرح زير بود:
* هواداران کره‌اي به برد تيمشان مقابل ايران اميدوار هستند. نکته جالب اين که کره‌اي‌ها هنگامي که با خبرنگاران ايراني مواجه شدند صعود زودهنگام ايران را به جام جهاني تبريک گفتند.
*تعداد معدودي از هواداران ايراني با پرچم و بوق به ورزشگاه آمدند و با سرو صداي زياد تيم ملي کشورمان را تشويق خواهند کرد.
*ترافيک نسبتا سنگيني اطراف ورزشگاه جام جهاني سئول وجود دارد.
*هواداران کره‌اي اکثرا با لباس‌هاي متحد‌الشکلي که بين آنها توزيع شده به ورزشگاه آمدند تا محل ورزشگاه برگزاري کاملا قرمز پوش کنند.
*در حالي که کمتر از دو ساعت به برگزاري ديدار تيم هاي ايران و کره باقي مانده است نزديک به 2 هزار هوادار در ورزشگاه حاضر هستند.
*تيم داوري اين مسابقه از ساعت 18:45 به وقت سئول وارد زمين شده و دقايقي روي چمن ورزشگاه قدم زدند همچنين با ناظر برگزاري اين ديدار عکس گرفتند.
*تعداد زيادي عکاس و خبرنگار کره‌اي براي پوشش ديدار تيم‌هاي ايران و کره خود را به ورزشگاه رسانده و اين رويداد ورزشي را پوشش خواهندداد.
*هواداران کره اي يک پرچم بزرگ کشورخود را به مساحت تقريبي 1500 متر مربع را تعبيه کرده و آن را پشت يکي از دروازه ها نصب کردند.
*تعداد معدودي از هواداران ايراني با پرچم و بوق به ورزشگاه آمدند و با سرو صداي زياد تيم ملي کشورمان را تشويق خواهند کرد.
*هواداران کره اي اکثرا با لباس هاي متحد الشکلي که بين آنان توزيع شده به ورزشگاه آمدند تا محل ورزشگاه برگزاري کاملا قرمز پوش کنند.
*کارلوس کي‌روش ساعت 19:45 به وقت محلي وارد ورزشگاه و زمين چمن شد و دقايقي درآن قدم زد و جو ورزشگاه را ارزيابي کرد.
*براساس اعلام مسئولان ايراني تيم ملي، 600 صندلي براي هواداران ايراني درنظر گرفته شده است که نزديک به 400بليت به صورت رايگان بين ايراني‌هاي مقيم توزيع خواهد شد.
*ليدرهاي ايراني اعزامي به کره جنوبي ساعتي پيش وارد سئول شدند و مستقيم به ورزشگاه جام جهاني آمدند تا از تيم ملي حمايت کنند.
*هواداران ايراني بيرون از ورزشگاه سرود «اي ايران» را با هم خواندند.
*تعدادي پرچم سه رنگ کشورمان به همراه آب معدني بين هواداران ايراني توزيع شد.
*با توجه به اينکه ورزشگاه جام جهاني سئول ورزشگاه خانگي تيم اف.سي.سئول است، پوستر ديدارهاي اين تيم درورزشگاه نصب شده است.
*دروازه‌بانان دو تيم ملي ايران و کره يک ساعت پيش از شروع بازي وارد زمين ورزشگاه شده و هواداران آن‌ها را تشويق کردند.
*تعداد زيادي از سکوهاي ورزشگاه جام جهاني يک ساعت قبل از ديدار تيم‌هاي ملي ايران و کره همچنان خالي است و صندلي‌هاي زيادي براي نشستن دارد.
*دقايقي بعد از حضور دروازه‌بان تيم ملي کره،‌بازيکنان اين تيم هم به زمين آمدند و زير نظر مربي بدنساز،‌بد‌ن‌هايشان را قبل از مسابقه گرم براي شروع بازي گرم کردند.
*بازيکنان تيم ملي کشورمان و همچنين کي‌روش هنگام ورود به ورزشگاه ازسوي هواداران کره‌اي هو شدند.
*هواداران ايراني حاضر درورزشگاه با سردادن شعارهاي «ايران ايران» از ملي پوشان کشور استقبال کردند.
*پيش از شروع مسابقه مسئولان چمن ورزشگاه براي دقايقي اقدام به آبياري زمين کردند.
*در حالي که در بازي رفت ايران و کره جنوبي بازيکنان و همراهان اين تيم به سيگار کشيدن هواداران ايراني در ورزشگاه اعتراض شديدي داشتند، امروز در راهروهاي ورزشگاه جام جهاني مشاهده مي‌شود که هواداران کره‌اي هم سيگار مي‌کشند.
*کارلوس کي‌روش بين هواداران تيم ملي اين کشور اصلا چهره‌ محبوبي نيست! زماني که بلندگوي ورزشگاه نام سرمربي تيم ملي ايران را اعلام کرد،‌ تمام کره‌اي هاي حاضر در ورزشگاه با صداي سوت زياد اين مربي را هو کردند. البته بازيکنان ايراني هم توسط تماشاگران به همين شکل هو شدند.
*در ورزشگاه‌هاي کره جنوبي هم به نظر مي‌رسد که تشويق ايسلندي باب شده است. تماشاگران حاضر در ورزشگاه جام جهاني سئول براي دقايقي به صورت هماهنگ به اين شکل تيم ملي کشور خودشان را تشويق کردند.
*در ورزشگاه مملو از تماشاگر محل برگزاري بازي،‌ تماشاگران ايراني با طبل و بوق سروصداي زيادي به راه انداخته اند و همين مساله باعث شد عوامل کره‌اي اقدام به پخش آهنگ در ورزشگاه کنند تا صداي تشويق ايراني‌ها شنيده نشود.
*بازيکنان تيم ملي ايران بدون توجه به سروصداي تماشاگران کره،‌به سمت تماشاگران محدود ايراني حاضر در ورزشگاه رفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.
* لي دونگ گوک بيشتر از ساير بازيکنان کره توسط هواداران تشويق مي‌شود و به نظر مي‌رسد محبوب‌ترين بازيکن تيم ملي اين کشور است.
*هواداران ايراني درجنوب ورزشگاه و طبقه دوم مستقر شده‌ ئ از انجا تيم ملي را تشويق مي‌کنند. البته تعداد ديگري از علاقه مندان تيم ملي دربين کره اي به صورت پراکنده درطبقه اول حاضر هستند.
*مسئولان برگزار کننده اين ديدار، به صورت مرتب از هواداران کره اي درخواست دارند که تيم ملي فوتبال کشورشان را به صورت منظم و هماهنگ تشويق کنند.
*مهدي تاج رييس فدراسيون فوتبال ايران پيش از شروع ديدار و در جريان تشريفات رسمي پيش از شروع مسابقه، به همراه همتاي کره اي با بازيکنان دوتيم خوش و بش کردند.
*طاهريان سفير جمهوري اسلامي ايران، پرويز کرمي دبير ستاد فرهنگ سازي و معاونت علمي و فناوري رييس جمهوري، محمد حسين نيري دبير ستاد نرم معاونت علمي و جمعي از همراهان سفير جمهوري اسلامي ايران براي تماشاي اين ديدار وارد ورزشگاه جام جهاني سئول شدند تا از نزديک بازي را تماشا کنند.
*دقايقي قبل از شروع مسابقه ورزشگاه جام جهاني سئول پر شد.
*جو ورزشگاه جام جهاني کره با شروع بازي عليه تيم ايران شد، هواداران اين تيم که انتظار پيروزي تيمشان در اين ديدار را دارند با تشويق‌هاي بي امان از تيم خود حمايت مي‌کنند.
*بازي رو به عقب و بي نظمي دفاعي تيم ملي ايران در کنار زمين باعث ناراضيتي کي‌روش از عملکرد شاگردانش شده است.
*در دقيقه 15 کريم انصاري فرد، سعيد آقايي و مهدي ترابي با دستور کي روش شروع به گرم کردن کردند.
هواداران کره‌اي به دليل تلف کردن وقت مدام به بيرانوند اعتراض مي‌کنند.
*پخش تصوير کي‌روش در اسکوربود ورزشگاه هم با اعتراض شديد هواداران کره‌اي همراه شد و آنها باز هم سرمربيتيم ملي ايران را هو کردند.
*سيد جلال حسيني، روزبه چشمي و اميد نورافکن بازيکنان ديگري هستندکه به دستور کي روش کنار نيمکت در حال گرم کردن خودشان هستند.
*اعتراض هواداران کره‌اي به بازيکنان ايران که به دليل مصدوميت باعث متوقف شدن بازي مي‌شوند،آنان که به دنبال برتري تيمشان مقابل تيم ملي کشورمان هستند به هر حرکت بازيکنان ايراني واکنش نشان داده و به آن اعتراض مي کنند.
*کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران که به صورت ايستاده بازي بازيکنانش را مقابل تيم‌ملي کره تماشا مي‌کند، دردقايق پاياني نيمه نخست و هنگامي که فرصت گلزني از دست بازيکنان ايران بيرون رفت با ناراحتي به سمت نيمکت آمد و به آن تکيه داد اين درحالي است که او در اوايل نيمه نخست دراين مواقع با خنده به سمت نيمکت مي‌آمد.
*کي‎روش دراواخر نيمه نخست از بازيکنانش درخواست مي‌کرد بازي را آرام کنند
*سامان قدوس بازيکن جديد تيم ملي کشورمان که امکان حضورش درترکيب بدست نيامد درميان هواداران نشسته و اين ديدار را تماشا مي کند.
*بعد ازاخراج سعيد عزت الهي فشار هواداران کره‌اي برروي تيم ايران بيشتر شد.
*در زماني که سون هيونگ مين ستاره تيم ملي کره جنوبي پا به توپ مي‌شد و يا حرکت تکنيکي انجام مي‌داد هواداران با شور و هيجان خاصي اين بازيکن را تشويق مي‌کردند.
*پرتاب‌هاي دست بلند عليرضا بيرانوند باعث تعجب هواداران کره‌اي شد و به صورت همزمان با يک آوا تعجب خود را ابراز مي‌کردند.
*با توجه به اينکه تيم ملي فوتبال ايران پس از جدايي افشين پيرواني سرپرست ندارد، امور مربوط به بازيکنان و درخواست براي تعويض بازيکنان را آرين قاسمي به نماينده بازي ارائه مي‌کند.
*عکس العمل‌هاي کارلوس کي روش درکنار زمين قابل توجه است او هنگامي که بازيکن تيمش را کره‌اي‌ها زدند و داور نسبت به اين عمل واکنشي نشان نداد به سمت کمک داور رفت و به شدت نسبت به اين موضوع اعتراض کرد.
*هنگامي که هواداران کره براي چندمين بار کي‌روش را هو کردند او به سمت آنان متمايل شد و به حرکت آن واکنش نشان داد او از هواداران کره‌اي با نشان دادن حرکت انگشت خود خواست که ساکت باشند و بازي را تماشا کنند.
*مسئولان برگزار کننده ديدار تيم هاي ايران و کره تعداد هواداران حاضر درورزشگاه 63 هزار و 124 نفر اعلام کردند.
*هنگام ورود لي ونگ کوگ يکي از بازيکنان قديمي کره به زمين هواداران به شدت اين بازيکن را تشويق کردند، اين آخرين تعويض تيم ملي کره برابر ايران است.





انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت