Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان گلستان با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محورهای گلستان در اواخر شهریور ماه گفت: تعداد ۱۶ دوربین در شریان‌های اصلی استان گلستان اضافه شده و این موضوع به کنترل سرعت لحظه‌ای و کنترل سرعت متوسط خودروها بین دو دوربین کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ عبدی شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های اصلی استان گلستان اظهار داشت: هرچه به پایان شهریور ماه نزدیک می‌شویم حجم ترافیک در شریان‌های اصلی استان گلستان افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از مسافران درخواست داریم به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 15 دقیقه استراحت کنند و همچنین از سبقت‌های غیرمجاز و سرعت‌های بیش از حد مجاز خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان گلستان تاکید کرد: استان گلستان معبری برای زائران امام رضا علیه السلام به شمار می‌رود و از این روی حجم ترافیکی در جاده‌های استان بالا است.

عبدی با بیان اینکه برخی مسافران گلستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کند، گفت: متاسفانه آمار تصادفات رانندگی که منجر به فوت یا جرح می‌شود در فصل تابستان بالا است.

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: بیشتر تصادفات با وجود شناخته هم استانی‌ها به جاده‌ها مربوط به گلستانی‌ها می‌شود.

وی افزود: تعداد 16 دوربین در شریان‌های اصلی استان گلستان اضافه شده و این موضوع به کنترل سرعت لحظه‌ای و کنترل سرعت متوسط خودروها بین دو دوربین کمک می‌کند.

رئیس پلیس راه استان گلستان یادآور شد: متاسفانه برخی از موتورسیکلت‌سواران به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام نمی‌گذارند و درخواست ما از موتورسواران این است که از کلاه ایمنی استفاده کند.

عبدی تاکید کرد: استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت و سامانه ثبت تخلف عبور و مرور سبب نظم ترافیکی در جاده‌های استان گلستان می‌شود.

انتهای پیام/

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟