Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@09:40:07 GMT

اخبار جدید از جنایت قتل مادر برای سرقت جنین!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۸۹۳۴

والدین و نامزد ساوانا لافونتاین که چند روز پیش جسدش در رودخانه پیدا شد موفق شدند نوزاد او را ببینند. یک زوج اهل داکوتای شمالی متهم‌اند که این زن جوان باردار را به بهانه تصاحب فرزندش به قتل رسانده‌اند.

نوزاد ساوانا که از چند روز پیش تحت سرپرستی پلیس نگهداری می‌شود، برای نخستین بار در آغوش پدرش و والدین مادرش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوانا، ۲۲ ساله، از روز ۱۹ اوت ناپدید شده بود و جسد او چند روز بعد در حالی که در پلاستیک پیچیده و به یک تنه درخت بسته شده بود در رودخانه پیدا شد.نوربرتا، مادربزرگ این نوزاد در حالی که لحظه دیدار او با نوه‌اش به طور زنده از رسانه‌ها پخش می‌شد او را بغل کرد و گفت: "زیبا است."

اشتون ماتنی، نامزد ساوانا و پدر این نوزاد هم بعد از دیدن او گفت: "این بهترین لحظه زندگی ام بود. بعد این چند روز سیاه و تاریک که برما گذاشت، دیدن فرزندم دوباره روشنایی به زندگی داد."

"کاش ساوانا هم اینجا بود."

قرار است این نوزاد تا زمان استخراج نتایج آزمایش دی ان ای و قطعی شدن هویت او، نزد شیرخوارگاه دولت محلی بماند.جسد ساوانا روز یکشنبه گذشته توسط یک کایاک‌ران روی رودخانه و در حالی که در پلاستیک پیچیده شده بود و به یک تنه درخت شناور بسته شده بود، پیدا شد.

پلیس شهر فارگو مرگ او را به عنوان قتل تحت پیگیری دارد و در همین رابطه ویلیام هوهن، ۳۲ ساله و بروک کروز، ۳۸ ساله را بازداشت کرده است.

این زن و شوهر روایت‌های متناقضی از این که چه طور یک نوزاد دو روزه پیش آنهاست به پلیس گفته‌اند؛ آنها به پلیس گفته‌اند این نوزاد را که پلیس وضعیت جسمی او را "خوب و سالم" گزارش کرده درست از همان روز که ساوانا مفقود شده پیش خود دارند؛ ساوانا در همان روز به آپارتمان این زوج جوان رفته بود.

پیدا شدن جسد ساوانا در رودخانه، به عملیات گسترده تجسس در این منطقه پایان داده است؛ صدها مامور و داوطلب در این تجسس که توسط مقام‌های محلی و فدرال ترتیب داده شده بود حضور داشتند.در حالی که نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای از نوزاد هنوز مشخص نشده است اما پلیس گمان می‌کند که این نوزاد فرزند ساوانا است.

در بازجویی اولیه، خانم کروز به پلیس گفته بود او ساوانا را به آپارتمان خودشان دعوت کرده بود تا در مورد ویژگی‌های زایمان با او حرف بزند؛ او سپس به پلیس گفت که دو روز پس از آن دیدار، ساوانا در خانه آنها را زده و نوزاد را در بغل او گذاشته است.

او در اظهارنامه‌ای که در حضور پلیس امضاء کرده پذیرفته که قصد اغوا و فریب ساوانا را داشته تا بلکه بتواند صاحب نوزاد او شود.با وجود این، پلیس شهر فارگو در سه بار جستجو از آپارتمان این زوج جوان نتوانسته نشانی از فعالیت مجرمانه پیدا کند.همزمان پلیس می‌گوید این زوج در بازجویی‌های پلیس اظهارات متناقضی طرح کرده‌اند.

بنابر مدارک دادگاه، ویلیام هوهن مدعی است که یک روز به خانه آمده و شاهد این بود که همسرش (بروک) در حال پاک کردن خون از داخل دستشویی و حمام بوده و سپس یک نوزاد را به او نشان داده و گفته: "این بچه ماست و حالا ما یک خانواده‌ایم."

آقای هوهن پذیرفته که سپس حوله‌ها و کفش‌های خونی را در سطل اشغالی داخل شهر سر به نیست کرده است.نخستین نتایج کالبدشکافی از جسد ساوانا حکایت از قتل در پی درگیری و ضرب و جرح دارد اما هنوز نحوه زایمان او مشخص نیست.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال

سردار محمد قنبری به تشریح اقدامات و عملکرد نوروزی پلیس آگاهی در سراسر کشور پرداخت و اظهار داشت: این پلیس از مدت‌ها پیش در حوزه های ماموریتی مربوطه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را برای تامین امنیت و آسایش شهروندان در اقصی نقاط کشور به ویژه شهرهای مسافر خیز در نوروز امسال ارائه داد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به معاونت مبارزه با سرقت گفت: وقوع مجموع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی بهترین عملکرد کشف را مربوط به سرقت خودرو با دستیابی به شاخص ۱۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: در این بازه زمانی بیش از ۵۶ درصد از مجموع سرقت‌ها در کشور مربوط به سرقت‌های خرد و بیش از ۴۰ درصد نیز مربوط به سرقت‌های مهم است که در مجموع آمار این سرقت‌ها کاهش تاثیرگذاری به همراه داشته است.

سردار قنبری اظهار داشت: در همین مدت، کشفیات جرایم سرقت به میزان ۶.۳۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع به طور میانگین ۷۰ درصد از سرقت‌های اعلامی کشف شده است، گفت: در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل در ۳۳ استان کشور شاهد افزایش کشفیات همچنین کاهش وقوع این بزه بوده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اعزام به موقع تیم‌های پلیس به منظور بررسی صحنه‌های مختلف جرایم علیه اموال و افراد، تعیین پیشینه متهمان و مجرمان همچنین در راستای کنترل مجرمان سابقه دار، پالایش و معرفی مشخصات تعداد کثیری از مجرمان سابقه دار با چهار فقره سابقه سرقت به بالا به پلیس آگاهی تهران بزرگ برای واگذاری پابند الکترونیکی در ایام نوروز از اقدامات بسیار مهم مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی بوده است.

وی گفت: طبق گزارش‌ها، در مجموع جرایم جنایی نیز بیش از ۲۳ درصد وقوع این نوع جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است که در مقابل کشفیات نیز به میزان ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه مجموع دستگیری های این پلیس در ایام یادشده بیش از ۹ درصد افزایش داشته است، افزود: در مجموع جرایم جعل و کلاهبرداری نیز شاهد کاهش سه درصدی وقوع و افزایش ۳۵ درصدی کشفیات بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن آماده باش کامل در این ایام همه تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار بستند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ها و افزایش گشت های ویژه پلیس آگاهی، کنترل موثر و دستگیری سارقان سابقه دار، حرفه ای و خطرناک، تسهیل رسیدگی به پرونده سرقت از مسافران، برگزاری مراسم افتتاحیه سیستم ضد سرقت (ردیاب هوشمند خودرو)، بازدید از آخرین روند اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه ای از استان های البرز، غرب استان تهران و تهران بزرگ از دیگر اقدامات پلیس آگاهی در این ایام بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت