Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:17:07 GMT

جشن شادی ملی پوشان در سئول (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۸۹۵۳۰

بازیکنان تیم ملی ایران بعد از بازی با کره و نتیجه مناسبی که کسب کردند در استادیوم سئول موفقیت خود را جشن گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، هرچند تساوی ایران برابر کره باعث شد نوار 4 پیروزی پشت سرهم برابر این تیم پاره شود اما ارزش این نتیجه زمانی مشخص می شود که بدانیم تیم ملی حدود 35 دقیقه 10 نفره برابر حریف خود بازی کرد و حتی یک موقعیت گلزنی هم به یکی از قدرت های قاره آسیا نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی با کارلوس کی روش هرگز در بازی های انتخابی جام جهانی حتی یک گل هم دریافت نکرده است و این نشان می دهد رقبا حتی برابر تیم 10 نفره ایران هم در خلق موقعیت عاجز هستند.


بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در پایان بازی در زمین چمن ورزشگاه سئول جشن پیروزی خود را برپا کردند تا ثابت شود چقدر این تساوی برای آنها ارزشمند است.


نکته جالب اینکه در بین بازیکنان تیم ملی، اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی سمت بازیکنان کره رفت و بابت این بازی جانانه به آنها تبریک گفت.


عکس: امیر حسین خیرخواه -سئول

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد