Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل جزایر فارو که در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 برگزار شد، موفق شد با زدن سه گل و با هت‌تریکی که مقابل این تیم انجام داد، تعداد گل های ملی خود را به عدد 78 رساند و از پله که 77 گل ملی در کارنامه داشت سبقت گرفت.

در رده بندی برترین گلزنان ملی، علی دایی از ایران با 109 گل زده در صدر قرار دارد و پوشکاش از مجارستان نیز با 84 گل پشت سر علی دایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رونالدو 78 گل زده در کارنامه دارد و به نظر می رسد ستاره پرتغالی در نظر دارد خود را به رکورد علی دایی در سال های آینده نزدیک کند.

تیم ملی پرتغال در این دیدار با نتیجه 5 بر یک جزایرو فارو را شکست داد و رونالدو موفق شد که برای پنجمین بار در یک مسابقه ملی هت‌ترک کند.

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ساعت ۲۴ امروز، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان سنجش از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

 افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

لازم به ذکراست، اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد