Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ دیدارهای هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه دهم شهریور ماه در هفت شهر به انجام رسید و تیم آتلیه‌طهران نماینده فوتسال استان قم این هفته در قم میزبان شهروند ساری بود و به سختی این تیم را شکست داد.

در حالی که نتایج دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نفع آتلیه‌طهران قم بود، این تیم نیز از فرصت بازی در خانه برای جبران دو هفته ناکامی به خوبی بهره برد و با نتیجه نزدیک چهار بر سه تیم شهروند ساری را برد تا دو پله در جدول رده‌بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم این هفته برای بازگشت به جمع بالای جدولی‌ها برابر تیم شهروند ساری شروع بسیار خوبی داشتند و در نیمه نخست با تسلط کامل بر جریان بازی سه بار متوالی دروازه تیم میهمان را گشودند تا با خیالی آسوده به رختکن و استراحت بین دو نیمه بروند.

شاگردان سیدوحید غیاثی بعد از کسب سه برد، سه تساوی، دو باخت و یک بازی معوقه در 9 هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، در نیمه دوم مصاف خانگی با شهروند ساری یک گل دیگر زدند و چهار بر صفر پیش افتادند اما این پایان کار نبود.

بعد از گل چهارم تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم، دقایق باقی مانده فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز دنبال شد و تیم شهروند ساری که در فکر جبران گل‌های عقب افتاده بود سه بار تیم میزبان را غافلگیر کرد و نتیجه را به 4 بر 3 رساند اما این بازی در نهایت با همین نتیجه به نفع نماینده قم تمام شد.

آتلیه‌طهران قم که در دو دیدار خانگی قبل خود به ترتیب برابر تیم‌های مقاومت البرز و حفاری اهواز با تساوی مشابه سه بر سه متوقف شده و از چهار دیدار خانگی قبل دو پیروزی نیز برابر تیم‌های فرش‌آراء مشهد و لبنیات ارژن فارس در کارنامه داشت، با توجه به چهار برد، سه تساوی و دو باخت مجموعا 15 امتیازی شد و با دو پله صعود از مکان هفتم به رتبه پنجم جدول رده‌بندی رفت.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و کادیز در هفته سی و چهارم لالیگا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. «براهیم دیاز»، «جود بلینگهام» و «خوسلو» زنندگان ۳ گل رئال در این بازی بودند تا کهکشانی‌ها با ۸۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند.

در دیگر دیدار مهم این هفته دو تیم خیرونا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در صورت امتیاز از دست دادن بارسلونا، رئال مادرید عنوان قهرمانی در لالیگا این فصل را به دست می‌آورد که همین اتفاق افتاد و شاگردان «ژاوی» با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کردند تا ۷۳ امتیازی باقی بمانند و خیرونا با یک امتیاز بیشتر به رده دوم جدول رسید و با توجه به ۴ هفته تا پایان مسابقات، اختلاف ۱۳ امتیازی در صدر جدول به وجود آمد و رئال مادرید قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرد تا به سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا دست یابد.

کد خبر 6096701

دیگر خبرها

  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!