Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:05:27 GMT

سازمان حقوق بشر چشم خود را بر روی ظلم به مسلمانان بسته است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۸۸۳۹

سازمان حقوق بشر چشم خود را بر روی ظلم به مسلمانان بسته است

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت: امروز ۱۸ هزار مسلمان در میانمار در مرزها گرسنه و تشنه هستند، اما سازمان به اصطلاح حقوق بشر چشم خود را بر روی همه این ظلم‌ها بسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان که در مصلای المهدی(عج) زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: عید قربان به معنای بازگشت انسان به مقام تقرّب الهی است همانطور که زمانی که حضرت ابراهیم (ع) فرزند خود را به قربان گاه می برد به دلیل توحید بالایی که داشت سبب جلوگیری از غلبه نفس ایشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همگان باید مراقب نفس خود باشیم تا از راه خداوند و انسانیت گمراه نشویم، افزود: عید قربان روزی است که انسان ثابت کرد برای آنچه که در راه خدا می‌دهد هیچ هوای نفسی وجود ندارد.

وی با تاکید بر وحدت مسلمانان گفت: متاسفانه امروز در نقاط مختلف دنیا مسلمانان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که نیاز به وحدت و همدلی همه مسلمانان است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: امروز ۱۸ هزار مسلمان در میانمار در مرزها گرسنه و تشنه هستند، اما سازمان به اصطلاح حقوق بشر چشم خود را بر روی همه این ظلم‌ها بسته است.

وی خاطر نشان کرد: ظاهرا آنهایی که ادعای حقوق بشر آن ها گوش عالم را پر کرده است ظلمی که به مسلمانان جهان می‌شود را نمی‌ببینند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: البته از دید غربی ها دفاع از حقوق بشر در مقابل جنایتکارانی همچون رژیم صهیونیستی و تروریست های داعش معنایی ندارد و این حقوق شامل حال مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه، یمن و بحرین نمی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج

  به گزارش خبرنگار­ خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان این مطلب گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، همو دیالیز، دیالیز صفاقی، بال پروانه‌ای، پیوند، سرطان، اختلالات مزمن روان، اوتیسم و ام اس بابت خدمات دندانپزشکی از مزایای صندوق تا سقف معینی در سال بهره مند می‌شوند.   دکتر ناصحی گفت: در خصوص بیماری تالاسمی از افتخارات ما در سال‌های اخیر کاهش تولد بیمار تالاسمی ماژور و در برخی سال‌ها به صفر رسیده و بیمه سلامت در این مسیر نقش موثری در تامین منابع برای تشخیص بیماری داشته است.   وی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت در درمان، تامین دارو و برخی جراحی‌ها نگاه ویژه به بیماران تالاسمی داشته است.   مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیماران تالاسمی که به دارو‌های تولید داخل حساسیت داشته باشند با تجویز پزشک معتمد می‌توانند از پوشش بیمه‌ای دارو‌های خارجی بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • توصیه به مصرف آب چاه به جای آب معدنی اشتباه است
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • امروز با نیما: ختده سرد