Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:05:49 GMT

فلسفه حج بیداری امت اسلامی است/ دست استکبار در خون مسلمین

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۷۸۷۰

فلسفه حج بیداری امت اسلامی است/ دست استکبار در خون مسلمین

​خطیب نمار عید سعید قربان گفت:  فلسفه حج، بیداری جهان اسلام است و امت اسلامی باید از روسای کشورهایشان رعایت مصالح مسلمین و رفع مشکلات آنها را بخواهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازعید سعید قربان که صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه شد، با اشاره به آیات و روایاتی درباره فضیلت عید قربان اظهار داشت: باید از عید قربان این پند را بگیریم که کارها همه دست خداست و بالاتر از دست خدا دستی نیست و در دایره ای قرار بگیریم که خدمت به دین خدا و بندگان خدا و رفع گرفتاری‌های مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به آثار و منافع آیین حج ابراهیمی گفت: بیانی که رهبر معظم انقلاب درباره حج داشتند و پیامی که دادند، به همین دلیل بود که فلسفه حج، بیداری جهان اسلام است و امت اسلامی باید از روسای کشورهایشان رعایت مصالح مسلمین و رفع مشکلات آنها را بخواهند.

خطیب نمار عید قربان تصریح کرد: دنیای استکبار در خون مسلمین افتاده و بدنبال تفرقه و هدر دادن توان آنهاست؛ صهیونیست ها و عوامل آنها دنیای اسلام را متاسفانه گرفتار کرده‌اندو این وظیفه امت اسلامی است که رفع این وضعیت را از دولت‌هایشان بخواهند.

ادامه دارد...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود