Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: انبیاء الهی و اولیاء دین و بزرگان، با صبر و پایداری و شکیبایی، هم به اهداف بلند خویش رسیدند و هم درس مقاومت به پویندگان راه حق آموختند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامجعفر رحیمی ظهر جمعه در جمع نماز گزاران عید قربان، به مسئله صبر و استقامت اشاره کرد و افزود: اگر کسی به مقام خلیل الهی و اولیاء الهی رسیدهمحصول صبر و استقامت و تهذیب نفس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: عزت و فلاح کیمیایی است که در سایه خودسازی و تربیت روح و تهذیب نفس فراهم می آید. کدام سعادت و کدام گوهری است که آسان و ارزان بدست می آید و دریادلان صبور، با همتی والا و توانی بزرگ، با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

امام جمعه ابهر گفت:انبیاء الهی و اولیاء دین و بزرگان، با صبر و پایداری و شکیبایی، هم به اهداف بلند خویش رسیدندو هم درس مقاومت به پویندگان راه حق آموختندو نشان دادند که صبر فرزند عزم و اراده است.

رحیمی به جریان عید قربان اشاره کرد و گفت: مهمترین نکته ای که در اعیاد مطرح است این است که شما می بینید اسلام بر اساس آن حق محوری، میلاد هیچ شخصی را عید معرفی نکرده است.

وی تصریح کرد: هر وقت انسان مسئولیتی داشت واز عهده ان مسئولیت به در امد و کامیاب شد عود به مبدأ پیدا کرد و رجوع به اصل خویشتن کرد و آن می شود عید، و چون در ماه رمضان مردم به برکت گریه ها و روزه ها و عبادت ها پاک شده و به اصل فطرت برگشته روز فطر را، عید نامیداند.

رحیمی به پیام بسیار مهم مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امروزه سیاست های شرارت آمیز آمریکا دراین منطقه که مایه جنگ و خونریزی و ویرانی و آوارگی و نیز فقر و عقب ماندگی و اختلافات قومی و مذهبی از سویی و سوی دیگر جنایات اسرائیل در لگد کوب کردن جان و مال فلسطینیان مظلوم مسئله ای است که همه مسلمانان به آنها حساس باشند.

وی ابراز کرد: وظیفه علمای دینی و نخبگان سیاسی و فرهنگی و بس سنگین است کهمورد غفلت واقع شده و علماء به جای انفعال در برابر دشمن و عکس العمل درست نشان دادن بر طبل اختلاف می کوبند و نخبگان مسائل اصلی را رها کرده به حاشیه پرداختند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902296

دیگر خبرها

  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • تکریم معلم از واجبات الهی است
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند