Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز عید قربان در ۲۷ نقطه در شهرستانهای استان مرکزی با حضور مردم و مسئولین برگزار و این عید بندگی و رهایی از نفس اماره بزرگ داشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور صبح امروز (جمعه ۱۰شهریور) و دهم ذی‌الحجه الحرام، با حضور مردم و مسئولین در سراسر شهرستانهای استان مرکزی و در ۲۷ نقطه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مشروح سخنان خطیبان نماز عید قربان در شهرستانهای استان مرکزی را مشاهده می کنید.

آیت الله دری نجف آبادی:

پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله‌الحرام روشنگرانه است/عید قربان،عید همه آزادیخواهان است

آیت الله دری نجف آبادی گفت:پیام رهبر انقلاب برای رسیدگی به مشکلات جهان اسلام روشنگر و گویا است.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از اراک امروز؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عید قربان که در مصلی شهر اراک برگزار شد عید قربان را عید بندگی و از خودگذشتگی عنوان کرد و گفت: عید قربان عید امت پیامبر و عید همه آزادی خواهان است.

دری نجف آبادی بالاترین دستاورد برای هر فرد را تقوا و بندگی خداوند دانست و اظهار کرد: پرچم حق در سایه تقوا و عدالت به اهتزاز در خواهد آمد.

کعبه خانه عزت، شرافت و عظمت مسلمانان است

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه کعبه خانه عزت، شرافت و عظمت مسلمانان است افزود: خانه کعبه به عنوان خانه وحدت و همدلی مسلمان است ولی آل سعود سال ها است که این خانه را اشغال کرده است.

وی به جنایت های آل سعود در موسم حج اشاره کرد و افزود: حوادث سال ۶۶ و سال ۹۴ از جنایت های غیر قابل اغماض آل سعود است که نمی توان از آن به سادگی گذشت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر این تمام جنایت هایی که در یمن، سوریه، عراق، بحرین و لبنان انجام می شود با حمایت های آل سعود و برای مقابله با ایران انجام می شود.

دری نجف آبادی به پیام رهبر انقلاب به حج امسال اشاره کرد و گفت: پیام رهبر انقلاب برای رسیدگی به مشکلات جهان اسلام روشنگر و گویا است.

روح حقیقی اعیاد در عید غدیر تجلی می یابد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به دهه امامت اشاره و بیان کرد: دهه امامت فرصت طلایی برای پرداخت به موضوع ولایت و امامت است و باید از این فرصت به نحو مطلوبی بهره برد.

وی عید غدیر خم را در کنار عید قربان و فطر یکی از اعیاد بزرگ یاد کرد و افزود: در واقع می توان گفت روح حقیقی اعیاد در عید غدیر تجلی می یابد.

وی با بیان اینکه تهدیدهای آمریکا اثری بر اراده ملت ایران ندارد افزود: مسئولین توجه داشته باشند برای اینکه بتوانیم روی پای خودمان بایستیم باید به توانمندهای های داخلی کشور تکیه کنیم.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه در استان مرکزی ظرفیت های خوبی در بخش صنعت وجود دارد بیان کرد: مدیران کارخانه ها و مدیران استانی برای خودکفایی کشور با استفاده از این ظرفیت ها نهایت تلاش و جدیت را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه صنایع استان نیازمند زنجیره ای شدن هستند افزود: باید به گونه ای در خصوص صنایع استان برنامه ریزی صورت بگیرد که کشور را از واردات بسیاری از محصولات بی نیاز کند.

دری نجف آبادی به مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: مشکلاتی که امروز گریبان گیر برخی از واحدهای تولیدی استان شده است ناشی از راه های غلطی است که تا کنون طی شده است.

وی اضافه کرد: برای اینکه در تولید موفق باشیم یا باید کپی کاری کنیم و یا باید واحدهای تحقیقات را در واحدهای های تولید راه اندازی کنیم.

امام جمعه اراک افزود: همه باید از تولید داخل حمایت کنند تا کشور خودش صاحب تکنولوژی شود و نخواهد وابسته به کشورهای مختلف باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: وابستگی واحدهای تولید به قطعات وارداتی، مشکل بزرگی است که باید با استفاده از نیروهای متخصص برطرف شود و تا زمانی که این وابستگی ها وجود داشته باشد مشکلات همچنان پا برجا است.

دولت دوازدهم در واگذاری واحدهای تولیدی نظارت جدی داشته باشد

دری نجف آبادی ادامه داد: از دولت دوازدهم انتظار داریم در موضوع واگذاری ها نظارت جدی تر داشته باشد و به مشکلات واحدهای تولیدی استان رسیدگی کند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه پیگیری های فراوانی را برای حل مشکلات هپکو و آذراب داشته ایم افزود: همه پیگیری های ما در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی استان به سازمان خصوصی سازی ختم شده است و سازمان خصوصی سازی هم تا کنون جواب سر بالا به ما داده است.

وی اعتراض را حق کارگران دانست افزود: کارگران باید توجه داشته باشند این شیوه اعتراض کمک به دشمن است بهتر است چند نفر به نمایندگی از کارگران مشکلات را بررسی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی دست هایی پشت پرده است افزود: مسئولن قضایی و انتظامی باید پیگیر موضوع این موضوع باشند.

تصاویر برگزاری نماز عید قربان در مصلی بیت المقدس اراک

به گزارش دیار آفتاب؛نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور صبح امروز (جمعه ۱۰شهریور) و دهم ذی‌الحجه الحرام، با حضور مردم و مسئولین در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.

امام جمعه محلات بیان کرد

نسل کشی مسلمانان میانمار نتیجه غفلت از ابعاد سیاسی اسلام و حج/فتنه گری صهیونیست ها در قلب جغرافیای اسلام

امام جمعه محلات گفت: متاسفانه این روزها در حالی شاهد قتل عام و نسل کشی مسلمانان میانمار هستیم که مجامع بین المللی تنها در حد محکوم کردن به صدور بیانیه بسنده کرده و جمعیت انبوه مسلمانان در مرکز اسلام و سرزمین حجاز به خاطر غفلت از ابعاد سیاسی و اجتماعی حج و بی لیاقتی حکام سعودی به این مسئله توجهی ندارند.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبریصبح محلات، حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه شهر محلات در خطبه های نماز عید قربان شهر محلات ضمن تبریک عید قربان و معرفی این روز برای قربانی کردن دلبستگی‌های دنیوی و توجه به ذات خداوند و تمرین بندگی گفت: یکی از ابعاد مناسک حج، تمرین بندگی است و رهبر معظم انقلاب در پیام خود به کنگره عظیم حج به دو بعد از ابعاد حج اشاره کرده است.

بی لیاقتی و کارشکنی حکام سعودی مانع بروز و ظهور ابعاد سیاسی و اجتماعی حج/نسل کشی مسلمانان میانمار نتیجه غفلت از ابعاد سیاسی اسلام و حج است

وی ادامه داد: رهبری در پیام خود می‌فرماید، حج می‌تواند از انسان عنصری با بصیرت، شجاع، اهل اقدام و مجاهدت پدید آورد که این از ابعاد سیاسی و اجتماعی حج است.

امام جمعه محلات با اشاره به نسل کشی مسلمانان در میانمار در زمان و موسم حج بیان کرد: متاسفانه این روزها در حالی شاهد قتل عام و نسل کشی مسلمانان میانمار هستیم که مجامع بین المللی تنها در حد محکوم کردن به صدور بیانیه بسنده کرده و هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و در کنار این اقدامات نیز در مرکز اسلام و سرزمین حجاز جمعیت انبوه مسلمانان اجتماع کرده ولی از آنجایی که به ابعاد سیاسی و اجتماعی حج توجه ندارند و حاکمان نالایق سعودی نیز به این مسئله بی توجه اند و یا عمدا این بعد مهم حج را مسکوت گذاشته و اجازه هیچ گونه تجلی به آن نمیدهند هیچ اقدامی از طرف این جمعیت انبوه مسلمانان برای جلوگیری از این نسل کشی انجام نمی‌شود و این نتیجه غفلت مسلمانان از این بعد مهم حج است.

ربانی همچنین افزود: در بیانات رهبری هر دو سوی معنوی و سیاسی و اجتماعی حج نمایان است ولی به خاطر بی لیاقتی حکام سعودی به بعد سیاسی حج توجه نمی‌شود و جامعه مسلمانان امروز به هر دو جنبه نیازمندند؛ امروز دنیای اسلام دچار نا امنی اخلاقی، معنوی و سیاسی است که عامل عمده آن غفلت ما و هجوم بی رحمانه دشمنان است و متاسفانه ما امروز به وظیفه عقلی و دینی خود در قبال دیگر مسلمانان عمل نکرده‌ایم.

فتنه گری صهیونیست ها در قلب جغرافیای اسلام

وی تاکید کرد: آنچه امروز در کنگره بزرگ حج باید صورت گیرد اجماع جهانی مسلمانان و اقدام موثر برای مقابله با این ناامنی هاست و متاسفانه جامعه امروز مسلمانان أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم را فراموش کرده است و به واسطه تفرقه‌ای که دشمنان در میان مسلمانان ایجاد کرده‌اند کسانی که ادعای اسلام دارند به جان دیگر مسلمان افتاده‌اند و نتیجه این رخداد نیز موجب فتنه‌گری دشمن صهیونیست در قلب جغرافیای اسلام شده است.

دولتمردان با اقدامات حساب شده، قوی و جهادی در راه پیشرفت کشور گام بردارند

امام جمعه محلات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار هئیت وزیران با رهبر انقلاب و توصیه های رهبری برگرفته از مطالبات مردم گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک امانت است که مردم به همه ما داده‌اند و ما نیز باید از آن برای خدمت گذاری به مردم استفاده کنیم؛ کشور در شرایط کنونی نیازمند کار قوی، جهادی و حساب شده است چرا که اگر بخواهیم به صورت عادی به کارها بپردازیم قطعا از پیشرفت باز خواهیم ماند.

وی ادامه داد: دشمنان در شرایط کنونی و از ابتدای انقلاب در حال سنگ اندازی در راه پیشرفت دولت و حکومت جمهوری اسلامی برای ضعیف نشان داد آن بودند و ما باید تلاش کنیم این توطئه دشمنان را با تکیه بر قدرت نیروهای مومن، با انگیزه و جوان خنثی کنیم.

ربانی تصریح کرد: دولتمردان و همه مسئولین باید با سپردن مسئولیت به این افراد دارای توان و انگیزه و همچنین برنامه ریزی و توجه به ریشه کن کردن فقر بر اساس برنامه ششم توسعه و با توکل به خداوند در راستای پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی گام بردارند.

جدا شدن اقلیم کردستان از عراق توطئه‌ای صهیونیستی و تهدیدی برای امنیت و آرامش منطقه است

امام جمعه محلات در خاتمه با اشاره به پیروزی‌های مقاومت در مرز لبنان و سوریه و همچنین پیروزی‌های مردم عراق در مبارزه با داعش خاطر نشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن داعش در منطقه باشیم که این دور از ذهن نیست و به همین دلیل استکبار به دنبال جایگزینی برای داعش در منطقه است و جدا شدن اقلیم کردستان از عراق تهدیدی دیگر برای امنیت و آرامش در منطقه است چراکه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به دنبال تجزیه عراق و همچنین ایجاد یک قده سرطانی دیگر در منطقه برای اختلاف افکنی میان مسلمانان هستند.

امام جمعه موقت فرمهین:

«قربان»؛ عید ذبح نفس اماره/ هدف اصلی در مسئله قربانی، رسیدن به مقام عالی تقواست

امام جمعه موقت فرمهین گفت: عید قربان، جشن رهیدگی از اسارت نفس، شکوفایی ایمان، یقین و عمل صالح بوده و مجرای فیض الهی و وسیله عنایت رحمانی به بندگان مومن، مسلم و مطیع است.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام علی شاکری، امام جمعه موقت شهر فرمهین در خطبه های نماز عید قربان در فرمهین گفت: قربانی کردن از جمله مناسک مهم حج تمتع است که براساس آیات قرآنی نشان تقوا، فداکاری و رسیدگی به فقرا به شمار می‌رود.

وی افزود: علاوه بر کسانی که در سفر حج هستند، عامه مردم قربانی کردن را نیز به جا می‌آورند، حتی قربانی می‌کنند و به مستمندان کمک می‌کنند یا برای اقوام و فامیل خود نذری می‌دهند.

شاکری اظهار کرد: قربانی کردن دارای فلسفه عبادی، عرفانی، سیاسی و اقتصادی است و یکی از مهمترین حکمت آن نیز تعالی تقوی است.

امام جمعه موقت فرمهین بیان کرد: قربانی کردن هم یکی از بالاترین مراتب تقوی است، دیگر مراحل تقوا دور شدن از گناه، دوری از انواع و اقسام مختلف اعمال ناپسند و بالاترین نیز محبت و عشق به خدا است.

وی گفت: قربانی یک سمبل از قربانی هوای نفس و ذبح نفس اماره است، مرد خداشناس با شمشیر برنده عقل و ایمان، حیوان نفس را که به طور دائم وی را به کارهای زشت وا می دارد، ذبح و خانه دل را از لوث آلودگی پاک می کند.

شاکری بیان کرد: با قربانی کردن دام، مومنان در واقع آمادگی خود را برای گذشتن از هر تعلق مادی در راه خداوند یکتا اعلام می کنند و اگر به این روحیه دست یافتیم آن وقت فلسفه اصلی عید قربان را درک کرده ایم.

امام جمعه موقت فرمهین ادامه داد: در روایات وارد شده است، اولین قطره خون قربانی که ریخت، خداوند گناهان صاحبش را می بخشد، وقتی در عید قربان، گوسفند ذبح می شود، در روح و روان و حرکت اهل خانه شور و نشاطی پدید می آید.

وی با اشاره به انفاق و دستگیری از فقرا گفت: اگر در راه خدا از مال گذشته و به جای جمع ثروت، بخشی از آن را در بین فقرا و نیازمندان تقسیم کردیم آن وقت عید قربان واقعی برای ما است.

وی خاطر نشان کرد: این عید جشن رهیدگی از اسارت نفس، شکوفایی ایمان، یقین و عمل صالح بوده و مجرای فیض الهی و وسیله عنایت رحمانی به بندگان مومن، مسلم و مطیع است.

امام جمعه تفرش:

تکلیف مداری؛ یکی از خصایل خانواده ابراهیمیان/ریشه اصلی ولایت، مسئله غدیر است

امام جمعه تفرش در خطبه های نماز عید قربان گفت: حضرت ابراهیم(ع) وظیفه خود را می شناخت و به آن به خوبی عمل می کرد. مومن همواره باید در برابر امر و نهی خداوند تسلیم محض باشد و بهانه گیری نکند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه تفرش در خطبه های نماز عید قربان در تفرش با اشاره به آیه ۱۰۲ سوره صافات گفت: این آیه به بیان داستان گذشتن حضرت ابراهیم(ع) از فرزند خود حضرت اسماعیل(ع) پرداخته است. زمانی که در رویا ذبح فرزندش به او الهام شد، با فرزند خود مشورت کرد و حضرت اسماعیل(ع) نیز پذیرفت.

حضرت ابرهیم(ع) در برابر امر الهی تسلیم بود

خدامی همراهی فرزند صالح با والدین را یکی از درسهای این آیه عنوان و اظهار کرد: زمانی که حضرت ابراهیم(ع) مسئله ذبح را در خواب دید؛ او در برابر خواسته خداوند تسلیم بود. این گذشت از فرزند در حالی بود که حضرت ابراهیم(ع) پس از سالها صاحب فرزند شده بود و فرزند او بسیار زیبا و جوان بردباری بود. با این حال حضرت ابراهیم(ع) در برابر دستور الهی تسلیم است و دستور خداوند را مقدم بر نفسانیات خود می کند.

وی رابطه محترمانه پدر با فرزند را از درسهای دیگر این آیه دانست و افزود: حضرت ابراهیم(ع) به نیکویی با فرزند خود صحبت و از او نظرخواهی می کند. در حالی که حضرت ابراهیم(ع) از پیامبران اولوالعزم است ولی با این حال به فرزند خود احترام می گذارد و با او مشورت می کند.

تکلیف مداری؛ یکی از خصایل خانواده ابراهیمیان

امام جمعه تفرش تکلیف مداری را یکی از خصایل خانواده ابراهیمیان برشمرد و ادامه داد: حضرت ابراهیم(ع) وظیفه خود را می شناخت و بدان به خوبی عمل می کرد. مومن همواره باید در برابر امر و نهی خداوند تسلیم محض باشد و بهانه گیری نکند.

خدامی، قربانی کردن را از سنتهای حضرت ابراهیم(ع) عنوان و بیان کرد: هنگامی که خداوند توجه ویژه از حضرت ابراهیم(ع) را دید و از این آزمایش بزرگ با سربلندی بیرون آمد، ذبح دیگری را جایگزین حضرت اسماعیل(ع) کرد.

ریشه اصلی ولایت، مسئله غدیر است

وی با اشاره به دهه ولایت گفت: ریشه اصلی ولایت، مسئله غدیر است؛ در دهه ولایت، مبانی ولایت مطرح و باید به آن توجه خاص شود.

امام جمعه تفرش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نتیجه تسلط بر نفس اظهار کرد: نتیجه تسلط بر نفس دوری از خطاها و معاصی است. تسلط بر نفس مراقبت نیاز دارد و در این موارد نباید غفلت شود. چراکه یک لحظه غفلت سقوط را در پی خواهد داشت.

روحیه گذشت از همه مظاهر دنیایی، نتیجه فرهنگ عید قربان است

خدامی افزود: مراقبت از نفس، ایثار و فداکاری را نصیب انسان می کند؛ روحیه گذشت از همه مظاهر دنیایی، نتیجه فرهنگ عید قربان است. حضرت ابراهیم(ع) لحظه ای از نفس گذشت و تا ابدیت سرافراز شد.

وی یادآور شد: مبارزه با نفس، نتیجه اش ماندگار است و خداوند به بهترین نحو به انسان اجر می دهد.

ناامنی سیاسی ناشی از فتنه و اختلافات نظام استکباری است

امام جمعه تفرش با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره حج ابراهیمی، بیان کرد: ناامنی اخلاقی و معنوی نتیجه استفاده نادرست از رسانه و ناامنی سیاسی ناشی از فتنه و اختلافات نظام استکباری است. نظام سلطه از طریق ایجاد گروههای تروریستی، گرفتاری و بلا را در جوامع ایجاد می کند.

خدامی با بیان دلایل ایجاد بلاها، عنوان کرد: غفلت دنیای اسلام، عمل نکردن به وظیفه ی عقلی، فراموش شدن مسئله «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم»، هجوم بی رحمانه دشمن و ساماندهی دشمن برای هتک اسلام از مهمترین دلایل ایجاد بلاها است.

وی افزود: از نتایج غفلت، فتنه گری صهیونیستها در فلسطین، سرگرمی دنیای اسلام به جنگ و غفلت از مواجه با تروریست در افغانستان و پاکستان است؛ دنیای اسلام باید به وظایف خود یعنی ایجاد وحدت و نفی ستیزه گری دینی و مذهبی، آگاهسازی ملت از شیوه های دشمنی و خیانت و تجهیز همگان برای مقابله در برابر نظام سلطه، متوقف سازی فجایع در کشورهای اسلامی به خوبی عمل کند.

امام جمعه تفرش با بیان این مطلب که دشمنان تلاش داشتند از طریق رسانه ای کردن فجایع خود در کشورهایی نظیر سوریه ، یمن و... رعب و وحشت را در جهان ایجاد کنند، گفت: با رسانه ای شدن برخی از جنایات آنها، آبروی آنها رفت و دنیا فهمید که آنها چه وحشی صفتانی هستند و ابعاد فجایع آنها در طول تاریخ بیشتر مشخص شد.

خدامی با اشاره به تکلیف مداری و دشمن شناسی، خاطر نشان کرد: تکالیف خودمان را مانند حضرت ابراهیم(ع) فراموش نکنیم، در امتحانات الهی بصیرت داشته باشیم؛ در جامعه نیز ضمن دشمن شناسی، در برابر دشمن موضع مناسب داشته باشیم و از افعال آنها برائت بجوییم.

امام جمعه ساوه

حکومت مسئول بهشت و جهنم نیست،موظف به تلاش برای هدایت مردم است/ دولت واقع گرا باشد

امام جمعه ساوه گفت: حکومت اسلامی بر اساس آیات و دستور پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین(ع) علاوه بر معاش مردم مسئول معاد مردم نیز هست و مسئولیت دارد برای بهشتی شدن جامعه تلاش کند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه نمازعید قربان این شهر گفت: درخصوص انتخاب بهشت و جهنم خدا ما را آزاد آفریده است ولی حکومت اسلامی بر اساس آیات و دستور پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین(ع) علاوه بر معاش مردم مسئول معاد مردم نیز هست، البته نه اینکه به زور مردم را وارد دین و بهشت کند بلکه مسئولیت دارد برای بهشتی شدن جامعه تلاش کند.

وی افزود: زمینه سازی جامعه برای ثواب و ممانعت از ایجاد فضای گناه در جامعه از وظایف حکومت اسلامی است ، باید فضای عمومی جامعه را از رذائل اخلاقی پاک کند در واقع حکومت اسلامی تفاوت هایی با دولت سکولار در هدف و وظایف دارد.

دولت واقع گرا باشد

حسینی با اشاره به دیدار کابینه جدید دولت با مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری معظم انقلاب در دیدار با ریاست جمهور و هیئت جدید دولت ضمن تاکید بر خدمت صادقانه به مردم، به جهت گیری انقلابی دولت و تکیه به واقعیتهای زندگی مردم به جای آمارها تاکید کردند.

وی در خصوص سخنان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حمله نظامی به صهیونیست‌هاموجی از امید و اقتدار را برای ایران اسلامی در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ورامین با تاکید بر لزوم بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: از مردم مؤمن و انقلابی ورامین دعوت می‌کنم، در مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) در روز شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) شرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تبیین آثار دفاع مشروع ایران در حمله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها گفت: این دفاع مشروع موجی از امید و اقتدار را برای ایران در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است.

خطیب جمعه ورامین باتجلیل از مقاومت فلسطین و فراگیری دفاع از مردم فلسطین در سراسر دنیا گفت: قطعاً فلسطین در نهایت پیروز خواهد بود.

وی سپس ضمن تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و یادآوری رسالت معلم در پرورش دانش آموزان گفت: تربیت و آموزش صحیح معلم دانش آموزان را در برابر فتنه‌ها و شبهات بیمه می‌کند.

قدوسی نژاد سپس با اشاره به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم می‌بایست، در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کنند.

وی از مردم خواست، درباره قیمت خانه و پول پیش و اجاره خانه رعایت حال یکدیگر را داشته باشند، دولت و مسئولان جهت مدیریت این وضع و جلوگیری از سوء استفاده ها اقدام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی