Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اپل دعوتنامه هاي مراسم بزرگ بعدي اش در تاريخ 12 سپتامبر برابر با 21 شهريور را براي رسانه ها ارسال کرد، رويدادي که در آن از آيفون هاي بعدي، نسل جديد اپل واچ، اپل تي وي و سيستم عامل iOS رونمايي خواهد شد.
طبق اطلاعات کنوني، اپل سه آيفون جديد را براي سال 2017 تدارک ديده است: موبايلي از نسل جديد و متفاوت به نام آيفون 8 که به نمايشگر اولد (OLED) لبه تا لبه و سيستم اسکن سه بعدي چهره مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر اين، نسخه هاي ارتقاء يافته موبايل هاي کنوني اين شرکت يعني آيفون 7s و مدل پلاس آن هم به سخت افزار قدرتمند تر و شارژ وايرلس تجهيز خواهند شد.

از طرفي، گفته مي شود که در اين مراسم براي نخستين بار از اپل تي وي با پشتيباني از محتواي 4K همراه با مدل هاي جديد اپل واچ با قابليت ارتباط LTE نيز رونمايي مي گردد.
همانند هميشه، اين کمپاني نسخه نهايي سيستم عامل هاي آيفون و مک را هم در اين مراسم عرضه مي کند. اپل براي نخستين بار، iOS 11و مک او اس High Sierra را در ماه ژوئن و در کنفرانس سالانه توسعه دهندگانش معرفي کرد و حالا زمان آن رسيده که اين دو سيستم عامل از فاز توسعه بيرون بيايند.
دعوتنامه اپل براي مراسم 12 سپتامبر اطلاعات چنداني در خود ندارد، اما عبارت «به محل ما بياييد» در آن درجه شده که نشان مي دهد براي نخستين بار، اپل اين مراسم را در سالن استيو جابز در مقر جديد اين کمپاني يعني «اپل پارک» برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • « متاورس » بازگشته است؟
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • خبر‌هایی از اجرای طرح قرآنی بشرا در شاهرود
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا
  • نخستین عکس از عامل تهدید سفارت ایران در پاریس
  • خبر‌هایی از طرح هایی که با حضور وزرا افتتاح شد
  • معرفی آنتی ویروس های مناسب برای کامپیوتر و موبایل