Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@23:50:27 GMT

کشف هرم موجودات بيگانه بر روي کره ماه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۸۲۵۱

خبرگزاري آريا- يوفوشناسان فنلاندي موفق به کشف هرم موجودات بيگانه بر روي کره ماه شدند.
به گزارش سرويس علمي خبرگزاري آريا، اسپوتنيک به نقل از ويدئوي منتشر شده توسط مارک ساوالخا نوشت، يوفوشناس فنلاندي، دليل ديگري وجود دارد که تاييد مي کند بيگانگان به ماه سفر کرده اند. در نزديکي دهانه ائودوکسوس بر روي کره ماه، يک هرم مخصوص بيگانگان يافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين محقق فنلاندي، پيش از اين نيز تصوير مشابهي در سياره زهره يافته بود. هم اکنون وي در تصاوير گرفته شده توسط مدارگرد شناسايي ماه LROC ، يک هرم متعلق به بيگانگان را کشف نموده است.
گفتني است، پيش از اين نيز شي مشابهي بر روي تصاوير برگرفته از ماه يافت شده بود، که بسياري آن را با بشقاب پرنده اشتباه گرفته بودند. اما به عقيده برخي از دانشمندان اين تصاوير تنها ممکن است سايه يک بالن هواشناسي بر روي سطح ماه يا خطاي تصوير برداري دوربين باشد.
بسياري از يوفوشناسان با بررسي تصاوير ماه، بارها و بارها اثري از تمدن فرازميني را يافته اند. اين افراد ناسا را متهم به پنهان سازي در خصوص عدم نشر وجود موجودات فرازميني بر روي کره ماه مي نمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران از انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در شهرستان گلبهار خبر داد.

حمید رضا شرف خانی امروز، ۸ اردیبهشت در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی گردیدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌گردد که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • فیلم| واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • کشف نشانه‌ای تازه در مریخ برای اثبات وجود موجودات فضایی
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • تفال به حافظ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت....
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه