Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعبد الملک بدر الدین: اولویت همه ما باید مقابله با دشمن و حل تمامی مشکلات همراه با تفاهم و همفکری باشد. به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیماشبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: دبیر کل انصار الله یمن از رزمندگانی که در جبهه های نبرد با «دشمن سعودی» مبارزه می کنند از جمله نیروهای انصار الله و نیروهای حزب کنگره مردمی و شرکای آنان تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ضمن هشدار درباره دسیسه چینی‌ها و فتنه انگیزان اجیر شده به وسیله «دشمن سعودی» تصریح کرد که همگی ما موظف هستیم تا برای تحکیم نهادهای ملی مجدانه تلاش کنیم.سیدعبد الملک بدرالدین افزود: اولویت همه ما باید مقابله با دشمن و راه اندازی سازمان های دولتی و حل تمامی مشکلات همراه با تفاهم و همفکری باشد.وی گفت: ما باید هشیار باشیم که در مسائل حاشیه ای غرق نشویم و از مسیر اصلی دور نمانیم.سیدعبد الملک تاکید کرد آنچه که راه را در مقابل تخریب گران می بندد کار و تلاش مشترک در مقابله با دشمن سعودی است. وی افزود: معیار اصلی صداقت و وابستگی به وطن مبارزه با دشمن است.دبیر کل انصار الله یمن تاکید کرد که ملت ما گام مهمی را برداشتند و موانع بزرگی را پشت سر گذاشتند و با داشتن صبر و حکمت چاره ای جز ادامه این مسیر ندارند. وی با اشاره به اینکه ملت ما نیز همانند دیگر ملت های اسلامی چالش ها را به فرصت و جنبش تبدیل کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از آمران به معروف اظهار کرد: خداوند متعال رحمت واسعه خود را به خاطر افرادی که دغدغه دین دارند و در جامعه نسبت به منکرات جامعه بی تفاوت نیستند، می‌فرستد.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد و به اهداف خود نرسید چرا که مردم ما به ویژه بانوان به دشمن پشت پا زدند و پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی را به دشمنان نشان دادند. در جامعه اسلامی اکثریت مردم دل داده اهل بیت (ع) هستند و نظام اسلامی را دوست دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به قدم‌های خیر آمران به معروف در جامعه اشاره کرد و گفت: کار خیری که شما آمران به معروف و ناهیان از منکر که انجام می‌دهید و در این راه مقدس قدم برمی دارید طبق روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) جزای رحمت و خیر در زندگی شما قرار می‌دهد.

حجت الاسلام مظاهری به مردمی بودن ستاد امر به معروف اشاره کرد و فزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد انقلابی و مردمی است و نیروهای ستاد همان مردم هستند که در نظارت بر اجرای قوانین مصوب فعالیت می‌کند و در هرجایی در اجرای قانون مشکلی پیش بیاید مطالبه گری می‌کند.

لازم به ذکر است در این همایش از آمران به معروف که در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نقاط مختلف اصفهان فعالیت داشتند تقدیر شد.

کد خبر 6100178

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود